Minna22
Kvinna ·
10 jan, 2013
Vi som ska göra bröstoperation i april 2013
BröstförstoringDetta är en tråd för oss som ska operera oss i april, så vi kan stötta och följa varandra
EDIT Marina: I förebyggande syfte - börja inte skriva listor som alla sen kopierar och lägger till sig i, över vem som opas när och var. Vi har en operationskalender för det ändamålet, (I POFmenyn till vänster) och så slipper trådarna blir 15 sidor långa, när det nya innehållet räcker till tre...
Sortera efter
Viggospiggo
Kvinna ·
21 mar, 2013
Oj. Så långt har jag inte tänkt. Då kanske man måste betala typ idag. Får ändra min inbetalning så det dras i morgon. Lika bra.
Gilla
Despret
Kvinna ·
21 mar, 2013
ja jag tror det är så men jag kan ha fel också. sitter å väntar på pengarna ska komma in nu så jag kan betala idag :P
Gilla
Sessan
Kvinna ·
22 mar, 2013
Jag kunde betala min klinik samma dag. Jag ska förvisso betala kontant när jag kommer dit så de är väl därför det går bra. Annars har dom sagt att ca 3 dagar innan.
Gilla
knorren
Kvinna ·
23 mar, 2013
Var på min 2:a konsultation igår och nu är allt bestämt. Bara 3 v kvar till jag får mina tuttar. 485cc bakom muskeln. På citadellkliniken ska de ha pengarna på deras konto 2v innan op.
Gilla
Despret
Kvinna ·
23 mar, 2013
prata med de på proforma och de ksulle vara betalr senast 1veckan innan op, mne då måste man ha med sig kvitto på överföringen för de kan ta cirka 2 veckor innan de ser att pengarna finns på kontot.
Gilla
Simboella
Kvinna ·
23 mar, 2013
Operation 25/4 på Laser&Estetik i Sthlm hos Patrik Höijer...!!
Men ååh vad jag inte kan bestämma mig för vilken typ av implantat jag ska ha. Tycker jag läser för och nackdelar öööverallt, så vad välja? :P Och framför eller bakom bröstmuskeln?... samma där med för och nackdelar och olika bud på allt ;P Tur att jag har några veckor på mig att bestämma!
Storleken blir i alla fall troligtvis 295 cc :))
Gilla
Despret
Kvinna ·
24 mar, 2013
wiie 1 vecka och 1dag kvar nu ;D längtar!!
Gilla
gulli93
Kvinna ·
24 mar, 2013
Jag ska opa mig den 24/4, längtar :D blir på plastikakademin.
Gilla
maowen
Kvinna ·
24 mar, 2013
Ska operera mig den 4 april hos Örjan på profroma! :)
Gilla
PrinsessanBaby
Kvinna ·
24 mar, 2013
Ska operera mig 8 april, börjar bli fett nervös nu!! :D
Gilla
vesslan
Kvinna ·
24 mar, 2013
Närmar sig nu tjejer! :-D Breakade newsen för mamma häromdagen, hon gråter fortfarande. :-/
Gilla
Viggospiggo
Kvinna ·
24 mar, 2013
Åh, nej. Varför?
Gilla
Michella1
Kvinna ·
24 mar, 2013
11 April är det min tur :D
Gilla
Lykklig
Kvinna ·
24 mar, 2013
Är det ingen som ska op på Polarkliniken? Det ska jag den 10 April :-D:-D
Har inte bestämt om det blir 450 cc eller 500 cc, fast det lutar nog åt 500 cc :-)
Gilla
Michella1
Kvinna ·
24 mar, 2013
11 April på Klinik 34 i Göteborg :D
Gilla
Skruuf
Kvinna ·
24 mar, 2013
Jag ska till Polarkliniken - men först 24/4 :) 500 - 600 cc
Gilla
vesslan
Kvinna ·
24 mar, 2013
Viggospiggo skrev:
Åh, nej. Varför?Gilla
Viggospiggo
Kvinna ·
25 mar, 2013
Jag var jättenervös när jag skulle berätta för min pappa. Han är ganska hård annars i sina åsikter och ord. Laddade i en vecka men vågade inte så mamma fick berätta. Han ringde upp mig på en gång och sa att det är klart han stöttar mig. Skönt. Sen sa han att han skulle blivit förbannad om jag sagt att jag skulle tatuera mig mer. Ah, fan. Nästa plan var ju att göra en stor . Får ladda om för en diskussion;)
Gilla
violetta
Kvinna ·
26 mar, 2013
Jätte fin form och allt på dina bröst :) vad har du för inplantat hur fick du dina så fina och runda vill med ha som dig :) ska snart beställa op tid jag med hos Örjan :)
Gilla
violetta
Kvinna ·
26 mar, 2013
Prinsessanbaby vad ska du lägga in för storlek :)
Gilla