Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
mufflan
Kvinna ·
09 apr, 2013
Här är ännu en aprillare ;) ska operera mig 23/4. 350cc bakom muskeln. Är lite osäker på storleken, tror ni det blir för stort?? (164cm, 55kg)
Tacksam för svar :)
Gilla
Vicka
Kvinna ·
09 apr, 2013
Jag ska! Så jäkla nervös nu!!
Gilla
Minna22
Kvinna ·
09 apr, 2013
mufflan skrev:
Här är ännu en aprillare ;) ska operera mig 23/4. 350cc bakom muskeln. Är lite osäker på storleken, tror ni det blir för stort?? (164cm, 55kg)
Tacksam för svar :)Gilla
mufflan
Kvinna ·
09 apr, 2013
Hej Wiktoria84!
Ja, det är väldigt spännande!!!! Längtar!
Åh, vad skönt att höra. Min kirurg tyckte att jag skulle ha 350, att det skulle passa på min kropp. Har också funderat på 325cc, men är rädd för att jag ska ångra det sen. Nu använder jag bombshell-bh, så hoppas att det inte heller blir så synligt i kläder på mig!
Vad kul att du nyss opererat dig. Hur känns det nu? Ser det bra ut än sålänge? :)
Kram
Gilla
Minna22
Kvinna ·
09 apr, 2013
Tror att du ska välja det som kirurgen säger, dom vet ju oftast vad som blir bäst. Allt känns bra,har lite ont men inte så farligt, känns som om brösten är fulla av mjölk :-) det jag tycker är jobbigt är att sova med bh och bröstande men det är väl en Vanesak. Jag är ännu så länge nöjd, det har ju bara gått 5 dagar sen operationen men det känns bra och dom ser snygga och lika ut och det var viktigt för mig. Längtar tills på torsdag då jag äntligen ska få duscha och titta lite närmare på brösten.
Kram
Gilla
mufflan
Kvinna ·
09 apr, 2013
Ja, jag tror det blir så :)
Okej. Kan förstå det! Vad kul att du iaf är nöjd än så länge. Joppas jag blir det med, haha ;) kram
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
09 apr, 2013
Vicka skrev:
Jag ska! Så jäkla nervös nu!!Gilla
Lykklig
Kvinna ·
09 apr, 2013
Om 24 timmar har jag egna boobisar :-D Är såååå jäkla nervös nu!!! Är livrädd att jag ska få migrän då man inte fick varken äta eller dricka kaffe innan Hihi...
Gilla
mufflan
Kvinna ·
09 apr, 2013
Lycka till!! Vad spännande :)
Gilla
Minna22
Kvinna ·
09 apr, 2013
Lykklig skrev:
Om 24 timmar har jag egna boobisar :-D Är såååå jäkla nervös nu!!! Är livrädd att jag ska få migrän då man inte fick varken äta eller dricka kaffe innan Hihi...jag fick migrän, säkert för att jag varken ätit eller druckit på länge. Men sen fick jag dropp och då släppte det lite i alla fall. Lycka till nu :-)
Gilla
Anki
Kvinna ·
09 apr, 2013
Imorgon ska jag byta mina implantat på Bella Kliniken. Har koksalt 365cc idag och ska ha Allergan 500cc imorgon. Ska bli spännande att få upp brösten lite o även lite fylligare ;)
Gilla
Vicka
Kvinna ·
09 apr, 2013
Hemma :) känns som att någon kört över min bröstkorg men det är inte så farligt :) överlevde juh!
Gilla
Liin_da
Kvinna ·
09 apr, 2013
Har allting gått bra Vicka? :) jag opererades strax efter 1, känns verkligen som någon kört över en :p jag sover kvar här och åker hem imorgon på morgonen!
Gilla
Vicka
Kvinna ·
09 apr, 2013
Det gick jättebra! Lättad är jag :) skakade som ett asplöv efter narkosen men fick lite läkemedel så gick detöver. Åkte hem efter två timmar :) är hur pigg som helst men lite skakig på benen. Gick allt bra för dig?
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
10 apr, 2013
buttie skrev:
22/4 är det min tur! Är lite nojjig över storleken, Jörg rekommenderade mig 500cc. Vet inte hur det kommer se ut? Har inte riktigt lyckats hitta någon med mina startmått som jag kan jämföra med. Någon som har eller vet någon som har bilder på 500cc med 178cm längd oh 75/80B som startmått? Vore evigt tacksam för hjälp! 🙂
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
10 apr, 2013
Hej flickor!
Nu ligger jag här hemma i sängen med mina 550cc som op igår.. Allt gick bra och jag va nog oförskämt pigg och behövde inte mkt smärtstillande.. Dock är det skönt innan man ska sova att ta dig en tablett "hög" :)..
Lite läskigt i början då brösten är svullna och ej i form må jag säga men storlek och allt känns kanon!
Så snälla och Goa på citadellkliniken, väldigt tillmötesgående och ville att jag skulle ha det så bra som möjligt.. Bhn sitter tjat och är ovant att sova med, bandet över bysten är det jobbigaste då det trycker och kliar lite men det är ett sådant litet problem så jag eg ej bryr mig! Mår kanon och är nöjd och vill nu bara att veckorna ska gå så brösten och formen rättar till sig! :D Vill shoppa bikinis oxå!! Hihi
Puss och kram
Gilla
Erma2013
Kvinna ·
10 apr, 2013
Jag ska också operera mig i aprill, den 22 på plastikkirurgiska institutet i malmö hos Jan :)
Gilla
Erma2013
Kvinna ·
10 apr, 2013
Helt otroligt att du inte har så ont härligt för dig och grattis till en lyckad op ^^!
Gilla
vesslan
Kvinna ·
10 apr, 2013
Nuuu så har jag hittat till kliniken här i gbg med bilen (svettigt!) och om två timmar kör vi. :-) Så glad! Fast som det känns nu så är jag bara nöjd om jag klarar mig ur det här med håret kvar på huvudet för fan hur det ser ut nu efter skrubben. :-P
Gilla
Erma2013
Kvinna ·
10 apr, 2013
18 aprill är ju bara om 8 dagar! Så spännande! Är du nervös? Känns allt bra inför op? Hur mycket ska du lägga in? Under eller över bröstmuskeln? :D
Gilla