Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Flisan69
Kvinna ·
10 apr, 2013
vesslan skrev:
Nuuu så har jag hittat till kliniken här i gbg med bilen (svettigt!) och om två timmar kör vi. :-) Så glad! Fast som det känns nu så är jag bara nöjd om jag klarar mig ur det här med håret kvar på huvudet för fan hur det ser ut nu efter skrubben. :-PHärligt! Tror inte Jonas brys sig om din frissyr 😉
Han är bara intresserad av dina bröst 💡
Väntar med spänning på din upplevelse och resultat!
Lycka till!
Gilla
Kayrin
Kvinna ·
10 apr, 2013
Jag op mig i övermorgon (fredag) börjar bli nervös nu :/ vrider sig i magen..
puuuh vill bara ha det gjort nu...
Gilla
bröststörst
Kvinna ·
10 apr, 2013
Imorgon går tåget från karlstad till stockholm! Imorgon får jag äntligen snygga bröst:) 11/4-13 :D
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
10 apr, 2013
Flisan69 skrev:
vesslan skrev:
Nuuu så har jag hittat till kliniken här i gbg med bilen (svettigt!) och om två timmar kör vi. :-) Så glad! Fast som det känns nu så är jag bara nöjd om jag klarar mig ur det här med håret kvar på huvudet för fan hur det ser ut nu efter skrubben. :-PHärligt! Tror inte Jonas brys sig om din frissyr 😉
Han är bara intresserad av dina bröst 💡
Väntar med spänning på din upplevelse och resultat!
Lycka till!
Gilla
Minna22
Kvinna ·
10 apr, 2013
Det har imorgon gått en vecka sen jag opererade mig och jag ska ikväll duscha för första gången ordentligt. Ska bli såååå skönt. Kommer även ta bild och lägga upp här så man kan se om det förändrats något.
Jag har inte speciellt ont,däremot känns det som om brösten är fulla av mjölk och idag har jag haft lite ont som håll men jag pratade med kirurgen och han sa att jag skulle bara fortsätta äta Alvedon/panodil 4ggr om dagen i 2 veckor.
Puss och kram till er alla som har gjort och ska göra bröstoperation. :-)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
10 apr, 2013
Det har imorgon gått en vecka sen jag opererade mig och jag ska ikväll duscha för första gången ordentligt. Ska bli såååå skönt. Kommer även ta bild och lägga upp här så man kan se om det förändrats något.
Jag har inte speciellt ont,däremot känns det som om brösten är fulla av mjölk och idag har jag haft lite ont som håll men jag pratade med kirurgen och han sa att jag skulle bara fortsätta äta Alvedon/panodil 4ggr om dagen i 2 veckor.
Puss och kram till er alla som har gjort och ska göra bröstoperation. :-)
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
10 apr, 2013
Å nu är det klart :-) det blev 500 cc är jätte nöjd med det lilla jag ser. Ligger i sängen på på hotellet å ser på film med min syster :-) Har inte speciellt ont bara lite tryck över bröstkorgem. längtar till i morgon när jag får se dom.
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
10 apr, 2013
Lykklig skrev:
Å nu är det klart :-) det blev 500 cc är jätte nöjd med det lilla jag ser. Ligger i sängen på på hotellet å ser på film med min syster :-) Har inte speciellt ont bara lite tryck över bröstkorgem. längtar till i morgon när jag får se dom.Grattis! Vad blev det framför eller bakom?
Gilla
leira00
Kvinna ·
10 apr, 2013
Lykklig skrev:
Å nu är det klart :-) det blev 500 cc är jätte nöjd med det lilla jag ser. Ligger i sängen på på hotellet å ser på film med min syster :-) Har inte speciellt ont bara lite tryck över bröstkorgem. längtar till i morgon när jag får se dom.åh va kul! grattis! :D
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
10 apr, 2013
Bakom 500cc hp smooth :-) kalas nöjd
Gilla
buttie
Kvinna ·
10 apr, 2013
Underbart! Sa du att du ville ha ganska stora eller blev du rekommenderad? Valde du mentor? Börjar kännas ganska bra med 500 faktiskt! :) Härligt att du är nöjd! :)
Gilla
buttie
Kvinna ·
10 apr, 2013
PrinsessanBaby skrev:
Hej! Jag är 7 cm kortare och smalare än dig och har större inlägg, 550cc och jag är super nöjd! :) och opererades av jörg igår! Kram Underbart! Sa du att du ville ha ganska stora eller blev du rekommenderad? Valde du mentor? Börjar kännas ganska bra med 500 faktiskt! :) Härligt att du är nöjd! :)
Gilla
buttie
Kvinna ·
10 apr, 2013
Gud, är sådär härligt nybörjare av forum. Sorry för dubbla inlägg🙂. Är det någon här som ska opereras av Jörg? Kanske till och med 22/4?
Gilla
vesslan
Kvinna ·
11 apr, 2013
Kom hem igår em och mår så ruggigt oförskämt bra. Ingen smärta alls, helt pigg i huvudet och sköter det mesta utan problem. :-) Jättenöjd över kliniken och situationen men redan börjar tankarna komma...valde jag för små? ;-S Helt jävla intejpad så ser ju inget först på lördag, aaagh! :-D
Gilla
Kayrin
Kvinna ·
11 apr, 2013
Jag opereras imorgon!!! jag är sååå pirrig!!!! :D
Gilla
mufflan
Kvinna ·
11 apr, 2013
vesslan skrev:
Kom hem igår em och mår så ruggigt oförskämt bra. Ingen smärta alls, helt pigg i huvudet och sköter det mesta utan problem. :-) Jättenöjd över kliniken och situationen men redan börjar tankarna komma...valde jag för små? ;-S Helt jävla intejpad så ser ju inget först på lördag, aaagh! :-DGilla
vesslan
Kvinna ·
11 apr, 2013
Fään vad nice! Kommer gå hur bra som helst! :-)
Gilla
Zippzon
Kvinna ·
11 apr, 2013
Hej alla...skrev i tråden för ett tag sedan. Nu ligger jag iaf här i väntan på operation. Fått dropp och massa tabletter. Är så sjukt nervöst!!!
Gilla
Vicka
Kvinna ·
11 apr, 2013
Lycka till idag zippzon! Kommer att gå så bra!
Gilla
vesslan
Kvinna ·
11 apr, 2013
Ja verkligen! Lite stel i ryggen nu efter natten, sover ju aldrig på rygg annars så var ovant men gick fort över. :-)
Jag har ju egentligen 325cc i mitt "största" bröst, ser ju tyvärr inte resultatet först på lördag men som det känns nu så är det en väldigt naturlig storlek. Tror 350cc blir jättebra på dig om du fortfarande vill ha naturliga bröst eftersom du lägger bakom så sväljer ju kroppen en del. :-)
Lägger upp bild när bandaget åker av! :-D
Gilla