Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
saha

saha

Kvinna ·

Vi som ska göra bröstförstoring april 2014

Bröstförstoring

Hej tjejer!

Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??

Puss på er!

1023

Sortera efter

boopies

boopies

Kvinna ·

Nu är jag hemma efter op på kkab i Falköping. Känns jättebra! De är mycket mer symmetriska nu. Vilket var min största skämsfaktor efter ankarlyftet. Kirurgen tog bort lite vävnad på det största bröstet för att slippa ha olika storlek på implantaten. Jag valde 350 mp+ och än så länge känns det lagom. Har ju ca 300 ml egen vävnad också. Kram allihopa
Gilla
justfine

justfine

Kvinna ·

Idag va jag på återbesök och tog bort tejp, guuuud va fula!!, lägger sej det strutliknande utseendet eller?
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Nu har jag lagt ut ett par kort på mina 2-veckorsbröst! Tycker de är finare i verkligheten än på korten. De skiljer sig i formen & läker olika fort men men det skulle va så! Var inte helt symmetrisk innan så lite skillnad på konturerna kommer det bli. Nu väntar jag på att de sjunker & mjuknar!
Gilla
Wonderland

Wonderland

Kvinna ·

Choklad1, jag tycker dina var förbannat snygga och väldigt runda och fina redan :) väntar ivrigt på att kunna se mina konturer mer!
Gilla
Choklad1

Choklad1

Kvinna ·

Wonderland skrev:
Choklad1, jag tycker dina var förbannat snygga och väldigt runda och fina redan :) väntar ivrigt på att kunna se mina konturer mer!
Tack va glad jag blir! :) ja jag är helnöjd. Fast man själv lägger väl märke till allt som inte riktigt stämmer. Att de har lite olika form, är spända osv! Dina är ju inte så många dagar än..... Tycker man märker mer för varje dag nu att formen ändras. Tittade på dina bilder & det kommer säkert bli superfint! Du är ju svullen men det ser ändå fint ut tycker jag. Snart kommer konturerna fram! Lycka till!
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Nu är jag opererad och lite mer klar än innan haha! ;) någon annan som opererat sig på citadell i Landskrona idag?:) Känns så konstigt när man tar djupa andetag, det bubblar lite haha!!
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Jag är nyopererad sen igår , på citadell Landskrona :) känner samma som dig angående andetagen ;) men inte så farligt ! Hur mår du ?
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Millo skrev:
Jag är nyopererad sen igår , på citadell Landskrona :) känner samma som dig angående andetagen ;) men inte så farligt ! Hur mår du ?
Haha en väldigt skum känsla dedär! Jodå de funkar, ett jäkla tryck bara och mår lite illa och en väldigt liten aptit, men kunde definitivt varit värre. Hur mår du nu en dag efter? :)
Gilla
Bara-jag

Bara-jag

Kvinna ·

justfine skrev:
Idag va jag på återbesök och tog bort tejp, guuuud va fula!!, lägger sej det strutliknande utseendet eller?

Det sägs att de ändrar form upptill 6 månader! Is i magen! Höll på att storkna när jag såg mina första gngen med!

Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Jorå jag mår bara bra faktisk ! Har duschat själv, handlat ihop med min sambo , och kan klä på mig själv :-) så jag mår förvånansvärt väldigt bra
Gilla
justfine

justfine

Kvinna ·

Nån mer än jag som gjort lyft och flyttat bröstvårtorna?
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Millo skrev:
Jorå jag mår bara bra faktisk ! Har duschat själv, handlat ihop med min sambo , och kan klä på mig själv :-) så jag mår förvånansvärt väldigt bra
Åå va skönt för dig!! Måste varit skönt att duscha.. Idag mår jag super! Lite stel bara :) Ens bröstvårtor ser lite småroliga ut bara, haha!
Gilla
Boobs2014

Boobs2014

Kvinna ·

Jag har en fråga som kanske är speciellt riktad till er som opererat er på KKAB men självfallet ni andra också! När under dygnet gör ni eran massage? Försökte nu efter att ha varit vaken en timma och tagit mina tabletter (som för övrigt knappt lindrar smärtan) men det gör så in i helvetes ont och känns inte som att det gör någon nytta.
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Boobs2014 skrev:
Jag har en fråga som kanske är speciellt riktad till er som opererat er på KKAB men självfallet ni andra också! När under dygnet gör ni eran massage? Försökte nu efter att ha varit vaken en timma och tagit mina tabletter (som för övrigt knappt lindrar smärtan) men det gör så in i helvetes ont och känns inte som att det gör någon nytta.
Vi på citadell börjar inte med massagen förrens en vecks efter op, så olika de kan va!
Gilla
Smika

Smika

Kvinna ·

Choklad1 skrev:
Nu har jag lagt ut ett par kort på mina 2-veckorsbröst! Tycker de är finare i verkligheten än på korten. De skiljer sig i formen & läker olika fort men men det skulle va så! Var inte helt symmetrisk innan så lite skillnad på konturerna kommer det bli. Nu väntar jag på att de sjunker & mjuknar!
Superfina vad roligt för dig :D Jag har försökt lägga ut bild med lyckas ej från iPhonen tyvärr ;) choklad1 tar du någon paracetamol el. Dyl fortfarande?
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Haha ja det gör dem verkligen . Sen har jag fått väldigt mycket blåmärken , har du också fått de !? Längtar tills dem börjar ta form och bli runda och fina , har du bild :-)?
Gilla
boppar

boppar

Kvinna ·

Millo skrev:
Haha ja det gör dem verkligen . Sen har jag fått väldigt mycket blåmärken , har du också fått de !? Längtar tills dem börjar ta form och bli runda och fina , har du bild :-)?
Fick blåmärken redan igår, idag är de ännu fler :) sånt man får ta, haha! Jaa längtar också, nu är dem som två strutar haha! Nej jag är lite osäker på ifall jag vill lägga ut eller ej, är inte så van vid att ta bilder på min kropp :) och är dessutom bara bronsmedlem så kan inte se andras ändå :(
Gilla
Tjenixen

Tjenixen

Kvinna ·

Jag opererade mig för 15dagar sen och brösten blir bara snyggare med tiden :)
Gilla
Millo

Millo

Kvinna ·

Jag känner detsamma ! Haha mina är som två konor som sticket ut, haha jättefult ! Och har blåmärken överallt verkligen .. Jag förstår hur du menar , jag skickade ett pm till dig :) kram !
Gilla
AlexC

AlexC

Kvinna ·

justfine skrev:
Nån mer än jag som gjort lyft och flyttat bröstvårtorna?
Jag har, i måndags! :) inga implantat än, ska göra mitt i två operationer.
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem