saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Linis
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Herreguu vad det känns att gå upp på morgonen...!😢sen när man väl kommer igång är det hyfsat ok nu.
Kört barnen till skola/förskola idag så nu var det slut på sega mornar. Nu är jag dock tillbaka på soffan.
Laddade upp bilder (igen). Anatomiska verkar stå ut mer redan från början.

Våga-2014
Kvinna ·
Herreguu vad det känns att gå upp på morgonen...!😢sen när man väl kommer igång är det hyfsat ok nu.
Kört barnen till skola/förskola idag så nu var det slut på sega mornar. Nu är jag dock tillbaka på soffan.
Laddade upp bilder (igen). Anatomiska verkar stå ut mer redan från början.

Nellaaan
Kvinna ·

Mandelblom
Kvinna ·
Hoppas allt gått bra! Berätta gärna sedan vad du valde för implantat, vilken bredd, profil och cc.

Mandelblom
Kvinna ·
24 timmar kvar och jag är supernervös!!! Har blivit så feg på "äldre" dagar. Men jag vet att allt kommer att gå bra, litar på Örjan till 100%. Men det är en dröm som går i uppfyllelse och jag hoppas hoppas såå mycket att resultatet blir fint och att jag kan köpa snygga bikinis och klänningar till sommaren.

Wonderland
Kvinna ·

arigato
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
Imorgon är det min tur!! Fjärilarna i magen kommer titt som tätt, just nu är jag ko-lugn, men snart kommer dem igen! Åå, längtar tills jag äntligen kommer tycka det är kul med bh:ar och bikinis!

Millo
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·
Samma här!! också min tur imorogn och fjärilar i magen har man allt! Har knappt fått i mig någon mat i dag, så nervös och förväntansfull är jag... hihi. Men ska nog äta något lätt nu då fastan väntar imorgn :)

Millo
Kvinna ·

idaa08
Kvinna ·

Millo
Kvinna ·

Millo
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Vad spännande, nu är snart alla "aprilare" på andra sidan! :)

Anna1234
Kvinna ·

Millo
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
Snart ber jag mig av till Citadell!! Känns verkligen i magen.. Haha!

AlexC
Kvinna ·