Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
Sweedie
Kvinna ·
31 maj, 2012
Lovely Lily
Kvinna ·
31 maj, 2012
Pixi
Kvinna ·
31 maj, 2012
LittleMom
Kvinna ·
31 maj, 2012
Nä, alvedon mår jag nästan alltid sämre av när jag kräks. Så fort jag är illamående så räcker det attt jag tittar på en alvedon så hänger jag över WC. Kunde ju kanske fått det i alla fall 1 månad senare. Men men
boobboob
Kvinna ·
31 maj, 2012
Tänkte bara fråga om någon av er har känt det jag känner.
När jag trycker på ett ställe bara ett liiitet ställe på ena bröstet och när jag släpper så känner
man att det klickar till. Alltså typ inplantatet som trycks in och ut men jag känner det bara på ett så litet ställe?? det är på kanten vid klyftan längst upp ungefär
kicki79
Kvinna ·
31 maj, 2012
boobboob
Nej, men det kan kanske vara luftbubblor??
kicki79
Kvinna ·
31 maj, 2012
boobboob
Nej, men det kan kanske vara luftbubblor??
kicki79
Kvinna ·
31 maj, 2012
kicki79
Kvinna ·
31 maj, 2012
boobboob
Kvinna ·
31 maj, 2012
Nej ingen luftbubblor det känns som att det är inplantatet jag kan trycka in och som 'klickar'' ut igen när jag släpper. Men det är bara just att det är på ett enda litet ställe
Sweedie
Kvinna ·
31 maj, 2012
Kicki... Min läkare sa bara att jag skulle ta med ett litet kort om implantaten som jag fick och ta med mig och visa vid mammografi.
Men jag har ingen aning...
Pixi
Kvinna ·
31 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
31 maj, 2012
Emime
Kvinna ·
31 maj, 2012
Sweedie
Kvinna ·
01 jun, 2012
Idag ska jag ta stygnen i brösten ❤️Ser inte fram emot det.
Men jag har tagit bilder på mina.... och tycker att dom trots bröstband ser EXAKT likadana ut idag som dom gjorde dag 1. Dom känns likadana också förutom att blåmärkena har gått bort och dom inte är lika ömma längre.
Är det individuellt när det händer något? Har ju delvis bakom placering (dual plane)... händer det mindre då, eller tar längre? Någon med erfarenhet?
Anonym användare
01 jun, 2012
Snygga!
Idag håller jag på att bli tokig. Det kliar! I övrigt är jag mycket nöjd.Vänster ligger doch lite efter och är fortfarande lite hård. Men det ger sig nog när allt har lagt sig. Kirurgen sänkte bröstvecket ett par mm där så att jag skulle bli symetrisk så den sidan har kanske fått mer stryk.
Lovely Lily
Kvinna ·
01 jun, 2012
Vickan
Kvinna ·
01 jun, 2012
Modiga maj-tjejer! Grattis till er alla!
Maj2012
Man ·
01 jun, 2012
Maj2012
Man ·
01 jun, 2012
Micka... prova att bara ta Alvedon om det gör ont. Dom är mycket skonsammare för kroppen :)
LittleMom... Allvarligt?? Magsjuka? Vilken nedrans otur! Stackarn! Och då hjälper det ju inte ens att ta smärtstillande för dom spyr man ju bara upp. Är INTE avundsjuk!