Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

saha

saha

Kvinna ·

Åh tack Jinne!! :D Haha ska nog gå bra, får ta fram karta på mobilen i värsta fall! :D

Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

saha skrev:

Choklad1 -  ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

Nu är jag hemma! Ja jag hade Stefan.... Helt underbar! Lugn, snäll & lyssnade verkligen på mig! Alla jag träffade va helt fantastiska & brydde sig verkligen! Åkte aldrig tåg så det vet jag inget om!! Täcka till igen! Kommer bli kanon!
Gilla
oklart

oklart

Kvinna ·

störrebröst 2014 skrev:
Lycka till tjejer!! @oklart @EmmahS
Tack så mycket! Nu är jag hemma igen och allt har gått bra. Mår finfint och ingen smärta än :-)
Gilla
störrebröst 2014

störrebröst 2014

Kvinna ·

oklart skrev:
störrebröst 2014 skrev:
Lycka till tjejer!! @oklart @EmmahS
Tack så mycket! Nu är jag hemma igen och allt har gått bra. Mår finfint och ingen smärta än :-)
Oj!!! Redan hemma!!?? Jag var helt groggy fram till kvällen efter operation!! Så jag var superglad att det ingick övernattning där jag gjorde ingreppet!!
Gilla
oklart

oklart

Kvinna ·

Ja, det verkar ju vara väldigt olika. Jag mådde jättebra med en gång, så skönt att komma hem :-) Hoppas resten går bra också och att de lägger sig någorlunda fort. Ser ju lite roligt ut nu :-)
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Choklad1 skrev:
saha skrev:

Choklad1 -  ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

Nu är jag hemma! Ja jag hade Stefan.... Helt underbar! Lugn, snäll & lyssnade verkligen på mig! Alla jag träffade va helt fantastiska & brydde sig verkligen! Åkte aldrig tåg så det vet jag inget om!! Täcka till igen! Kommer bli kanon!
Ha ha Lycka till igen ska det ju stå!!
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Usch det börjar inte bra..vissa har kanske läst tråden jag skrev om hur dåligt mamma har tagit detta med operationen. Hon hade inte fattat att det var idag det var så hon blev lite chockad och sa att hon var SÅ ledsen för det här. Fick iallafall en kram och ett lycka till så det var ju skönt..då började hon gråta och givetvis jag med. Fick kila till tåget iallafall som såklart visade sig vara sent! Ska byta tåg senare som jag inte kommer hinna med..går ju senare tåg därifrån givetvis så ordnar sig ju men synd att det ska strula! Fy nu sitter jag här på tåget och gråter.. Vill bara få allt gjort nu så det är ur världen haha!! Jobbigt när ens nära inte stöttar en även om det inte spelar någon roll vad andra tycker. Har mina vänner och er här på forumet iallafall!! Nu hoppas jag att resten går smidigare! Kram på er :)
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Saha: tråkigt för dej, förstår att det måste kännas jobbigt för dej, du är ju säkert nervös över detta och behöver stöttning:(( men men du ska se att det blir bra i slutändan. Lycka till och styrkekramar till dej:))
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Fy då va tråkigt!! Jag visste att min mamma skulle reagera likadant så hon vet inget! Känns inte riktigt bra men jag hade inte orkat med hennes oro. Tur du har vänner & oss här, det har hjälpt mig jättemycket! Tänk på dig själv nu & när din mamma ser hur bra du mår efteråt så kommer hon nog förstå! Det är ditt liv & din kropp! Kram på dig & lycka till nu!
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Tack så mycket tjejer!!! Pratade med min kompis i telefon nyss med,kändes mycket bättre efter att ha hört lite stärkande ord! Sååå nervös nu haha helt sjukt! Jag blir väldigt sällan nervös så är lite ovant haha men nu är jag helt hispig,är helt skakig och stressar runt här fastän det är långt tills tåget går! Hoppas jag är först ut imorgon så jag slipper detta ;) KRAM på er tjejer och ta k för ert stöd!!
Gilla
Batgirl

Batgirl

Kvinna ·

Skönt att höra, säkert kan du få nåt att sova på när du kommer fram, så du är utvilad tills i morgon:))
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Ja de kommer ta väl hand om dig! Har träffat både Anders & Håkan som är nattssk, supersnälla båda 2!!allt kommer gå kanon!!
Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

saha skrev:
Usch det börjar inte bra..vissa har kanske läst tråden jag skrev om hur dåligt mamma har tagit detta med operationen. Hon hade inte fattat att det var idag det var så hon blev lite chockad och sa att hon var SÅ ledsen för det här. Fick iallafall en kram och ett lycka till så det var ju skönt..då började hon gråta och givetvis jag med.

Usch vad jobbigt! Min mamma vet inte om det än, sa det till henne en gång men efter att ha pratat med henne på onsdagen så ringde jag på fredagen och sa upp tiden, sedan ringde jag henne och berättade att jag sagt upp tiden, sedan ångrade jag mig så  på måndagen bokade jag in mig igen och sedan har jag inte sagt något. Det är inte lätt när ens anhöriga blir oroliga och ledsna. Lycka till nu!!!

Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Har börjat bli sjuk
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Konstigt! Inlägget försvann!! Så dålig! Början till influensa känns det dom
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Funkar inte att skriva?! Vill veta om jag kan äta Alvedon så här en vecka innan op? Ngn som vet! Måste ta värktablett!!
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Nu är jag äntligen på plats!!! Ska ta mig en hibiscrub-dusch nu, haha hoppas att inte håret blir alltför tovigt..!
Gilla
Wonderland

Wonderland

Kvinna ·

Linis skrev:
Funkar inte att skriva?! Vill veta om jag kan äta Alvedon så här en vecka innan op? Ngn som vet! Måste ta värktablett!!
Alvedon är okej :) men inte Ipren! Känner mig också hängig och att en förkylning är på G.. Nej nej nej inte nu
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Tack! Då tar jag Alvedon. Ska vara hemma från jobbet imon å vila så jag blir frisk. Brukar alltid mösa mig iväg men nu vill jag bli frisk så allt klaffar. Saha: hoppas det går bra och att det känns bättre nu? (Med mamma å så). Ska man tvätta håret med? Med den tvålen? Alla tvättarna eller bara sista? Hoppas du får sova lite! Tänk vad fina tuttar du kommer få
Gilla
saha

saha

Kvinna ·

Linis: ja nu känns det bättre,har pratat med några kompisar,skönt att få lite stöttande kommentarer! Kommer nog bli bättre med mamma sen när hon vet att allt gått bra, sen får hon helt enkelt vänja sig haha.. Japp hela kroppen och håret för att få bort så mycket bakterier som möjligt! :) håret är fortfarande blött men känns inte så hemskt tovigt iallafall, skönt! Ska försöka sova nu,tack för lyckönskningarna!! Hoppas allt går bra hihi!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem