Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Minna22 profilbild

Minna22

Kvinna ·

10 jan, 2013

Vi som ska göra bröstoperation i april 2013

Bröstförstoring
Detta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
677

Sortera efter

Viggospiggo

Kvinna ·

21 mar, 2013

Oj. Så långt har jag inte tänkt. Då kanske man måste betala typ idag. Får ändra min inbetalning så det dras i morgon. Lika bra.
Gilla

Despret

Kvinna ·

21 mar, 2013

ja jag tror det är så men jag kan ha fel också. sitter å väntar på pengarna ska komma in nu så jag kan betala idag :P
Gilla

Sessan

Kvinna ·

22 mar, 2013

Jag kunde betala min klinik samma dag. Jag ska förvisso betala kontant när jag kommer dit så de är väl därför det går bra. Annars har dom sagt att ca 3 dagar innan.
Gilla

knorren

Kvinna ·

23 mar, 2013

Var på min 2:a konsultation igår och nu är allt bestämt. Bara 3 v kvar till jag får mina tuttar. 485cc bakom muskeln. På citadellkliniken ska de ha pengarna på deras konto 2v innan op.
Gilla

Despret

Kvinna ·

23 mar, 2013

prata med de på proforma och de ksulle vara betalr senast 1veckan innan op, mne då måste man ha med sig kvitto på överföringen för de kan ta cirka 2 veckor innan de ser att pengarna finns på kontot.
Gilla

Simboella

Kvinna ·

23 mar, 2013

Operation 25/4 på Laser&Estetik i Sthlm hos Patrik Höijer...!!
Men ååh vad jag inte kan bestämma mig för vilken typ av implantat jag ska ha. Tycker jag läser för och nackdelar öööverallt, så vad välja? :P Och framför eller bakom bröstmuskeln?... samma där med för och nackdelar och olika bud på allt ;P Tur att jag har några veckor på mig att bestämma!
Storleken blir i alla fall troligtvis 295 cc :)) 
Gilla

Despret

Kvinna ·

24 mar, 2013

wiie 1 vecka och 1dag kvar nu ;D längtar!!
Gilla

gulli93

Kvinna ·

24 mar, 2013

Jag ska opa mig den 24/4, längtar :D blir på plastikakademin.
Gilla

maowen

Kvinna ·

24 mar, 2013

Ska operera mig den 4 april hos Örjan på profroma! :)
Gilla

PrinsessanBaby

Kvinna ·

24 mar, 2013

Ska operera mig 8 april, börjar bli fett nervös nu!! :D
Gilla

vesslan

Kvinna ·

24 mar, 2013

Närmar sig nu tjejer! :-D Breakade newsen för mamma häromdagen, hon gråter fortfarande. :-/
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

24 mar, 2013

Åh, nej. Varför?
Gilla

Michella1

Kvinna ·

24 mar, 2013

11 April är det min tur :D
Gilla

Lykklig

Kvinna ·

24 mar, 2013

Är det ingen som ska op på Polarkliniken? Det ska jag den 10 April :-D:-D Har inte bestämt om det blir 450 cc eller 500 cc, fast det lutar nog åt 500 cc :-)
Gilla

Michella1

Kvinna ·

24 mar, 2013

11 April på Klinik 34 i Göteborg :D
Gilla

Skruuf

Kvinna ·

24 mar, 2013

Jag ska till Polarkliniken - men först 24/4 :) 500 - 600 cc
Gilla

vesslan

Kvinna ·

24 mar, 2013

Viggospiggo skrev:
Åh, nej. Varför?
Hon tycker att det är förfärligt att man ens vill utsätta sig för ngt sånt här samt att jag ju är hennes barn och hon vill ha mig som jag är (olycklig med andra ord. ..suck). Mamma har inte så mkt empati och inlevelseförmåga och eftersom hon själv aldrig haft komplex (hon har alltid varit skitsnygg) förstår hon inte hur andra kan ha det. Jag bryr mig inte så värst dock, hon lipar fortf över att jag är tatuerad och det började jag ju med för 5år sen... :-/
Gilla

Viggospiggo

Kvinna ·

25 mar, 2013

Jag var jättenervös när jag skulle berätta för min pappa. Han är ganska hård annars i sina åsikter och ord. Laddade i en vecka men vågade inte så mamma fick berätta. Han ringde upp mig på en gång och sa att det är klart han stöttar mig. Skönt. Sen sa han att han skulle blivit förbannad om jag sagt att jag skulle tatuera mig mer. Ah, fan. Nästa plan var ju att göra en stor . Får ladda om för en diskussion;)
Gilla

violetta

Kvinna ·

26 mar, 2013

Jätte fin form och allt på dina bröst :) vad har du för inplantat hur fick du dina så fina och runda vill med ha som dig :) ska snart beställa op tid jag med hos Örjan :)
Gilla

violetta

Kvinna ·

26 mar, 2013

Prinsessanbaby vad ska du lägga in för storlek :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem