sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Thelma
Kvinna ·
26 jan, 2018
Mangotango
Kvinna ·
26 jan, 2018
Fitforme
Kvinna ·
26 jan, 2018
Lilla Mi
Kvinna ·
26 jan, 2018
Mangotango
Kvinna ·
26 jan, 2018
Lilla Mi
Kvinna ·
27 jan, 2018
Jag har faktiskt haft av stödbhn redan och kikat på dem, och mina var också väldigt ojämna. Det ena sitter längre ut och det andra längre in.. de ser hemska ut. Ångrar att jag kollade på dem haha. Får försöka ha is i magen men det är svårt.
Lilla mi, låter som om du har haft det jättejobbigt! Stackaren! Jag har också haft mycket blodtrycksfall. Hoppas det blir bättre för dig!
Mangotango
Kvinna ·
27 jan, 2018
MJ1
Kvinna ·
29 jan, 2018
Thelma
Kvinna ·
29 jan, 2018
Thelma!
Ser att du kommenterade inlägget under tiden jag opererades hos Peter.
Det har gått cirka 4 dagar sen jag gjorde min förstoring (510cc) och känner att smärtan släppt, men att det är obehagligt att försöka göra någonting själv.
Jag har dock inte gjort något bröstlyft och har hört att det gör mer ont! Krya på dig!!
Mollymy
Kvinna ·
29 jan, 2018
Fitforme
Kvinna ·
29 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
29 jan, 2018
MN92
Kvinna ·
30 jan, 2018
Mollymy
Kvinna ·
30 jan, 2018
Thelma
Kvinna ·
30 jan, 2018
Margareta
Kvinna ·
30 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
30 jan, 2018
Var på återbesök idag och tog stygnen.
Vänster bröst ser jättebra ut. Men höger bröstvårta är lite ”ansträngd” där är lite hud som kommer falla av. Bröstvårtan är rosa och fin men själva vårtgården är lilaröd och mörk. Det kommer läka men ta längre tid sa sköterskan. Jag reagerade på tejpen och har fått blåsor så jag får inte tejpa det bröstet, utan nu har jag bara tejp under bröstet och en kompress över bröstvårtan och snittet ner. Ska tvätta med tvål och vatten 2 ggr per dag och skicka bilder om en vecka.
Formen och placeringen är jättebra i alla fall ska börja massera dem imorgon så mellanrummet blir lite större och de kommer ner något.
Hoppas ni andra läker på bra!!
Mangotango
Kvinna ·
30 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
31 jan, 2018
Nu har jag lagt ut en bild på mina bröst, 5d gamla =)
Idag har mina också börjat kännas stenhårda, så jag känner absolut igen och kan bekräfta det ni säger med mina erfarenheter! Skönt höra att andra har det likadant så att det inte är något konstigt.
Skulle vilja fråga er också om ni känner att det bubblar något i brösten på er? Ibland när jag rör mig, främst om jag sätter mig upp från liggande eller tvärt om så kan jag känna att det bubblar till i bröstet och det hörs även.. Pruttande bröst med andra ord, någon fler som har??
Thelma
Kvinna ·
31 jan, 2018
Var på återbesök idag och tog stygnen.
Vänster bröst ser jättebra ut. Men höger bröstvårta är lite ”ansträngd” där är lite hud som kommer falla av. Bröstvårtan är rosa och fin men själva vårtgården är lilaröd och mörk. Det kommer läka men ta längre tid sa sköterskan. Jag reagerade på tejpen och har fått blåsor så jag får inte tejpa det bröstet, utan nu har jag bara tejp under bröstet och en kompress över bröstvårtan och snittet ner. Ska tvätta med tvål och vatten 2 ggr per dag och skicka bilder om en vecka.
Formen och placeringen är jättebra i alla fall ska börja massera dem imorgon så mellanrummet blir lite större och de kommer ner något.
Hoppas ni andra läker på bra!!
Va?! Min högra vårtgård är oxå lila/mörk. Har reagerat på att den vänstra är rosa o fin men inte högra.. haft mer ont i högra oxå.
Kan ja ha samma som du???
Tar du fortfarande allt smärtstillande? Hoppas det lättar för mig med snart då :) ja vad roligt! Men du gjorde lyft oxå :)