saha
Kvinna ·
Vi som ska göra bröstförstoring april 2014
Hej tjejer!
Hittade ingen tråd för oss som ska göra bröstförstoring i april så gjorde en här där vi kan diskutera och tagga tillsammans! Själv opereras jag den 16 april på KKAB i Falköping, sååå taggad!!! Någon mer som ska opereras där samma dag kanske??
Puss på er!
Sortera efter

Bara-jag
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

Linis
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
När opererade du dig? Tänk på att det är vanligt att svullnaden kan vara olika på brösten och därav gör att brösten ser väldigt olika ut!

Linis
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·
Har inte gjort lyft men de har varit olika stora pga av svullnaden och är kanske fortfarande. Studerar dem inte så noga nu i början då de kommer att ändras lång tid framöver. Underpoolen fylls nog på när svullnaden lägger sigh.. Kram till dig!

Boobs2014
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

fannzan
Kvinna ·

boopies
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Choklad1
Kvinna ·

Wonderland
Kvinna ·

Bara-jag
Kvinna ·

Boobs2014
Kvinna ·

boppar
Kvinna ·
Hur vet man vilken strl man har på te.x bikini eller toppar nu..?
Åå, vill köpa en massa bikinis haha :( M borde väl vara säkrast att chansa på?? Eller L kanske.. Eller.. Lagt in 305cc och hade alltid xs innan.. Något som har liknande?

Vitchoklad
Kvinna ·
Då är vi två - blev också sjutk besviken över hur strut-aktiga de ser ut. Men det hänger till sig tror jag, det har redan ändrat sig lite sedan jag gjorde op för 2 veckor sedan :)

Linis
Kvinna ·

Ängen
Kvinna ·
Återbesök idag, ska försöka komma ihåg att skriva ner frågor. Känns som om jag har tusen frågor.
Kom på igår att jag glömt att ta panodil så jag har nog vant mig vid den smärta/ömhet som finns kvar.
Har dock ont i huvudet idag så får nog ta tabletter pga av det.