saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
10 dagar kvar för min del.. yippi...

EmmahS
Kvinna ·
Idag är det min tur!
Hoppas de inte blir alldeles för stora.
Är det konstigt att jag är mer nervös över sprutorna än själva operationen?

oklart
Kvinna ·
Idag är det min tur!
Hoppas de inte blir alldeles för stora.
Är det konstigt att jag är mer nervös över sprutorna än själva operationen?

EmmahS
Kvinna ·
Tack och lycka till själv!
Duschade precis och nu väntar jag bara på att tiden ska gå, det går inte vidare snabbt!
Hoppas vi båda slipper att må dåligt efter :)

störrebröst 2014
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
Åker till falköping senare idag och ska sova på kliniken, imorn är det min tur!! Så skönt att läsa att så många är nöjda med kliniken, ååh så taggad!! Fattar knappt att det verkligen händer!!!
choklad1 - Skönt att allt gått bra, hoppas illamåendet lägger sig snart!! Lycka till med läkningen, kram!!!

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Åker till falköping senare idag och ska sova på kliniken, imorn är det min tur!! Så skönt att läsa att så många är nöjda med kliniken, ååh så taggad!! Fattar knappt att det verkligen händer!!!
choklad1 - Skönt att allt gått bra, hoppas illamåendet lägger sig snart!! Lycka till med läkningen, kram!!!

saha
Kvinna ·
Choklad1 - ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

Jinne
Kvinna ·
Choklad1 - ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!
När du går ner i tunneln och ut ifrån tågstationen så tar du höger, sen när du gått förbi ett ställe där man kan sola solarium och vidare bort mot huskanten och sen ta vänster, så ska du bara fortsätta rakt fram hela vägen. :) Du kommer gå i kanske 10-15 minuter på en lång väg, till du tillslut ser kkab på högersidan och du kan gå in på baksidan där ingången finns. :D Vet inte om min förklaring är så bra. haha :D
Här är kkabs vägbeskrivning också! :D
HITTA TILL OSS:
Kommer du med tåg, ta höger då du kommer ut från järnvägsstationen. Gå ca 250 m så kommer du till en rondell. Här tar du åt vänster och följer St. Olofsgatan (en större trädkantad gata med restauranger, affärer). Du passerar en skola på vänster sidan och en park på höger. Direkt efter parken finns vi på höger sida,( huset ligger innan stoppljuset) vi har ingång inifrån gården. Det är totalt ca 1.2 km från järnvägsstationen. För info om tågtider seSJ