Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Batgirl skrev:
Lycka till choklad1 kommer o gå fint:))
TACK!!! Han tyckte 450 hp eftersom jag var ute efter fyllighet..... Hoppas det inte känns för stort.... Men jag litar på Stefan!
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Batgirl skrev:
Lycka till choklad1 kommer o gå fint:))
TACK!! Det gör det säkert!!
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Svarade visst 2 ggr....
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

10 dagar kvar för min del.. yippi...

Gilla
EmmahS

EmmahS

Kvinna ·

Idag är det min tur! 

Hoppas de inte blir alldeles för stora.

Är det konstigt att jag är mer nervös över sprutorna än  själva operationen? 

Gilla
oklart

oklart

Kvinna ·

EmmahS skrev:

Idag är det min tur! 

Hoppas de inte blir alldeles för stora.

Är det konstigt att jag är mer nervös över sprutorna än  själva operationen? 

Jag ska också opereras idag! Ligger här och är nervös inför operationen och väntar på att jag ska gå upp och duscha. Lycka till idag!
Gilla
EmmahS

EmmahS

Kvinna ·

Tack och lycka till själv! 

Duschade precis och nu väntar jag bara på att tiden ska gå, det går inte vidare snabbt! 

Hoppas vi båda slipper att må dåligt efter :) 

Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Lycka till tjejer!! @oklart @EmmahS
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

KLAR!!!!! Jag var först ut igår! Skönt! Jag minns att jag blev snurrig på op-bordet sen vaknade jag på mitt rum. Förstod inte nåt.... Va? Klart redan! Sen sov jag bort hela gårdagen, konstig känsla! De kom in med jämna mellanrum & bad mig stretcha & fick medin & spruta i benet (kändes inte)! Tyvärr tålde jag inte narkosen så bra så jag har spytt många ggr. Ändå fick jag cocktail mot illamående.... Annars är det bara bra nu! Gör inte alls så ont som jag trodde! Gott att det är över nu &jag rekommenderar verkligen Kkab i Falköping! Helt underbar personal!
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Visst är dom grymma på kkab!!! Grattis till dina nya vänner!! Hoppas det läker på lika bra som det gjort för mig!!
Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

Vad roligt att höra choklad1. Hoppas det går lika bra för mig ;) lycka till alla ni andra som är på tur och ni som redan gjort berätta gärna mer :) på måndag är det min tur..
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Visst är dom grymma på kkab!!! Grattis till dina nya vänner!! Hoppas det läker på lika bra som det gjort för mig!!
Tack snälla Störrebröst 2014!!! Hoppas verkligen allt går lika smidigt för mig! Det blev 450hp. Han trodde det skulle passa mig bra. Jag är ganska bredaxlad fast jag har en liten kropp. Tagit första goa duschen nu & tror det blir kanon! Men nu är dom bara stenhårda & ömma! Nu vill jag sluta kräkas bara. De tror inte jag tål morfinet....
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Smika skrev:
Vad roligt att höra choklad1. Hoppas det går lika bra för mig ;) lycka till alla ni andra som är på tur och ni som redan gjort berätta gärna mer :) på måndag är det min tur..
Det kommer säkert gå lika bra för dig!!! Lycka till nu!!!
Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

Tack tack, hoppas du blir bättre snart och snabbt! :)
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

Choklad1 skrev:
störrebröst 2014 skrev:
Tack snälla Störrebröst 2014!!! Hoppas verkligen allt går lika smidigt för mig! Det blev 450hp. Han trodde det skulle passa mig bra. Jag är ganska bredaxlad fast jag har en liten kropp. Tagit första goa duschen nu & tror det blir kanon! Men nu är dom bara stenhårda & ömma! Nu vill jag sluta kräkas bara. De tror inte jag tål morfinet....
Fy vad jobbigt att må illa mitt upp i allt!! :S hoppas det går över fort!! Jag började jobba igår igen. Gick faktiskt ganska bra! Har ju mycket tunga lyft vanligtvis men är lite lugnare nu när det är påsklov för barnen. Men får va hemma idag med mitt lilla gryn som har feber. Fast det gör mig inget alls faktiskt!! ;))
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Åker till falköping senare idag och ska sova på kliniken, imorn är det min tur!! Så skönt att läsa att så många är nöjda med kliniken, ååh så taggad!! Fattar knappt att det verkligen händer!!!

choklad1 - Skönt att allt gått bra, hoppas illamåendet lägger sig snart!! Lycka till med läkningen, kram!!!

Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Choklad1 skrev:
störrebröst 2014 skrev:
Fy vad jobbigt att må illa mitt upp i allt!! :S hoppas det går över fort!! Jag började jobba igår igen. Gick faktiskt ganska bra! Har ju mycket tunga lyft vanligtvis men är lite lugnare nu när det är påsklov för barnen. Men får va hemma idag med mitt lilla gryn som har feber. Fast det gör mig inget alls faktiskt!! ;))
Nä att kräkas med nyopererade tuttar är ingen höjdare. Har inte vågat äta nåt än... Väntar på min sambo & det ska bli skönt att komma hem! Gott att du är tillbaks på jobbet igen! Hoppas det fortsätter gå bra även efter lovet.
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

saha skrev:

Åker till falköping senare idag och ska sova på kliniken, imorn är det min tur!! Så skönt att läsa att så många är nöjda med kliniken, ååh så taggad!! Fattar knappt att det verkligen händer!!!

choklad1 - Skönt att allt gått bra, hoppas illamåendet lägger sig snart!! Lycka till med läkningen, kram!!!

Tack så mycket Saha!!! Blir säkert bättre snart! Du kommer få det riktigt bra här med all underbar personal! Inte så farligt som många säger! Bara man stretchar & rör på sig så känns det bättre. Hoppas inte du mår lika illa som mig bara. Mendez verkar ingen annan göra här heller! Alla verkar pigga & glada! Så lycka till imorn nu!!!! Vem ska operera dig?
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Choklad1 -  ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

Gilla
Jinne

Jinne

Kvinna ·

saha skrev:

Choklad1 - ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

När du går ner i tunneln och ut ifrån tågstationen så tar du höger, sen när du gått förbi ett ställe där man kan sola solarium och vidare bort mot huskanten och sen ta vänster, så ska du bara fortsätta rakt fram hela vägen. :) Du kommer gå i kanske 10-15 minuter på en lång väg, till du tillslut ser kkab på högersidan och du kan gå in på baksidan där ingången finns. :D Vet inte om min förklaring är så bra. haha :D

Här är kkabs vägbeskrivning också! :D

HITTA TILL OSS:

Kommer du med tåg, ta höger då du kommer ut från järnvägsstationen. Gå ca 250 m så kommer du till en rondell. Här tar du åt vänster och följer St. Olofsgatan (en större trädkantad gata med restauranger, affärer). Du passerar en skola på vänster sidan och en park på höger. Direkt efter parken finns vi på höger sida,( huset ligger innan stoppljuset) vi har ingång inifrån gården. Det är totalt ca 1.2 km från järnvägsstationen. För info om tågtider seSJ

http://www.kosmetiskkirurgi.se/html/falkoping-kosmetiskkirurgi_med_tag.htm
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem