Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Skruuf
Kvinna ·
02 maj, 2013
Har det hänt något hemligönskan ?
Gilla
Tuffs
Kvinna ·
02 maj, 2013
hemligönskan skrev:
Synd att man inte kan lägga in filmer här, annars hade jag visat er min komplikation :( SÅ jobbig :(
Men jisses gumman vad är det som har hänt???
btw, upplever ni också att era bröst läker olika snabbt? I dag insåg jag att det var ganska stor skillnad idag på höger och vänster bröst. Jag ser inte klok ut! dessutom känns det som om mitt implntat har "flyttat upp en våning" i höger bröst. inte kul alls :(
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
02 maj, 2013
@Tuffs
Den känslan kände jag den första veckan. Tycker att ena har hunnit lite längre men inte så jättesynligt
Idag är mina 2 veckor och sen igår em har jag haft en brännande solsvedskänsla i båda tuttarna. Dessutom har nervblixtrarna i vänstra varit lika starkt som första veckan. Har även ont i revbenen längst upp i klyftan.
Kan tro att jag har varit i slagsmål. Är det någon annan som har känt så efter lika lång tid?
Gilla
Patti
Kvinna ·
03 maj, 2013
Elita88 skrev:
Usch, jag ser också gravid ut!! Nu när min värsta smärta har lagt sig är magen det värsta! Skönt att jag inte är ensam - då vet jag att jag inte kan ha blivit tjock på riktigt :-) Jag slutade med mina tabletter i tisdagskväll, tror ni att magen snart blir platt igen? Typ snart liksom? Har inte ens kunnat göra nummer två på en vecka.. Ingenting hjälper och jag blir galen! :'-)Min mage svullnade med upp! Är svullen fortfarande. Köpte laxermedel i förebyggande innan op för jag hade läst om detta;)
Idag (dag 5) så kunde jag äntligen gå på toa! (utan laxermedel) Men jag är fortfarande svullen och har ont i magen. Slutade med morfin dag 3 och bara ätit alvedon och någon ipren sedan dess.
Gilla
Camy77
Kvinna ·
03 maj, 2013
Kan lugna er tjejer med att det snart kommer att rätta till sig, jag är inne på dag 18 och mår som en prinsessa ;) inget ont i rygg eller mage, har t om gått ner lite i vikt mot vad jag vägde innan :D så skönt när magen rättar sig till igen och när det inte kör i ryggen. Det enda som känns är när det svider till i ärren, speciellt om jag blir kall. Lycka till alla ni andra <3
Gilla
hemligönskan
Kvinna ·
03 maj, 2013
Ni kan titta in i mitt album, bilden som las upp idag. 10 dagar efter min operation :( Proforma gör allt de kan för att hjälpa mig men det är så tråkigt att det hände just mig :(
Gilla
Taxörat
Kvinna ·
03 maj, 2013
hemligönskan skrev:
Ni kan titta in i mitt album, bilden som las upp idag. 10 dagar efter min operation :( Proforma gör allt de kan för att hjälpa mig men det är så tråkigt att det hände just mig :(
Jag är verkligen ledsen för din skull! Hur i hela h-e har detta kunnat hända? Jag tittade på dina bilder och det såg ju så fint ut i början. Saknar ord!
Gilla
mufflan
Kvinna ·
03 maj, 2013
Trodde det hade blivit bättre med kompress osv? Åh vad synd. Tycker verkligen synd om dig Hemligönskan! Hoppas verkligen att dom löser det där, på ett eller annat sätt! KRAM
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
03 maj, 2013
Men fy vad tråkigt :( hoppas verkligen att det löser sig och går åt rätt håll - håller
tummar och tår - Styrkekramar
Gilla
Siri00
Kvinna ·
03 maj, 2013
Camy77: Åh så härligt att höra :D Då vet vi att kroppen så småningom kommer hitta tillbaka till så den en gång var, eller kanske blir ännu bättre hihi :) Fast det e klart, ännu bättre blir den ju för nu har vi ju fått oss våra efterlängtade boobisar :D
Idag kliar det nåt hejdlöst under bygeln. Vill bara riva av mig allt som har med bh och plåster att göra men men den som vill vara fin... :)
Hemligönskan: Hoppas det löser sig för dig! :(
Gilla
Camy77
Kvinna ·
03 maj, 2013
hemligönskan skrev:
Gilla
Elita88
Kvinna ·
03 maj, 2013
Hemligönskan - Förstår inte alls hur det kunde hända. Jag tycker så himla synd om dig! Hoppas att de kan fixa det på ett eller annat sätt, håller verkligen tummarna för dig tjejen!!
Gilla
Elita88
Kvinna ·
03 maj, 2013
Vad att jag kan förvänta mig att magen snart blir normal igen :-) Det känner faktiskt redan lite bättre idag och jag är mindre svullen även i resten av kroppen. Jag tror att man måste sluta med sina smärtstillande innan kroppen börjar återgå till det normala så smått? Tänker på dig mufflan som fortfarande tar dina :-)
Och kan ni som också har lagt in era implantat via armhålan hjälpa mig med en sak?? Jag var på återbesök igår och det är fritt fram att använda tvål och deo nu.. Men hur är det med att raka sig under armarna? Minns inte vad Peter sa, hehe :-)
Gilla
Bröstfix
Kvinna ·
03 maj, 2013
Jag hade inte vågat raka mig under armarna! Jag planerar granskog under mina armhålor xD
Men visst, jag vet inte hur det där med rakning tillåts faktiskt :P
Min mage är nästan tillbaka till det normala igen :D wiiiie! Fick dock spänna in mina axelband idag då de var påväg ner över axlarna!
Håller med, det kliar under byglarna så det står härliga till. Känns som små myror som springer runt x) Men tycker det blir bättre när man tex tar av bhn för att duscha. Himla härligt :)
Hemligönskan: Jag önskar dig all lycka! Håller tummarna stenhårt!
Gilla
mufflan
Kvinna ·
03 maj, 2013
Elita88: Vad söt du är :) Nu har även jag slutat med smärtstillande, så hoppas att jag kan komma i mina jeans snart, haha ;)
Gilla
Elita88
Kvinna ·
03 maj, 2013
Mufflan: Hoppas att det blir bättre för dig nu, men ge det några dagar så blir det som förr igen :)
Gilla
Patti
Kvinna ·
04 maj, 2013
Ni som operarade er för ett tag sen, hur lång tid tog det för er innan ni inte hade ont på morgonen/kvällen.
Dagarna är ok för mig äter alvedon (dag 6) men morgonen, natten och kvällarna är hemska:( igår kväll hade jag konstiga muskelkramer i höger bröst. Jätte ont!
Gilla
Babs
Kvinna ·
04 maj, 2013
Patti skrev:
Ni som operarade er för ett tag sen, hur lång tid tog det för er innan ni inte hade ont på morgonen/kvällen.
Dagarna är ok för mig äter alvedon (dag 6) men morgonen, natten och kvällarna är hemska:( igår kväll hade jag konstiga muskelkramer i höger bröst. Jätte ont!
Gilla
Flisan69
Kvinna ·
04 maj, 2013
Babs skrev:
Patti skrev:
Gilla
Patti
Kvinna ·
04 maj, 2013
Babs skrev:
Patti skrev:
Ja det dära med värme märker man hjälper, urs vad jobbigt det är när man fryser och musklerna spänner sig:)
Men hoppas att dag 8 ska kännas bättre för mig med! Endå 6 dagar och jag är redan uppe hela dagar som vanligt, men tråkigt att ha två stenar som värker. Men lite tålamod kanske;)
Gilla