Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Anonym användare
01 jun, 2012
Anonym användare
01 jun, 2012
Jobbar som vanligt och jag började i princip att jobba den 23:e maj. Men jag kan jobba ganska mycket på distans. Har jag bara dator telefon och uppkoppling så är det bara att köra på.
Jag har 6 månaders bygelförbud och får börja använda "vanlig" bh om 2v. Funderar om man skall gå till en butik med duktigt folk för att få hjälp att prova ut ett par med riktigt stöd. Någon som kan tipsa om butik i GBG?
Maj2012
Man ·
01 jun, 2012
Maj2012
Man ·
01 jun, 2012
Sweedie
Kvinna ·
01 jun, 2012
Jag fick instruktionen att använda BH'n och bröstbandet från kliniken 3 veckor dygnet runt - därefter valfri BH. Men jag har ju inga stygn där en bygel sitter heller. För den delen inga stygn alls längre.. tog ut dom idag. Så otroligt skönt att det är klart och gjort. Nu är det bara tejp som ska tas bort så småningom... inget annat *drar en lättnadens suck*
Angående jobb så jobbar jag med kontorsjobb... har jobbat hemma denna veckan. Känner mig absolut tillräckligt frisk att gå och jobba - men skulle inte vilja behöva stå på tunnelbana eller pendeltåg än.
Lovely Lily
Kvinna ·
01 jun, 2012
Sweedie
Kvinna ·
01 jun, 2012
LOVELY LILY 💋
Chip
Kvinna ·
01 jun, 2012
Grattis till er allihopa! Nu har vi gjort det, nu är det juni-tjejernas tur, känner deras nervositet redan :D
Men jag är supernöjd! Kan stå i spegeln och bara titta och känna på dom! Helt underbara är nya tvillingarna, och nu börjar jag kunna ligga försiktigt på sida också. Men det kliar en hel del, typ mellan brösten och under vid ärren. Men det går väl om! :)
Hade lite luftbubblor under brösten tidigare också, småroliga att trycka på, men nu när de börjar försvinna får jag trycka på nya brösten och vara lycklig :D Känns så galet att det är MINA bröst! Supernöjd med Örjan på Proforma!
Creds till honom och alla vi! Duktiga tjejjer! :)
Lovely Lily
Kvinna ·
01 jun, 2012
Chip, det där med storlek, jag måste påminna mig hela tiden om varför jag ville ha små bröst för det känns lite futtigt och liiiite trist att ingen märker något eftersom det är samma storlek som innan, men det var ju det jag ville ha så =)
Anonym användare
02 jun, 2012
Hur har ni andra fått det med undermåttet? Jag har gått från 77 till 72 cm. Konstigt. Tuttarna är inte sänkta eller så - jag mäter på i princip samma ställe.
Maken hävdar dock att jag har tappat lite i vikt. Det är väl iofs möjligt för jag har snålat lite på kolhydraterna men ett par kilon borde inte ha den effekten?
Sweedie
Kvinna ·
02 jun, 2012
Varfor... Hmmm... 89 till 86. Jag har en teori! Det är den där jäkla BH'n som sitter lika hårt som bröstbandet som trycker ihop oss 💋
Anonym användare
02 jun, 2012
😀 Fast min sitter ju inte så hårt - den känns fast men inte obekväm. Intressant att du upplevt detsamma!
Det skall bli spännande och se vilken storlek det blir sen. Jag är så nöjd!
Kär
Kvinna ·
02 jun, 2012
Opticruise
Kvinna ·
02 jun, 2012
Hur har ni andra fått det med undermåttet? Jag har gått från 77 till 72 cm. Konstigt. Tuttarna är inte sänkta eller så - jag mäter på i princip samma ställe.
Maken hävdar dock att jag har tappat lite i vikt. Det är väl iofs möjligt för jag har snålat lite på kolhydraterna men ett par kilon borde inte ha den effekten?
Emime
Kvinna ·
02 jun, 2012
pinkbutterfly
Kvinna ·
02 jun, 2012
Min tejp kliar också något extremt. Jag blev op av Peter Cosmo 7/5 och fick klara besked att jag inte fick ta bort tejpen......
Men på måndag är det återbesök och då ska den bort.....
Känner en som tog bort tejpen och hon fick då ha tortyr och band en vecka extra för att toryren då inte suttit exakt där han ritat, han var då ganska arg.
Emime
Kvinna ·
02 jun, 2012
Ooops det vill man ju inte uppleva!! :) Bara att härda ut med kliet då..!! Jag ska dock inte på återbesök efter 4 v utan han sa att jag kan maila bilder istället.. Bäst att ha tejp på de bilderna då kanske!?
pinkbutterfly
Kvinna ·
02 jun, 2012
imbra
Kvinna ·
02 jun, 2012
Hej Maj tjejer! "Junitjej" här, dags den 9:e. Är inte orolig för operationen, men tider efter stressar mig redan nu. Har 2 barn, 4 och 5 år som ska till dagis redan 2 dagar efter op, ca 10 min promenad till första stället, sen 10 min promenad till nästa ställe, sen 10 min hem igen. Klarar man det om man tar det lugnt och tar smärtstillande? Sen börjar jag jobba 1 vecka efter op, i butik. Vanligtvis har vi mkt tunga lyft, jag får ju undvika det, men jag har inte berättat för någon om anledningen. Det är ett litet företag...
Så ni som precis gått igenom det här, skulle ni fixa det? Det är "bara" förstoring, delvis bakom, inget lyft. Ärliga svar!
Tack!
chili_85
Kvinna ·
02 jun, 2012
jag har 2 barn på 3 o 4 o jag gick själv med dom till dagis 2 dagar efter op det tar 20 min o gå till dagis men det har gått bra
¨jag gjorde ett ankarlyft med har ont men det går bra o promenera
Grattis alla från mig med!