Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Frida_star
Kvinna ·
27 apr, 2012
Sharon
Kvinna ·
27 apr, 2012
Sharon
Kvinna ·
27 apr, 2012
Dlokz
Kvinna ·
27 apr, 2012
MAJ OPERATIONSTRÅD
"Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv i kronologisk ordning"
7 Casiopeia. Dr Peter Cosmo. Citadellkliniken. 375cc Mp+ släta, bakom muskeln
8 Mullemulle Proforma Clinic, Örjan Gribbe, 280 cc 12 cm, eller 315 cc 12,5 cm, beslutar på op-dagen. Anatomiska Mentor MP, bakom
9 Kicki79 Carlanderska Dr Tarnow 260ccMP ut 350ccHP in + ankarlyft Subglanulär
10 Encisen Läkarhuset Uppsala. 400 HP. runda. delvis bakom. coh 2 :)
15 Himmel, Carlanderska Dr Clas Lossing ,450 cc 500 cc HP, runda, delvis bakom.
15. Miss_Twisted, Proforma Calle. 550 HP. Runda, texturerade, Framför. Coh 2
15 Lovely Lily Leif Gylbert, Sophiahemmet. 250cc, text mp mentor, delvis bakom coh?
15 Sharon, Proforma Gribbe lyft och påfyllning 400cc m+ runda
21 Opticruise, Dr Michael Olenius. Proforma. 500cc, framför muskeln
25 Dlokz - Plastikkirurgi i Blekinge AB, 325cc Mentor HP bakom muskeln :)
28 Donnan Proformaclinic Dr Calle Gustafson 350cc HP runda coh1 :)
30 Boobie88 - Proforma Clinic - Örjan Gribbe - ankarlyft+förstoring - Mentor HP 600cc.
Op Juni-09. Perthese mp 375cc, coh 1, under muskeln.
Op Dec -09. Korrigerat mfd och db.
Op Juni -10. Korrigerat mfd, db, rippling, höjdskillnad. Byte till Mentor 500cc MP+, coh 2.
Op Maj-12. Korrigera mfd, db, rippling höjdskillnad. Byte till Mentor släta 375cc MP+
Mullemulle
Kvinna ·
27 apr, 2012
MAJ OPERATIONSTRÅD
Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv i kronologisk ordning
1 LittleMom. Tuve Mårtensson, Citadellkliniken. Perthese 440cc High, bakom
2 Brunett87. Örjan Gribbe, Proforma Clinic. Lutar åt Mentor 375cc mp+ delvis bakom samt vårtgårdslyft ev ankarlyft på ett bröst.
7 Miha. Dr Anders Nilsson. Polarkliniken. 350cc,400cc fortfarande inte bestämt mig om ja ska ta anatomiska hp eller runda.
8 Vickan. Charles Randquist. Victoriakliniken. 320 el. 360cc, MF Anatomiska Allergan. Framför muskeln.
9Mullemulle Proforma Clinic, Örjan Gribbe, 280 cc 12 cm, eller 315 cc 12,5 cm, beslutar på op-dagen. Anatomiska Mentor MP, bakom
9 Boobiesmaj Addoc Hospital Dr Lars Bölander Mentor, runda, släta HIGH PROFILE 375cc eller 400cc
10 bus, proforma, Örjan Gribbe, ut PIP in Mentor 400cc HP tror jag :)
15 Lovely Lily Leif Gylbert, Sophiahemmet. 250cc, text mp mentor, delvis bakom coh?
15 Frida_star, Dr.Lossing, Carlanderska, 700cc HP eller 750cc HP, runda, textuerade, bakom.
21 varfor, Dr Bo Cederqvist, Clinic Strömstad.anatomiska, 300-350 ml, framför
30 Boobie88 - Proforma Clinic - Örjan Gribbe - ankarlyft+förstoring - Mentor HP 600cc.
Sweedie
Kvinna ·
27 apr, 2012
soffe
Kvinna ·
28 apr, 2012
sådär ja nu är handpenningen betald ! och allt känndes helt plötsligt så himla verkligt. jag någon sätta min mig på listan? kan inte kopiera texten och lägga in mitt datum :(
22 maj soffe hermelinen luleå 375 cc bakom muskeln.
bus
Kvinna ·
28 apr, 2012
sådär ja nu är handpenningen betald ! och allt känndes helt plötsligt så himla verkligt. jag någon sätta min mig på listan? kan inte kopiera texten och lägga in mitt datum :(
22 maj soffe hermelinen luleå 375 cc bakom muskeln.
MAJ OPERATIONSTRÅD
Kopiera hela inlägget inklusive detta och lägg till dig själv i kronologisk ordning
1 LittleMom. Tuve Mårtensson, Citadellkliniken. Perthese 440cc High, bakom
2 Brunett87. Örjan Gribbe, Proforma Clinic. Lutar åt Mentor 375cc mp+ delvis bakom samt vårtgårdslyft ev ankarlyft på ett bröst.
7 Miha. Dr Anders Nilsson. Polarkliniken. 350cc,400cc fortfarande inte bestämt mig om ja ska ta anatomiska hp eller runda.
8 Vickan. Charles Randquist. Victoriakliniken. 320 el. 360cc, MF Anatomiska Allergan. Framför muskeln.
9Mullemulle Proforma Clinic, Örjan Gribbe, 280 cc 12 cm, eller 315 cc 12,5 cm, beslutar på op-dagen. Anatomiska Mentor MP, bakom
9 Boobiesmaj Addoc Hospital Dr Lars Bölander Mentor, runda, släta HIGH PROFILE 375cc eller 400cc
10 bus, proforma, Örjan Gribbe, ut PIP in Mentor 400cc HP tror jag :)
15 Frida_star, Dr.Lossing, Carlanderska, 700cc HP eller 750cc HP, runda, textuerade, bakom.
21 varfor, Dr Bo Cederqvist, Clinic Strömstad.anatomiska, 300-350 ml, framför
22 soffe hermelinen luleå 375 cc bakom muskeln
Anonym användare
28 apr, 2012
Nu har jag ju iofs ganska nyligen fått min tid och får ju således en begränsad väntetid. Under förutsättning att inget händer, tänker ofta att det har blivit en felbokning att jag eller kirurgen blir sjuk - undras om det är ett omen?
Nåväl, vad gör ni för att tänka på något annat och få tiden att gå? Själv ägnar jag mig åt att lära mig göra akrylnaglar sedan ett par dagar.
bus
Kvinna ·
29 apr, 2012
Nu har jag ju iofs ganska nyligen fått min tid och får ju således en begränsad väntetid. Under förutsättning att inget händer, tänker ofta att det har blivit en felbokning att jag eller kirurgen blir sjuk - undras om det är ett omen?
Nåväl, vad gör ni för att tänka på något annat och få tiden att gå? Själv ägnar jag mig åt att lära mig göra akrylnaglar sedan ett par dagar.
Det var ju ett bra tidsfördriv :) Jag tycker dagarna går så fort ändå men jag är oxå jättenervös för att det ska bli uppskjutet. Skulle bli jätteproblem med jobbet om det blev så. Barnen är lite halvt sjuka här hemma men det känns som det fortfarande är så lång tid kvar så jag hinner bli frisk om de smittar mig, men det är bara 1,5 vecka kvar nu :/ Men det löser sig hoppas jag :)
Bosom
Kvinna ·
29 apr, 2012
Sweedie
Kvinna ·
29 apr, 2012
Hej,
Jag kanske är ute och simmar - men om jag förstått saken rätt är det svårt att lyfta armarna efter operationen. Jag har då hittat en kanonpryl, en vattenflaska med pip- men med sugrör inuti, så man kan dricka "uppfrån", dvs pipen är ett sugrör, och man behöver inte lyfta upp flaskan.
Finns på Team Sportia, tillverkaren heter Nathan Sports. 149 kr. Snygg design med fjäril på.
Jag älskar den - även annars :)
starlet
Kvinna ·
30 apr, 2012
Jag ska också opereras den 3-e av jörg! ska ta ut makrolan och lägga in implantat, kanske lyft också men det vet jag inte än, de har sagt att de får se om det behövs så jag kommer inte veta detta förrän jag vaknar
vilken tid har du din op?
starlet
Kvinna ·
30 apr, 2012
Opticruise
Kvinna ·
30 apr, 2012
Casiopeia
Kvinna ·
30 apr, 2012
ja hu nu är det nära. för mig går tåget på söndag, mindre än en vecka kvar... JIkes vad tiden går fort.
LittleMom
Kvinna ·
30 apr, 2012
kicki79
Kvinna ·
30 apr, 2012
kicki79
Kvinna ·
30 apr, 2012
Brunett87
Kvinna ·
30 apr, 2012
Varfor, ok förstår din rädsla där då :( Men det blir nog prima ballerina, du må kanske inte dansa ut ur sjukhuset men ut kommer du :)
Ja, det är inget kul för den som är på sjukhuset man är bra "borta och hög" av allt morfin, det har man fått återberättat :) Hoppas maken håller händarna i styr när han hämtar dig och tittar på vägen och ingen annanstanns :) hahaha