saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Batgirl
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·

Zotor
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Oj du verkar verkligen haft tur verkar det som :) Va skönt!! La du innanför bröst muskeln då ? Vad jag förstått kan det påverka väldigt mycket... Ja nej precis, jag får se hur jag känner då helt enkelt men hoppas ju såklart på att jag ska ha turen att må helt okej åtmindstone så jag slipper ligga själv hemma hela valborg... :)

idaa08
Kvinna ·
Haha usch, nej det är inget jag ser fram emot! Men tur att det går över iallafall.. Och skönt att det försvann så plötsligt :) Har ju som sagt förberett mig på att må skit i 2v då jag sjukskrivit mig... hehe! Men hoppas såklart på att jag inte behöver vänta så länge!! Åh a kul att du är nöjd!! Funderar också på 400 nämligen! Ser att du är lite mindre än mig så kanske 450cc blir bättre på mig ändå... Ser dock att det skiljer sig väldigt mycket från person till person vilket gör mig väldigt förvirrad.. Vilken typ av implantat har du använt ?

saha
Kvinna ·
jaa verkligen, hoppas turen håller i sig o allt läker som det ska också, nu känns det nästan lite för bra för att vara sant haha! Japp delvis bakom, och eftersom jag låg i riskzonen för DB så delade han bröstkörteln också,vilket också brukar göra extra ont..
Jaa hoppas allt går bra för dig, men man får ju massa smärtstillande med sig så det är bara att köra all in på dom så kan du nog allt hitta på nått iallafall! :)

justfine
Kvinna ·

Euryale
Kvinna ·
Ska opa min nu på fredag! Är så nervös och orolig, men otroligt glad samtidigt :)

Bara-jag
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Oxå framför! (Vilket de glömt att notera så jäkla tur att jag påminde i sista stund!)
Mår oxå förvånansvärt bra, väntar på bakslag. Ligger hemma i min säng.

fannzan
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Fannzan: Jättefina!!
Jag fick ingen antibiotika, inget om massage eller stretch? Är tejpad över hela brösten och den tejpen ska sitta tills återkollen om en vecka. Fick med en BH hem med..

justfine
Kvinna ·
Fannzan: Jättefina!!
Jag fick ingen antibiotika, inget om massage eller stretch? Är tejpad över hela brösten och den tejpen ska sitta tills återkollen om en vecka. Fick med en BH hem med..

Wonderland
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Jag velade mellan 325 och 350. Blev 330 då bredden på dem blev bäst till min bröstkorgen.
Tränar upptill 6 ggr i veckan vanligtvis så jag ville hålla dem smidiga. (Kanske ångrar mig sen

Bara-jag
Kvinna ·

ärtor
Kvinna ·