saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Bara-jag
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Hej Wonderland! Ååh jag står exakt inför samma fråga som dig och opererar mig på tisdag så är inte heller så många dagar kvar nu.. Hör gärna av dig efter operationen och bäertta vad du valde samt hur allt gick :) STORT lycka till nu :)

justfine
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

Anonym användare

Bara-jag
Kvinna ·
Spännande! Lycka till!

oklart
Kvinna ·

Smika
Kvinna ·
Haha usch, nej det är inget jag ser fram emot! Men tur att det går över iallafall.. Och skönt att det försvann så plötsligt :) Har ju som sagt förberett mig på att må skit i 2v då jag sjukskrivit mig... hehe! Men hoppas såklart på att jag inte behöver vänta så länge!! Åh a kul att du är nöjd!! Funderar också på 400 nämligen! Ser att du är lite mindre än mig så kanske 450cc blir bättre på mig ändå... Ser dock att det skiljer sig väldigt mycket från person till person vilket gör mig väldigt förvirrad.. Vilken typ av implantat har du använt ?

Tjenixen
Kvinna ·

oklart
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Tjenixen
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·