Opticruise
Kvinna ·
06 mar, 2012
Vi som ska operera oss i MAJ 2012 Tråden!!
BröstförstoringSnart är det dax(även om det känns som en evighet😕) för oss MAJ tjejer!! Skulle vara kul om ni ville skriva en rad eller 2 i denna tråd.. 🙂
Vart ska ni operera er?
Vilken typ av operation?
När?
1:a op /om.op??
Jag ska göra min andra op,denna gång på Proforma hos Michael Olenius 21MAJ !
Gjorde min första op för 1 år sedan på SPC i Falun. Shit vilket misstag.. Där fick man inte välja stl,profil, nada..
Så inte nog med att jag fick MFD och muskelsmärta vart brösten för små och PLATTA(low profile) för min smak..
Nu ska jag flytta fram och dessutom ta större implantat och HIGH PROFILE!! JIIPPIIEE!! Längtar galet och hoppas hitta fler MAJ tjejer att dela tankar och funderingar med..
Kram på er!!
Sortera efter
micka
Kvinna ·
17 apr, 2012
Lovely Lily
Kvinna ·
18 apr, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
18 apr, 2012
Jag ska operera mig av peter cosmo den 11 maj...Jag provade 380 cc Mp när jag var på konsultationen men jag har beslutat att lägga in 440 cc hög profil =)
Trinna
Kvinna ·
18 apr, 2012
bus
Kvinna ·
18 apr, 2012
ÅÅÅh va spännande :) Lycka till!
Pannkakan1
Kvinna ·
18 apr, 2012
Ska göra op 24 maj på Hermelinen! :) Ska lägga in 350cc men har inte bestämt mig för bakom eller delvis bakom. Läser massor om för- och nackdelar med båda placeringarna så jag har svårt att bestämma mig! ;) Någon som har tips/råd eller egna erfarenheter??
Lovely Lily
Kvinna ·
18 apr, 2012
Vad kul trinna! Lycka till!!! Pannkakan, jag trodde jag skulle lägga helt bakom men min kirurg rättade mig och sa att helt bakom gör man sällan om det inte handlar om borttagande av bröst pga cancer eller liknande innan. Men jag kanske missförstod.
Trinna
Kvinna ·
18 apr, 2012
Vickan
Kvinna ·
18 apr, 2012
Hej! Va kul! Jag opas dagen före dig på VK! Det kommer nog gå utmärkt! Han är ju kanon duktig!
Vickan
Kvinna ·
18 apr, 2012
Hej :-)
Du är ju inte heelt platt, du har ju en del vävnad, jag har sett urammade bröst med mindre vävnad än du har med jättelyckade framför placeringar. Jag tror att ditt resultat kommer bli grymt!
Och vad jag har upplevt irl så att säga är att rippling INTE är vanligare hos framförplaceringar.
Kicki79
Va skönt att höra en "trygg själ" som genomgått en framförop! Är så jäkla nervös över mitt beslut, men står fast vid det. Det känns rätt men är så nojjig över rippling. Är smal så jag kommer nog åka på det. Men jag ska tänka positiva tankar... :) En fråga, är det helt kört att amma när man lägger ovan uskeln? Jag har två barn och är också redo att reclaima min kropp, he,he.. Men man vet ju aldrig tänker jag.
😀 Tack för lite positivt! Såg du min a 3D bilder? Vad tror du om att välja det större alternativet på min smala kropp? Sitter med storleksnojja😕
När jag testade det större implantatet kändes det för brett och klumpigt. När jag sedan kollar på 3D bilderna så tycker jag de är jättefina (360cc). Det som gör mig osäker är hur det kommer att öka risken för rippling och synliga kanter. Samt om det kommer bli för stort på mig då jag är smal. Samtidigt tänker jag att 40 cc inte blir så stor skillnad, men om jag är rädd att 320 är för lite så borde 40 cc till kanske göra mig mer nöjd?? Måste bestämma mig en vecka innan op senast o tiden går.... gaaaa!
Kollade på bilderna och det var ingen jätteskillnad på bilderna, men jag tyckte att 3 och 4 såg aningen fylligare ut? Pliis säg att jag har rätt :) I vilket fall så gillade jag dem bäst. Säg nu inte att det är olika inlägg i 3 och 4. 😕
Jag tror att du kommer få top noch tuttar :)))
Hej igen! Ja du har rätt bild 3 o 4:a är det 40 mer cc i. Tycker också de är finast. Frågan är hur mkt man kan lita till en bild? Ska maila lite frågor till honom ang detta med hur mkt det kommer att öka risken för synliga kanter på mig. Ska man våga chansa, det är frågan?... När jag testade dessa ilägg så tyckte jag de känndes så stora bara... därför känner jag mig lite osäker. Hur stor blir skillnaden är frågan med implantatet i kroppen, då lär det väl vara annorlunda än när de är på bröstet, under t-shirt när man testar??
Emime
Kvinna ·
18 apr, 2012
Trollmamma
Kvinna ·
18 apr, 2012
Hej Emime....
Vad har du för bröst bredd? Jag e också ganska begränsad =) men jag kan välja lite som jag ville dock inte ultra high profile för det skulle bli mega stort på mig.. =) Jag ska opereras den 11 Juni =) och jag kommer lägga in 440 cc hög profil... jag testade 380 cc på konsultationen men efter mkt funderingar och mkt prat med peter så bestömde jag mig för 440 cc till slut =)
kicki79
Kvinna ·
22 apr, 2012
Hej tjejer!
Här har tråden tvärdött :( Och OP närmar sig saaaakta men säkert
Tänkte vi kan skriva en liten lista som vi kopierar och lägger in oss själva i? Så har vi bättre koll när alla ska in?
Hoppas ni hakar på!
kicki79
Kvinna ·
22 apr, 2012
Hej tjejer!
Här har tråden tvärdött :( Och OP närmar sig saaaakta men säkert
Tänkte vi kan skriva en liten lista som vi kopierar och lägger in oss själva i? Så har vi bättre koll när alla ska in?
Hoppas ni hakar på!
kicki79
Kvinna ·
22 apr, 2012
Emime
Kvinna ·
22 apr, 2012
Casiopeia
Kvinna ·
22 apr, 2012
MAJ OPERATIONSTRÅD
"Kopiera helainlägget inklusive dettaoch lägg till dig själv i kronologisk ordning"
7 Maj. Casiopeia. Dr Peter Cosmo. Citadellkliniken. 375cc Mp+ släta
9 Maj Kicki79 Carlanderska Dr Tarnow 260ccMP ut 350ccHP in + ankarlyft Subglanulär
Donnan
Kvinna ·
22 apr, 2012
28 maj Donnan Proformaclinic Dr Calle Gustafson 350cc HP runda coh1 :)
kicki79
Kvinna ·
22 apr, 2012
kicki79
Kvinna ·
22 apr, 2012
korr
Hej! Jag ska opereras avGunnar Kratzden 25 maj och längtar jättemycket. Jag hade min konsultation i mars och funderar på mentor 375 :)