Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Anonym användare
01 jun, 2012
Anonym användare
01 jun, 2012
Jobbar som vanligt och jag började i princip att jobba den 23:e maj. Men jag kan jobba ganska mycket på distans. Har jag bara dator telefon och uppkoppling så är det bara att köra på.
Jag har 6 månaders bygelförbud och får börja använda "vanlig" bh om 2v. Funderar om man skall gå till en butik med duktigt folk för att få hjälp att prova ut ett par med riktigt stöd. Någon som kan tipsa om butik i GBG?
Maj2012
Man ·
01 jun, 2012
Maj2012
Man ·
01 jun, 2012
Sweedie
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag fick instruktionen att använda BH'n och bröstbandet från kliniken 3 veckor dygnet runt - därefter valfri BH. Men jag har ju inga stygn där en bygel sitter heller. För den delen inga stygn alls längre.. tog ut dom idag. Så otroligt skönt att det är klart och gjort. Nu är det bara tejp som ska tas bort så småningom... inget annat *drar en lättnadens suck*
Angående jobb så jobbar jag med kontorsjobb... har jobbat hemma denna veckan. Känner mig absolut tillräckligt frisk att gå och jobba - men skulle inte vilja behöva stå på tunnelbana eller pendeltåg än.
Lovely Lily
Kvinna ·
01 jun, 2012
Sweedie
Kvinna ·
01 jun, 2012
LOVELY LILY 💋
Chip