saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Ängen
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Jag ska själv operera mig på proforma 29/4. Börjar också bli nervös för muskelpåverkan.. Vet någon om det är vanligt? Och sen även över storleken.. Har valt 400cc och har i dagsläget 70a på mina 70kg och 178cm. Har dock ganska bred bröstvidd så börjar bli orolig om jag får ett stort glapp mellan brösten vilket jag sett att vissa har fått och om jag istället borde välja 450? Andra har däremot fått enorma "bomber" med 400cc, trots att de som jag har A kupa innan vilket jag även är rädd för.. Märker därför att det skiljer sig väldigt mycket från person till person och blir därför väldigt nervös över hur resultatet ska bli då jag söker fylliga bröst, D kupa och en fin klyfta samtidigt som de inte får bli för stora och lika uppenbara silikonbröst.. Någon som har varit eller sitter i samma sits som mig ? Några tips skulle verkligen hjälpa nu då jag känner mig väldigt förvirrad :)

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Tack för tipset verkligen!!! Jaaa jag hoppas det blir bra nu.. Ska dit igen någon dag innan och testa ut implantaten igen men så svårt när man endast ser implantaten under en tröja.. Va kul att du är nöjd :D Tack det blir säkert bra tillslut :)

Zotor
Kvinna ·

Zotor
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

störrebröst 2014
Kvinna ·
Ser jättefina ut juh!! 👍

störrebröst 2014
Kvinna ·
Ta dina smärtstillande och kör massage och stretch på det!! Det går så mycket fortare över om man håller igång hela tiden. Vet att det är skitömt och stramt men du har igen det om några dagar ;-) jag lovar!!

Choklad1
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·
Ser jättefina ut juh!! 👍

idaa08
Kvinna ·
Tack för ditt svar :D Ja det känns som att vi tänker väldigt lika i det här... Vill inte heller ha värsta "bomberna" och är rädd att man ska få en känsla av att känna sig tjock om kläder inte skulle passa, och när man inte längre kan ha vanliga bh:ar... Därför vill jag ändå ha en naturlig storlek och liksom lagom stora bröst :) Får se om det blir 450cc ändå! var ska du operera dig och när?

störrebröst 2014
Kvinna ·
åå fyyy nä då förstår jag om du har ont!! 😲 du kombinerar inte med ipren då?? Fasen va jobbigt!!

arigato
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
åå fyyy nä då förstår jag om du har ont!! 😲 du kombinerar inte med ipren då?? Fasen va jobbigt!!