Anonym användare
04 feb, 2012
Vi som ska opereras i april 2012!
BröstförstoringNu är det bestämt! Blir en av Clas Lossings sista kunder innan pensionen och det blir 650cc bakom muskeln med Mentor hög profil, ( finns det högre profil från Mentor?). Dela med er om vad ni ska göra! :D Själv är jag sjukt rädd för smärtan Och att kräkas efter narkosen *panik*.... Det känns dock tryggt att man får stanna över en hel dag och natt under övervakning av läkare och sjuksköterskor för att få hjälp med smärtstillande. När man blir stabil dagen efter får man åka hem. Det känns sjukt mycket bättre än att behöva åka hem direkt efter op..... Ställ gärna frågor men berätta vad ni ska göra så kan vi dela glädjen (Rockar)
Sortera efter
augusti11
Man ·
02 mar, 2012
Juli11
Man ·
02 mar, 2012
Kändes 450 bra med ristest blir det nog bra. Jag tyckte jag tog i som valde 375 cc men nu ångrar jag att jag inte tog 450 istället. Jag är lång och rätt kurvig och kan bära upp det.
LittleMom
Kvinna ·
08 mar, 2012
Prel.op. 30e April hos Tuve på Citadell :D
Skulle dock verkligen önska tid på fredagen just för att jag har en liten hemma och en stor på dagis. Men så slipper sambon va hemma för mycket från jobbet. Har satt upp mig på återbudslistan och sa verkligen be om fredagen.
Längtar till nya bröst :D
Dom är lite tråkigt urammade just nu :(
goorgeous
Kvinna ·
08 mar, 2012
ser att flera ska opas 3e april på proforma , ingen som ska opas 4e april på proforma? :) jag ska opereras av örjan tror det blir 425, men tvekar på om jag ska upp till 450 cc, mentors runda hp :)
Citadellisa
Kvinna ·
08 mar, 2012
LittleMom
Kvinna ·
08 mar, 2012
23e? opererar dom även på helger?
augusti11
Man ·
08 mar, 2012
Juli11
Man ·
15 mar, 2012
Anonym användare
15 mar, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
15 mar, 2012
23e? opererar dom även på helger?
Citadellisa
Kvinna ·
15 mar, 2012
Anonym användare
15 mar, 2012
Citadell 23 april, Peter Cosmo, bakom, 380cc MP+ :
Anonym användare
15 mar, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
15 mar, 2012
Anonym användare
15 mar, 2012
5 veckor drygt kvar pch jag längtar såå mkt!!
Nervös för smärtan efter men annars rätt lugn än så länge!!! :-)
Citadellisa
Kvinna ·
15 mar, 2012
LittleMom
Kvinna ·
15 mar, 2012
30e April (men ska försöka ändra) hos Tuve på Citadell :)
Längtar så jag dör!!! Har önskat detta så länge, redan innan pojkarna men speciellt nu efter två ammade pojkar (den yngste ammades i ca 8 mån) så nu är dom helt slappa :P Tänkt att kunna gå runt i sommar i bikini som sitter snyggt och känna sig bekväm!
Det jag mest av allt ser fram emot är att kunna köpa en bh igen för första gången på nästan 4 år!!! Har både vit och svart i en bh som sitter bra från lindex, men nu sitter även dom illa. Så en vit typ t-tröja bh som sitter okej men blir större för var dag eftersom det finns fortfarande lite mjölk som försvinner mer och mer. Så äntligen så ska man få handla :D
Citadellisa
Kvinna ·
15 mar, 2012
Anonym användare
15 mar, 2012
Citadellisa
Kvinna ·
15 mar, 2012