GoldenHeart
Kvinna ·
20 jan, 2012
Vi som ska opereras i februari 2012!
BröstförstoringHur många är vi som ska opereras i februari?
Var ska ni operera er?
Hos vilken kirurg?
Och vilka implantat ska läggas in?
Själv ska jag operera mig hos Jörg Bohn på Citadellkliniken. Det är visserligen en korrigering, men jag är lika förväntasfull ändå :) Ska försöka få bort min DB genom att lägga in större implantat med högre projektion. Ska byta till Mentor 590cc Ultra hög profil.
Sortera efter
Goldie
Kvinna ·
22 jan, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
22 jan, 2012
Sjörövare; Postafen ska inhandlas innan op! :) Ska höra med kliniken också om det finns möjlighet till att få utskrivet starkare tabletter också. Skadar ju inte att höra sig för. 5 minuter - vilken lyx! :D
via_dolorosa
Kvinna ·
22 jan, 2012
Jag ska genomföra min 3:e korr 6feb. Jag hoppas detta ska bli den sista på läge. Jag kommer lägga 600 och 650cc släta runda höga framför muskeln, funderar fortfarande på om man skulle öka till 650 och 700cc istället eller kanske se möjligheten till att byta till allergans släta 600 och 650cc då allergans storlekar har de mest likvärdiga måtten jämnfört mé det jaghar nu. Mentors kommer miska6mm i putet och är ivrädd för att känna mig plattare...
siiimone
Kvinna ·
22 jan, 2012
triiiixi
Kvinna ·
22 jan, 2012
Korrin- Jag läste någonstans att man ska dricka helst 2 liter vatten dagen innan, kommer faktiskt inte ihåg varför.. :) Har även hört från andra att de har blivit tillsagda att dricka mycket dagen innan op. :) Ska försöka hitta vart jag har läst det någonstans..
GoldenHeart
Kvinna ·
22 jan, 2012
Att dricka mycket vatten gäller väl i så fall innan man ska vara fastande. För från midnatt dagen innan op. får man inte dricka mer än 1/2 glas vatten till antibiotikan (om man ska opas på citadell iaf)..
malinm
Kvinna ·
22 jan, 2012
GoldenHeart
Kvinna ·
22 jan, 2012
Japp, hade tänkt det. Har inte testat dem förr, men det är absolut värt ett försök tycker jag :)
Sjörövare
Kvinna ·
22 jan, 2012
Japp! Bara att inhandla på Apoteket. De funkar! :)
triiiixi
Kvinna ·
23 jan, 2012
Att dricka mycket vatten gäller väl i så fall innan man ska vara fastande. För från midnatt dagen innan op. får man inte dricka mer än 1/2 glas vatten till antibiotikan (om man ska opas på citadell iaf)..
Japp =)Precis.
och dagarna efter op är det också bra att få i sig mycket vatten=)
GoldenHeart
Kvinna ·
23 jan, 2012
Japp =)Precis.
och dagarna efter op är det också bra att få i sig mycket vatten=)
En sak till att lägga till på listan! :D
Nooova
Kvinna ·
23 jan, 2012
1 FEBRUARI! Wiiie :]
GoldenHeart
Kvinna ·
23 jan, 2012
Nooova; Först ut!! :D
Januari12
Kvinna ·
23 jan, 2012
Kan tillägga att det är bra att ha något "att få igång" magen med hemma, fjärde dagen idag sen operation och utan "hjälpmedel" hade jag aldrig kunnat gå på toa igår vilket var första besöket sen dagen inna operation. En riktig medicinmage får man men det går ju över om ett tag:)
lovita
Man ·
23 jan, 2012
Jag har op tid för Bröstförstorning den 28/2 på Proforma av Örjan Gribbe :)
Var till han på konsultation i våras, men kom jobb ivägen så jag fick flytta fram op men nu är det snart dax :)
Moderate plus profile, bakom placering, 375 cc ellr 400 cc har inte riktigt bestämt mig utan vi skulle gå igenom det mer på operations dagen.
Anonym användare
23 jan, 2012
sourcherry:
Jag ska också operera mig hos Dr. Randquist, den 8 mars har jag en tid inbokad. Är hur nervös som helst, är livrädd för att dom ska bli för stora. Du får berätta hur det går för dig ! :)
malinm
Kvinna ·
23 jan, 2012
triiiixi
Kvinna ·
23 jan, 2012
1 FEBRUARI! Wiiie :]
Samma dag som mig! :)
sourcherry
Kvinna ·
23 jan, 2012
Vad roligt att du också ska opas där! Jag vet känner samma sak som dig, men jag tror Charles kommer göra dom jätte fina! :) "remindme" ska också göra sina hos charles i mitten av feb.
Vad ska du ha för implantat?
Remindme
Kvinna ·
23 jan, 2012
Smurfelina, Jag nojjar oxå över storleken! Kan ladda upp bild sen när dom är gjorda så får du se ;) Litar dock på Charles! :))