saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Choklad1
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Tjenixen
Kvinna ·

grodan-boll
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
Skrivit min op-story nu! Gå in på min profil för länk om ni vill läsa! :)
___
grodan-boll - det är väl snart dags för första återbesöket för dig, se vad de säger då! Allt sådant ändras ju såå mycket i början och det tar (tyvärr!!) lång tid innan man ser hur det blir.. Men om du fortfarande inte är nöjd efter några månader kan du ju fråga din kirurg hur det ser ut med korr om de står för det!

grodan-boll
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
Jaa jag har bara haft mina i två dagar nu och man är ju såå otålig på att se hur det blir!! Man har liksom gått och taggad op-dagen i evigheter och då glömmer man nästan bort att de ju tar ett tag innan man ser resultatet haha.. Hoppas allt läker fint för dig och att du blir nöjd utan att korra!

saha
Kvinna ·
Linis - har ingen försäkring utan om det blir något problem så få man diskutera fram med kirurgen om han tycker det är "tillräckligt illa" eller hur man ska säga för att det ska bli korr. Har inte läst om så många som har försäkringar faktiskt utan är nog oftast så att man tar den frågan om det blir aktuellt!

oklart
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Choklad1, angående illamåendet, har du kunnat ta åksjuketablett eller åksjuketuggummi mot illamåendet? Jag har också lätt för att må illa och tänkte se om det funkar med sjösjukebanden som jag brukar ha när jag åker tåg/bil mot illamående. De ska hjälpa mot alla typer av illamåenden.
Angående smärtan, jag opereras en tisdag (29 april) och tänkte jobba på måndagen efter, jag hoppas verkligen att jag har så ont då.

Nellaaan
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Choklad1, angående illamåendet, har du kunnat ta åksjuketablett eller åksjuketuggummi mot illamåendet? Jag har också lätt för att må illa och tänkte se om det funkar med sjösjukebanden som jag brukar ha när jag åker tåg/bil mot illamående. De ska hjälpa mot alla typer av illamåenden.
Angående smärtan, jag opereras en tisdag (29 april) och tänkte jobba på måndagen efter, jag hoppas verkligen att jag har så ont då.

Choklad1
Kvinna ·

Myggan
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Choklad1 - vad jobbigt att det inte hjälpte mot illamåendet! Har också haft mjölkstockning (mitt i sommaren, 29 grader utomhus och 39 graders feber, svullna bröst som jag masserade 100 ggr i duschen) och det låter verkligen jobbigt att detta skulle kännas 1000 ggr värre. Hoppas du ändå tycker det är värt det!

justfine
Kvinna ·

Millo
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·
Choklad1 - vad jobbigt att det inte hjälpte mot illamåendet! Har också haft mjölkstockning (mitt i sommaren, 29 grader utomhus och 39 graders feber, svullna bröst som jag masserade 100 ggr i duschen) och det låter verkligen jobbigt att detta skulle kännas 1000 ggr värre. Hoppas du ändå tycker det är värt det!