sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Lillemor
Kvinna ·
23 jan, 2018
Thelma
Kvinna ·
23 jan, 2018
Mangotango
Kvinna ·
23 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
23 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
23 jan, 2018
Jag kände likadant när jag såg var du hade valt, Lillemor! Det borde ju vara ett gott tecken att vi är inne på samma spår. Vad var det för tvivel du hade angående valet av implantat? Storleken är vad jag grubblar över. Och Grattis till din operation! Härligt höra att du mår så bra :)
Lillemor
Kvinna ·
24 jan, 2018
Vad härligt det är att få läsa att allt har gått så bra för er alla :D Stort grattis!!
MJ1
Kvinna ·
24 jan, 2018
Thelma
Kvinna ·
25 jan, 2018
Lillemor
Kvinna ·
25 jan, 2018
Hur går det för er?
Här har det varit väldigt smärtsamt trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag kunde ha så här ont.
Är inne på dag 4 nu och hoppas smärtan ger med sig nu.
Har reagerat på tejpen och det har bildats blåsor. Mejlade med kirurgen igår och det var bara till att låta tejpen sitta så fixade de det på återbesöket.
Thelma
Kvinna ·
25 jan, 2018
Hur går det för er?
Här har det varit väldigt smärtsamt trodde aldrig i min vildaste fantasi att jag kunde ha så här ont.
Är inne på dag 4 nu och hoppas smärtan ger med sig nu.Har reagerat på tejpen och det har bildats blåsor. Mejlade med kirurgen igår och det var bara till att låta tejpen sitta så fixade de det på återbesöket.
För mig går de faktiskt över förväntan bra..Nu har jag "bara" gjort bröstförstoring, inget lyft, men lagt bakom muskeln.
Jag antar att du följer medicineringsschemat? Ta extra korttidsverkande in i mellan så får du bättre smärtlindring och försök töja lite på armarna, sträcka fram o bak o häv bröstkorgen lite när du andas, ju mer rörelse ger bättre läkning enligt min sköterska.
Hoppas verkligen att smärtan lättar för dig snart!
Lillemor
Kvinna ·
25 jan, 2018
Hur går det för er?
Är inne på dag 4 nu och hoppas smärtan ger med sig nu.Har reagerat på tejpen och det har bildats blåsor. Mejlade med kirurgen igår och det var bara till att låta tejpen sitta så fixade de det på återbesöket.
För mig går de faktiskt över förväntan bra..Nu har jag "bara" gjort bröstförstoring, inget lyft, men lagt bakom muskeln.
Jag antar att du följer medicineringsschemat? Ta extra korttidsverkande in i mellan så får du bättre smärtlindring och försök töja lite på armarna, sträcka fram o bak o häv bröstkorgen lite när du andas, ju mer rörelse ger bättre läkning enligt min sköterska.Hoppas verkligen att smärtan lättar för dig snart!
Skönt att det går bra för dig Lillemor
Ja jag tar smärtlindringen som jag ska men tålde inte oxynorm så den får jag hoppa.
Tänja och strecka fick jag ingen info om av kirurgen men ska på återbesök i nästa vecka. Tror man ska vara lite försiktig med det när man gjort lyft med.
Thelma
Kvinna ·
25 jan, 2018
Storbukplastik
Kvinna ·
25 jan, 2018
Fitforme
Kvinna ·
25 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
25 jan, 2018
Hej å hå! Nu är jag hemma och nyopererad. Första natten var riktigt hemsk. Jag spydde upp all smärtlindring så jag hade sååå ont. Men nu känns det bättre, magen känns ju sjukt spänd (som om jag gjort 1000 situps samtidigt som någon skulle stå på magen när man försöker andas).men nu går allt åt rätt håll iaf...sakta men åt rätt håll! Får behålla smärtstillande och lite mat utan att spy å så men har även lärt mig hur jag ska andas bättre.
Men jäklar vilken skillnad redan!!!
Är så nyfiken på naveln, någon som vet när man får se Den? När byter man tejpen ?
Millan93
Kvinna ·
26 jan, 2018
Mollymy
Kvinna ·
26 jan, 2018
Thelma
Kvinna ·
26 jan, 2018
Roligt att vi är så många som opereras nu i januari. Kommer va skönt att vi kan stötta varandra under resans gång. Idag är det tre dagar sen jag opererade mig och jag hoppas verkligen det ska börja lätta nu! Så jobbigt att ta sig upp från liggande/sittande då de känns som implantaten trycker uppåt och samtidigt typ sväller!
Fitforme
Kvinna ·
26 jan, 2018
Mollymy
Kvinna ·
26 jan, 2018
Lillemor vi ligger på uppvaket båda två just nu! Skönt att du mår bra. Jag känner mig ganska yr å svimfärdig men ska snart försöka ta mig hem! :) tänk att nu är det gjort!! :)