saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

saha
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Choklad1 - ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

oklart
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

oklart
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Choklad1 - ååh härligt att höra!! Ja, får vara noga med det! Nej hoppas jag klarar mig från det... Stefan ska operera mig! Var det han för dig med? :) Förresten, vet du (eller någon annan kkab-are) hur man tar sig från tåget till kliniken?? Ska vara nära tydligen men kan ju vara bra att veta åt vilket håll man ska åt haha!

saha
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

saha
Kvinna ·

Batgirl
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Usch vad jobbigt! Min mamma vet inte om det än, sa det till henne en gång men efter att ha pratat med henne på onsdagen så ringde jag på fredagen och sa upp tiden, sedan ringde jag henne och berättade att jag sagt upp tiden, sedan ångrade jag mig så på måndagen bokade jag in mig igen och sedan har jag inte sagt något. Det är inte lätt när ens anhöriga blir oroliga och ledsna. Lycka till nu!!!

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

saha
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
Åh tack Jinne!! :D Haha ska nog gå bra, får ta fram karta på mobilen i värsta fall! :D