saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Millo
Kvinna ·

Millo
Kvinna ·

Pärlan81
Kvinna ·
hej
jag ska op den 28e april på proforma clinic och jag är så sjukt taggad :) som fem barns mamma så är mina bröst inte vad dom var en gång i tiden tyvärr. jag ska ha 600 cc runda high profil. har idagsläget halv platta och små urammade bröst typ 70 a/b så det ska bli så nice med op. jag ska bli op av en som heter Carl-johan Gustavsson "Calle" han verkade bra. rolig och käck. lite rapp i truten och snabb men ändå seriös och noga. han var avslappnade så det kändes bra :) så nu är det nedräkning, jag är inte så där jätte oroad men visst funderar man på komp. har läst en hel del om bröstförstoring o sett på film osv så jag känner mig rätt lugn. kliniken är väldigt bra och seriös personal oxå. så om en dryg vecka ska jag ringa in och boka in op klockslaget,
må så gott :)

arigato
Kvinna ·

selink
Kvinna ·

nyckelpigan
Kvinna ·
Våga2014: Tips är att undvika att äta första dan, MEN dricka väldigt mycket!!! Vatten, frukt/örtte, joser... ät helst frukt, det är lättsmält och är bra för att få igång tarmarna=så slipper man ofta illamående.
Opererades i tisdags (lö idag), mår oförskämt bra, ibland sticker det till, men det är väldigt sällan. Äter inga smärttabletter, gjorde det tis-tor förmiddag, eftersom sjukhuset ville det... har framförplacering, vilket underlättar.
Tips är att sova mycket, dricka, äta lätt och mycket färskt (rått, som grönsaker och frukt).

Linis
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

nyckelpigan
Kvinna ·
gick inte på toa under op-dan (#2), och jag var ganska hård dan efter den. Är jag fortfarande mer än vanligt, tror det är antibiotikan, för det är jag aldrig annars. Då jag opererats tidigare, har jag alltid gått runt några varv i korridoren innan op'n, går alltid annars på morgonen, ofta också senare... vilka detaljer här, haha... men det funkade inte den här gången. Om du äter morfin efter op'n, tänk på att inte äta för mycket skräp, ger illamående eftersom det bara samlas i kroppen utan att kunna komma ut. Om det är riktigt illa, drick bara.

Choklad1
Kvinna ·

Dodo021
Kvinna ·

biggerboobs
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

nyckelpigan
Kvinna ·
dodo021: om du rör på dig lite så kommer tarmarna igång mer ;)

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Hängis o slängis
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·
Visar 281 till 300 av total 1023 objekt
Millo, opereras där 24/4.. :-) ett par dagar före.. längtar.. nu till en fråga för alla.. har fått preliminärtid kl 10.00, skall vara fastande från midnatt dagen innan.. nu är min fråga - efter Op. får man börja äta dvs. sent på eftermiddagen samma dag? Någon som vet???
[/quot Hej våga ! spännande , jag fick prem tid kl 12.00 istället för kl 10.00 , de ändrade detta för mig. Ja det stämmer att man ska fasta från 00.00 dagen innan, du kommer att erbjudas mat på kliniken efter operationen :)