Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

boppar

boppar

Kvinna ·

Passar på att joina gruppen! 29 är de dags för mig, en vecka kvar på citadellkliniken av Tuve och jag är så nervös att jag kan spy haha.. Är så rädd att dem blir förstora :( Velar mellan 275cc och 305!

Gilla
Boobs2014

Boobs2014

Kvinna ·

Måndag är det äntligen dags för mig! KKAB i Falköping och opereras av Stefan. Det känns fortfarande helt overkligt hahah...
Gilla
Köttbullen

Köttbullen

Kvinna ·

Hej, jag ska också operera mig den 29:e på citadell fast av peter cosmo. Ska du göra i Landskrona också? :)
Gilla
justfine

justfine

Kvinna ·

En fråga! När kan man komma igång med nån form av träning Efter op? Hur länge va ni hemma? Får ni sjukintyg av kirurgen? Jag har p-stav den borde man väl kunna opereras med? Fick tjejveckan igår, kan man ha tampong? Lite nervös här bara haha
Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

2dagar kvar för mig, opereras 24/4 på Citadell!
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Undrar oxå? Gäller sjukintyget fr.o.m. Operationsdagen? Kommer ju vara sjukskriven från jobbet samma dag som op. Fast det spelar väl iofs ingen roll för man kan väl vara hemma 1 v utan sjukintyg? Inte sjuk så ofta
Gilla
ärtor

ärtor

Kvinna ·

Nu är det snart dags för mig. På torsdag ska jag äntligen opereras. Efter många många års längtan... Kkab i Falköping!
Gilla
pollyy

pollyy

Kvinna ·

Vilka frågor är viktiga att ställa "ärtor" inför Op? funderar på Bröstförstoring 400 cc, HP, bakom muskel. Men är rädd för muskelpåverkan då jag tränar mycket...

Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Vad kul!😀 Jajamen :) Är du också nervös, eller är de bara jag som är lite mesig? Haha!

Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Jag op mig 14/4 på Kkab! Jag blev sjukskriven 14 dagar från op-dagen. Jag funderar oxå på träningen? Har läst hur mycket som helst & det verkar va väldigt individuellt. Men det blir lite svårare med bakomplacering såklart..... Lycka till alla ni som går & väntar!!!
Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

Hej på er nu är Jag opererad. Jag ville ha ganska stora 600. Cc men kirurgen sa att med min anatomi så kunde det inte bli större än 450 cc. Eftersom jag har olika stora bröst slutade det sedan med 375 i det ena och 400 i det andra. Och det känns helt ok. Implantaten är moderate High plus smooth rounde profile cosive 1. Ska bli utskriven kl: 11 :) allt har gått bra men har en del smärta och tryck trots smärtstillande. Får kodein dropp och igår fick jag också något att sova på.
Gilla
Tjenixen

Tjenixen

Kvinna ·

1v sedan operation. Idag den bästa dagen. Efter haft olika sorters värk... Tryckande, svidande, brännande, stickande osv. Har äntligen mer lugn kommit :-D Håll ut ni andra... Det kommer ett mer lugn!
Gilla
justfine

justfine

Kvinna ·

Jaha 21 timmar kvar! Skapligt nervös
Gilla
Nellaaan

Nellaaan

Kvinna ·

Äntligen är man smärtfri, ni som redan gjort kan ni sova liggandes än? Jag kan ligga ner men blir som ett tryck över brösten så det är tungt att andas så sitter fortfarande halvt när jag ska sova. Någon som upplever samma?
Gilla
Köttbullen

Köttbullen

Kvinna ·

1 vecka kvar till op på citadellkliniken idag! Vill bara att de ska va gjort så jag kan sluta noja över storlek haha ;)
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Jag opereras en dag före dig!! Supernervös
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Gud imorgon e det dax!!! Sitter på jobbet å har jäkligt svårt att fokusera! Fjärilar i magen å jätte pirrig å nervööööös
Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Nu börjar jag bli jättenervös, bara 7 dagar kvar!!! Har ringt idag för att se att pengarna hade kommit in och det hade de.

Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Nellaaan skrev:
Äntligen är man smärtfri, ni som redan gjort kan ni sova liggandes än? Jag kan ligga ner men blir som ett tryck över brösten så det är tungt att andas så sitter fortfarande halvt när jag ska sova. Någon som upplever samma?
Vi hade samma op-datum! Jag halvsatt första 2 nätterna sen låg jag med 2 höga kuddar nån natt innan jag sov på rygg som vanligt! Har jäkligt ont i brösten när jag vaknar & det känns som huden ska gå sönder pga att det spänner så! Men det släpper när jag vart uppe ett tag! Hoppas snart du kan sova ordentligt! Jag hade inte problem med andningen utan det gjorde bara ont att ligga ner!
Gilla
Linis

Linis

Kvinna ·

Justfine, hur går det? Imorgon gäller det för oss båda
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem