saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Tjenixen
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Det Verkar vara helt olika från klinik till klinik och kirurg till kirurg dessutom!
Justfine: skulle du massera? Verkligen olika tejpning! Lyfte du med?

Linis
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·
Det Verkar vara helt olika från klinik till klinik och kirurg till kirurg dessutom!
Justfine: skulle du massera? Verkligen olika tejpning! Lyfte du med?

justfine
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
På tisdag är det dags för mig. Ni som redan är klara, har ni några speciella tips? Tyckte det lät bra med nyponsoppa och film så på måndag ska jag låna några filmer i videoaffären och köpa hem lite nyponsoppa. Annars har jag hört att det är bra att ha städat och bytt lakan. Fick ont i halsen ch blev snuvig i tisdags så nu har jag stannat hemma sen dess, vill absolut inte ha kvar förkylningen på tisdag. Har fortfarande inte berättat det för sonen 15 år och dottern 11 år. Eftersom jag ofta är borta på tjänsteresor över natten så kommer de inte att reagera att jag är borta, men jag får ta ett snack med dem, antingen på måndag eller tisdag kväll efter operationen.

Tjenixen
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Kliniken ringde idag för att höra hur jag hade det, bra service!

arigato
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·