saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

meride
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Känner oxå av snitten! Tog av mig förbandet när jag vaknade 05 imorse och höll på att svimma på kuppen. Gjorde ont där tejpen satt fast. Nu har jag på mig den bh masn fick från kliniken och det är såå mycket skönare. Den ger inte mycket stöd dock men brösten står ju rätt ut ändå...

Wonderland
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Vi har ganska lika mått. Ser ut att bli jättefint!
Vad har ni för bh på er? Tycker den jag fick med känns sådär.
Vill duscha håret!

Wonderland
Kvinna ·
Vill duscha håret!

Bara-jag
Kvinna ·
Vill duscha håret!
Lust att fota bh:n du har nu? Min är mer som ett nät..typ.
Har beställt hemen kimberly men gissar på att jag tog fel storlek.

Bara-jag
Kvinna ·
Sånhär fick jag
http://www.dermacaredirect.co.uk/carefix-celia-post-surgical-comfort-bra-light.html
Har inte tagit någon morfin idag men är ändå sååå trött. Sover och sover...

boppar
Kvinna ·
Bara tre dagar kvar och jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska ta 305cc eller 275... Åå...

Bara-jag
Kvinna ·
Bara tre dagar kvar och jag har fortfarande inte bestämmt mig om jag ska ta 305cc eller 275... Åå...

meride
Kvinna ·
Hej, ser jättesnygga ut. 😀Vi hade lite lika utgångsläge du och jag, med bröstvårtorna långt ut och så. Jag opades igår och lade upp bild idag. Hur mår du idag?

boppar
Kvinna ·
Dem är runda! :) Ja 330 låter mycket i mina öron, men samtidigt så ser de inte alls så stort ut på vissa! Sålänge du är nöjd så :) Haha!
Anatomiska funderade jag på ett tag, men vill ha bakom bröstmuskeln så runda perthese är förmodligen bättre för mig eftersom jag knappt har egen vävnad :) (kommer även ha tortyr-bhn från citadell så dem föredrar också runda för deras kända resultat!)

Bara-jag
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

justfine
Kvinna ·

ärtor
Kvinna ·

ärtor
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

Våga-2014
Kvinna ·
Hej, jag avundas dig inte! Vilken otur att hjälpen blev sjuk. Jag tror den största risken är att det uppkommer blödningar inne i fickorna och så. Men samtidigt så är det bra att hålla igång så cirkulationen funkar och att man slipper bli stel, synd bara att det är ofrivilligt i ditt fall.😕Men ta det så lungt du bara kan trots lillchippen och var laaaat morsa, släpp alla pretentioner man brukar ha om att ge bra mat och inget snask och vara restriktiv med tv och sånt. Ös på bara med mutor så länge det blir lättare för dig!👍
Ta hand om dig i första hand och hoppas din mor piggnar till snart!