Anonym användare
28 dec, 2014
Vi som ska göra bukplastik vinter/vår 2015!
BukplastikHär hänger vi som skall göra bukplastik vinter/vår 2015 :-)
Sortera efter
Nilla
Kvinna ·
03 feb, 2015
Sabiinchen
Kvinna ·
03 feb, 2015
Emm
Kvinna ·
03 feb, 2015
Fit4Life
Man ·
03 feb, 2015
Fit4Life
Man ·
03 feb, 2015
Anonym användare
03 feb, 2015
jag har det precis som du cookie. snart börjar jag räkna dagarna. 11 mars är min stora dag och jag längtar så jag blir tokig.
tittar mig i spegeln från all vinklar klämmer o känner och fantiserar hur det ska se ut. är så redo att bli av med min stora degklump till mage.
Emm så härligt att det går så fort för dig att bli bra, hoppas det fprtsätter så
carilutan
Kvinna ·
05 feb, 2015
Guuu va spännande och kul för dig!!
Anonym användare
05 feb, 2015
Emm
Kvinna ·
05 feb, 2015
Anonym användare
06 feb, 2015
Fit4Life
Man ·
06 feb, 2015
Emm
Kvinna ·
06 feb, 2015
Else
Kvinna ·
08 feb, 2015
frejs
Kvinna ·
08 feb, 2015
Anonym användare
09 feb, 2015
carilutan
Kvinna ·
09 feb, 2015
Va spännnade för dig, stort lycka till 🙂
Anonym användare
10 feb, 2015
Nilla
Kvinna ·
11 feb, 2015
Idag är det precis 4 veckor/28 dagar kvar till min operation och jag kämpar på med träning och diet.
jag har inte direkt gått ner något vilket jag hade hoppas men det har skett andra förändringar som små skillnader på måttbandet och mer vid halsen som nyckelben och sånt kan skymtas. mina vadmuskler är mer markanta och jag tycker att även biceps börjar synas.
jag får hindra mig själv att inte strypa kalorierna mer då jag gärna vill se resultat på vågen också men då jag är helt säker på att vara nyttig vad gäller kalorier och motion/styrketräning de sista veckorna före operation och inte överdriva så får jag nöja mig med mät och spegel resultat.
jag planerar att några dagar innan starta en tråd där jag planerar fylla på efter hand som jag läker, blir svullen samt svullnaden går ner och så.
tråden kommer ha foton samt måttbandsresultat både före , under svullna tiden och efter.
Finns det någon som har tips om vad de hade velat läst om hur det var för andra så tipsa mig gärna vill göra en tråd som kan hjälpa de som är nyfikna och oroliga så mycket som möjligt.
Funderar också på rubriken tänkte mig något som " Bukplastik bilder och centimeter från början till slut "
Vill att rubriken med enkla ord ska tala om exakt vad det handlar om men om någon har ett annat förslag så delge gärna.
AnnaMh.eriksson
Kvinna ·
11 feb, 2015
Hej :)
finansieringen klar och operation bokad !! Äntligen :) NU händer det verkligen..
Ska genomgå en full bukplastik och ett bröstlyft/förminskning.. Förväntansfull och lite nervös.
20 Mars opereras jag på Plastikakademin i Linköping.
Fokuserar på bra kost och motion fram tills dess, går gärna ner ca 5kg innan de är dags. Hur gör ni andra för att minska några kilon?
Anonym användare
11 feb, 2015
jag har det precis som du cookie. snart börjar jag räkna dagarna. 11 mars är min stora dag och jag längtar så jag blir tokig.
tittar mig i spegeln från all vinklar klämmer o känner och fantiserar hur det ska se ut. är så redo att bli av med min stora degklump till mage.
Emm så härligt att det går så fort för dig att bli bra, hoppas det fprtsätter så