saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

saha
Kvinna ·
Haha choklad1, skönt!! Hoppas det sätter igång för mig med snart, min mage ser väldigt gravid ut haha!

oklart
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·

grodan-boll
Kvinna ·
Jag åkte också hem samma dag efter op och det var väldigt skönt att sova hemma i sin egen säng, jag hade en bit att åka (1,5 timmes resväg) men det gick hur bra som helst!
Rekommenderar dock att du har någon som kan hjälpa dig upp ur sängen dagen efter, då det kan bli väldigt stelt innan man kommer igång, men som sagt man ska ju inte sova ensam första natten efter narkos heller!

Dodo021
Kvinna ·

Lampan
Kvinna ·
Choklad 1 och Dodo021, skönt att höra att det ger med sig till slut!
Just nu är jag så sjukt uppblåst och känner mig som en val pga att jag inte kan gå på toa. Har rört på mig så mycket som möjligt sen operationen i onsdags och idag är första dagen med bara pencilin, ipren och ibumetin så hoppas att "systemet" kommer igång så fort som möjligt och att kramperna i magen försvinner!
Glad påsk! :)

Choklad1
Kvinna ·
Haha choklad1, skönt!! Hoppas det sätter igång för mig med snart, min mage ser väldigt gravid ut haha!

Choklad1
Kvinna ·
Choklad 1 och Dodo021, skönt att höra att det ger med sig till slut!
Just nu är jag så sjukt uppblåst och känner mig som en val pga att jag inte kan gå på toa. Har rört på mig så mycket som möjligt sen operationen i onsdags och idag är första dagen med bara pencilin, ipren och ibumetin så hoppas att "systemet" kommer igång så fort som möjligt och att kramperna i magen försvinner!
Glad påsk! :)

Dodo021
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

grodan-boll
Kvinna ·
12 dagar efter op, svullnaden har lagt sig, stygnen läkt jättefint, det lilla blåmärke som blev på ena sidan har försvunnit och jag har knappt nå ont i överhuvudtaget. Brösten blir bara snyggare och snyggare för var dag, love it! :)

Dodo021
Kvinna ·