saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Bara-jag
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Okej, några månader? Men bygellös BH efter ett tag?

Choklad1
Kvinna ·

arigato
Kvinna ·
Hej hej !
Det är så spännande att läsa om er som är "på andra sidan" operationen.
vad har ni fått för råd om BH efteråt?
Känns som om lika många olika råd som kirurger..

Zotor
Kvinna ·
Tack för ditt svar :D Ja det känns som att vi tänker väldigt lika i det här... Vill inte heller ha värsta "bomberna" och är rädd att man ska få en känsla av att känna sig tjock om kläder inte skulle passa, och när man inte längre kan ha vanliga bh:ar... Därför vill jag ändå ha en naturlig storlek och liksom lagom stora bröst :) Får se om det blir 450cc ändå! var ska du operera dig och när?

Choklad1
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Zotor, Haha jaa precis :D Ååh va spännande!! Själv har jag exakt 2 veckor kvar innan jag ska operera mig på proforma i stockholm. Börjar dock bli väldigt förkyld vilket jag absolut inte hade hoppats på.... Så gör nu allt för att bli frisk igen! Är redan så nervös och spänd inför operationen så att få flytta fram den får ju bara inte hända.... Men lycka till nu sitter vi båda säkert här inom en månad med världens snyggaste bröst ;)

Anna1234
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Och jag med den 29:e på Proforma hos Örjan!

Linis
Kvinna ·

Millo
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Ååh va kul Anna1234!! :D Ja riktigt spännande verkligen och nu är det inte långt kvar!! Vad har du valt för storlek/implantat och känner du dig lugn inför operationen? :)

Zotor
Kvinna ·
Zotor, Haha jaa precis :D Ååh va spännande!! Själv har jag exakt 2 veckor kvar innan jag ska operera mig på proforma i stockholm. Börjar dock bli väldigt förkyld vilket jag absolut inte hade hoppats på.... Så gör nu allt för att bli frisk igen! Är redan så nervös och spänd inför operationen så att få flytta fram den får ju bara inte hända.... Men lycka till nu sitter vi båda säkert här inom en månad med världens snyggaste bröst ;)

Anna1234
Kvinna ·

saha
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
Hej hej !
Det är så spännande att läsa om er som är "på andra sidan" operationen.
vad har ni fått för råd om BH efteråt?
Känns som om lika många olika råd som kirurger..