sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Margareta
Kvinna ·
09 jan, 2018
Klyftan
Kvinna ·
09 jan, 2018
Varit på konsultation hos Örjan nu! Tror det lutar åt Mentor runda, 275 cc, hög profil! Var jätte svårt att välja tyckte jag. Testade 300cc också samt 250cc mellan profil. Vill ha ett naturligt resultat och inte för långt isär, funderar på om 300 kanske tätar till klyftan? Snart 2 veckor till operation :D
Tatas
Kvinna ·
09 jan, 2018
Hej allihopa!
Kan meddela att jag mår oförskämt bra trots både ankarlyft och förstoring idag. Har inte överdrivet ont utan det känns mest som träningsvärk över brösten. Ska sätta mig och skriva ihop min operationsberättelse nu tänkte jag! Ta hand om er allihopa!
Härligt att allt gick bra! Känns det fortfarande bra nu dag 2? Och vilken storlek blev det tillslut? :)
Fegisen
Kvinna ·
09 jan, 2018
Rebell
Kvinna ·
09 jan, 2018
Tack alla goa för Fina ord! Och heja dig tatas med lyft och förstoring! :) och fortfarande lycka till alla ni som har operationer kvar, det kommer gå lika bra för er:)
KarolinaP
Kvinna ·
09 jan, 2018
Fegisen
Kvinna ·
09 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
09 jan, 2018
Nu finns även min något långa op berättelse uppe:)
Fegisen
Kvinna ·
09 jan, 2018
Klyftan
Kvinna ·
10 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
10 jan, 2018
Margareta
Kvinna ·
10 jan, 2018
jackie
Kvinna ·
11 jan, 2018
Saraeni
Kvinna ·
11 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
11 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
11 jan, 2018
Tack alla goa för Fina ord! Och heja dig tatas med lyft och förstoring! :) och fortfarande lycka till alla ni som har operationer kvar, det kommer gå lika bra för er:)
Ja op på torsdag nu :/ jääätte nervös
Rebell
Kvinna ·
11 jan, 2018
Lycka till idag :)[/ Det har gått jätte bra.. stannade lite extra på uppvaket.. nu ligger vi på hotellet och slappar :) herregud ja har nya bröst
Tatas
Kvinna ·
11 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
11 jan, 2018
Lycka till idag :)
[/
Det har gått jätte bra.. stannade lite extra på uppvaket.. nu ligger vi på hotellet och slappar :) herregud ja har nya bröst
KarolinaP
Kvinna ·
11 jan, 2018
Nu har jag samlat tillräckligt med mod för att lägga upp både "Före"- och "Efter"bilder på min profil. Kram
Visar 101 till 120 av total 286 objekt