Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

Linis

Linis

Kvinna ·

Roligt för dig! Snart är det gjort
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Herreguu vad det känns att gå upp på morgonen...!😢sen när man väl kommer igång är det hyfsat ok nu.

Kört barnen till skola/förskola idag så nu var det slut på sega mornar. Nu är jag dock tillbaka på soffan.

Laddade upp bilder (igen). Anatomiska verkar stå ut mer redan från början.

Gilla
Våga-2014

Våga-2014

Kvinna ·

Bara-jag skrev:

Herreguu vad det känns att gå upp på morgonen...!😢sen när man väl kommer igång är det hyfsat ok nu.

Kört barnen till skola/förskola idag så nu var det slut på sega mornar. Nu är jag dock tillbaka på soffan.

Laddade upp bilder (igen). Anatomiska verkar stå ut mer redan från början.

Snyggt!

Gilla
Nellaaan

Nellaaan

Kvinna ·

AlexC skrev:
Imorrn är det äntligen min tur! Just nu håller min man på och dammsuger soffan mer noga än han nånsin gjort innan, för att det ska vara bra för mig :) Känner mig omhändertagen och pysslad med redan! Klockan 8 imorrn är det jag. Vi ses på andra sidan!! Kram på er!
Lycka till :) gjorde också mina hos Bo på clinic Strömstad :)
Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

Boobs2014 skrev:
Idag är det ÄNTLIGEN min tur haha! Om 10min sitter jag i bilen på väg mot KKAB Falköping. Drömde inatt att jag hade gjort operationen men på något vänster glömt att bestämma storlek med kirurgen så hade ingen aning först, och blev så besviken och så ledsen när jag såg att han "bara" hade lagt in 460cc när jag visste att jag minst ville ha 500cc. Haha. Helt sjukt hur påverkad man blir av detta!

Hoppas allt gått bra! Berätta gärna sedan vad du valde för implantat, vilken bredd, profil och cc.

Gilla
Mandelblom

Mandelblom

Kvinna ·

24 timmar kvar och jag är supernervös!!! Har blivit så feg på "äldre" dagar. Men jag vet att allt kommer att gå bra, litar på Örjan till 100%. Men det är en dröm som går i uppfyllelse och jag hoppas hoppas såå mycket att resultatet blir fint och att jag kan köpa snygga bikinis och klänningar till sommaren.

Gilla
Wonderland

Wonderland

Kvinna ·

Hörni tjejer! Ang bröstband för er som fått de, skulle först ha det i 2 veckor men sen dagen efter operationen sa de att en vecka skulle räcka. Men jag vill inte ha någon tydlig skidbacke utan jag gillar när det är lite "bolligt" och jag vill inte att de ska tryckas ner så mkt mer. Hur har ni gjort ler ska göra?
Gilla
arigato

arigato

Kvinna ·

Jag har inte använt bandet alls då jag också gillar bolligheten....allt bestämt tillsammans med min kirurg såklart.
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Imorgon är det min tur!! Fjärilarna i magen kommer titt som tätt, just nu är jag ko-lugn, men snart kommer dem igen! Åå, längtar tills jag äntligen kommer tycka det är kul med bh:ar och bikinis!

Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Hej allesammans ! Ursäkta att jag skriver lite rörigt men känns som jag fått i mig ett glas champagne för mycket .. Jag ligger nu här med två nya vänner , mår slit bra om jag ska vara ärlig och då är dem bara fem timmar gammla Jag går på toa själv , kan lyfta båda armarna över huvudet .. Och har ätit och druckit :) sovit lite för länge kanske då jag är superpigg nu .. Men det gör inget :) . Är faktiskt förvånad över att mina bakelser inte är så Stora som jag trodde , ändå har jag lagt in 550 cc framför . Lycka till till dem som ska få två nya vänner i morogn :-)
Gilla
idaa08

idaa08

Kvinna ·

Samma här!! också min tur imorogn och fjärilar i magen har man allt! Har knappt fått i mig någon mat i dag, så nervös och förväntansfull är jag... hihi. Men ska nog äta något lätt nu då fastan väntar imorgn :)

Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Det kommer gå toppen :-) ! Ja försök är något rejält , typ gröt som Man står sig på ett tag .. Vissa har svårt dör att äta efter op .. Så bra om du får i dig något :) och fastan kommer säkert få toppen du får dropp och morfin så du kommer inte tänka på mat ;-) stort lycka till !! Berätta sen hur det gått :-)
Gilla
idaa08

idaa08

Kvinna ·

Tack så mycket!! Är van att "fasta" vid 5:2 också så bör inte vara något problem :) men nervös för att sövas ner och operationen är jag helt klart då jag till och med råkar ha fobi för sjukhus men ska försöka sova nu och ta det lugnt imorgon bara så går det säkert bra :D hur gick din operation ? :) absolut det ska jag och tack igen!!!
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Det känns verkligen inte som ett sjukhus , haha det är mer som att komma till Ett hotell som är lite lyxigt
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Vad konstogt att bara hälften jag skrev kom med .. Hum , men jag skriver om i morogn igen ' och då måste jag få höra hur de får för dig
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

Vad spännande, nu är snart alla "aprilare" på andra sidan! :)

Gilla
Anna1234

Anna1234

Kvinna ·

Duschat andra gången nu och ska snart gå bort till proforma :D
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Nu har jag äntligen lagt upp en bild på mina bara några timmar gammla bakelser :) så nöjd över att jag slapp göra ankarlyft . Vad tycker ni om mina nybakade. ? Ser dem normala ut !? Förutom alla svullnad överallt och på vårtgården ..
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Snart ber jag mig av till Citadell!! Känns verkligen i magen.. Haha!

Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

Lycka till alla ni som får nya kompisar idag! Sitter här på soffan dagen efter mitt ankarlyft och känner mig så himla nöjd. Lite misstänksam för jag har inte haft något ont, förutom lite svid i snitten igår :) Blev så himla väl omhändertagen i Strömstad! Kram på er!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem