Anonym användare
28 dec, 2014
Vi som ska göra bukplastik vinter/vår 2015!
BukplastikHär hänger vi som skall göra bukplastik vinter/vår 2015 :-)
Sortera efter
Fit4Life
Man ·
12 feb, 2015
Anonym användare
13 feb, 2015
jessica00
Kvinna ·
13 feb, 2015
Hittade tråden idag och kände att här vill jag också suga åt mig av allas information och upplevelser. Jag har bokad konsultation hos Helena på Citadell 27/2. Har dock ingen aning om när man skulle kunna få igenom en op.
Anonym användare
13 feb, 2015
Wrestsgirl
Kvinna ·
14 feb, 2015
Anonym användare
14 feb, 2015
carilutan
Kvinna ·
15 feb, 2015
Va roligt att höra att ni som gjort op är nöjda, men jag e ju sååå nyfiken på bilder. Ingen som kan tänka sig att dela med er? Kanske vill vänta tills svullnaden gått ner mer? 🙂
fridaadirf
Kvinna ·
16 feb, 2015
jessica00
Kvinna ·
05 mar, 2015
Nu har jag bokat och betalt min kommande bukplastik. 25 mars är dagen D. Hur känner ni andra som bara väntar? För mig är det nervösa tvivel men ändå fullt beslutsamt. Lite fjärilar i magen känsla :)
Britney
Kvinna ·
06 mar, 2015
Hej! Nu går jag med i den här tråden, jag ska göra full bukplastik 1 april, jag bokade tiden för bara några timmar sen!
Har läst igenom allt i tråden och det är kul att få följa med i er resa, verkar vara smärtsamt dock!
Än är jag inte nervös, det känns mer overkligt och konstigt att min mage ska "bytas". Jag blir nästan lite ledsen. Barnen älskar min degiga mage. Dom brukar klappa den och säga "tänk att jag legat där inne".
Har ni bara varit glada inför operationen eller har ni också, trots allt, gillat er bulliga mage på ett sätt?
Samtidigt så är jag trött på kläder som sitter dåligt, att den hänger över byxkanten och putar över och bullar sig. Så det känns mest spännande.
Fit4Life
Man ·
07 mar, 2015
Hej! Nu går jag med i den här tråden, jag ska göra full bukplastik 1 april, jag bokade tiden för bara några timmar sen!
Har läst igenom allt i tråden och det är kul att få följa med i er resa, verkar vara smärtsamt dock!
Än är jag inte nervös, det känns mer overkligt och konstigt att min mage ska "bytas". Jag blir nästan lite ledsen. Barnen älskar min degiga mage. Dom brukar klappa den och säga "tänk att jag legat där inne".
Har ni bara varit glada inför operationen eller har ni också, trots allt, gillat er bulliga mage på ett sätt?
Samtidigt så är jag trött på kläder som sitter dåligt, att den hänger över byxkanten och putar över och bullar sig. Så det känns mest spännande.
AnnaMh.eriksson
Kvinna ·
09 mar, 2015
Hej alla :)
Jag betalade in summan för min operation idag.. NU närmar det sig :) 20 Mars är det dags för mig.
Känner mig förväntansfull och såklart lite nervös. Man går o drar i både tuttar o mage för att försöka föreställa sig hur resultatet kommer bli.. haha !! Fler än jag kanske ?!
Hur går det för er andra ?
Nilla
Kvinna ·
09 mar, 2015
jag har nu packat väskan och imorgon är det skrubb och dush samt sängkläder att fixa. På onsdag sker det äntligen.
Vi hörs
Britney
Kvinna ·
09 mar, 2015
Hej alla :)
Jag betalade in summan för min operation idag.. NU närmar det sig :) 20 Mars är det dags för mig.
Känner mig förväntansfull och såklart lite nervös. Man går o drar i både tuttar o mage för att försöka föreställa sig hur resultatet kommer bli.. haha !! Fler än jag kanske ?!
Hur går det för er andra ?
Det ser ut som att jag ska på op. 1 april, har inte skrivit på papprena ännu men det sker i dagarna!
För min del känns det som att jag älskar min mage lite extra just nu, precis så som den är. Jag nästan njuter av bulligheten. Sambon får gosa med den extra. Vi har ju gått igenom mycket trots allt, den och jag :)
Samtidigt som jag med spänd förväntan ser fram emot operationen!
Britney
Kvinna ·
09 mar, 2015
jag har nu packat väskan och imorgon är det skrubb och dush samt sängkläder att fixa. På onsdag sker det äntligen.
Vi hörs
För dig är det riktigt nära! Så spännande!!
Sabiinchen
Kvinna ·
11 mar, 2015
Britney
Kvinna ·
11 mar, 2015
Det är ingen nervositetsgrej då? Den här operationen är en stor operation och att känna sig "konstig" dagarna innan operationen måste ju va en regel med få undantag.
Var snäll mot dig själv och tyng inte dig själv för att du löper lite amok så här tätt inpå operationen! Hur mycket kan man gå upp i vikt på fem dagar ens?
bijoh
Kvinna ·
11 mar, 2015
Nilla
Kvinna ·
12 mar, 2015
Britney
Kvinna ·
12 mar, 2015
Ingår två dygn i priset?
För visst var det igår som operationen var?