sofiemaria
Kvinna ·
25 okt, 2017
Vi som ska opereras i Januari 2018
BröstförstoringHej! Tänkte att vi som bokat operationstid i Januari 2018 skulle kunna följas åt. Jag har bokat op på Nordiska Kliniken med Mattias den 31/1. Ser fram emot det såååååå!
Sortera efter
Rebell
Kvinna ·
11 jan, 2018
Rebell
Kvinna ·
11 jan, 2018
Tea22
Kvinna ·
11 jan, 2018
Tatas
Kvinna ·
11 jan, 2018
Nu har jag samlat tillräckligt med mod för att lägga upp både "Före"- och "Efter"bilder på min profil. Kram
Vilken bra storlek :) ser fantastiskt ut och så har du världens finaste kropp! Våndas över att lägga upp bilder på mig själv, speciellt förebilder, usch vilken ångest haha men efteråt kommer jag lägga upp både före och efterbilder ;)
KarolinaP
Kvinna ·
11 jan, 2018
Nu har jag samlat tillräckligt med mod för att lägga upp både "Före"- och "Efter"bilder på min profil. Kram
Vilken bra storlek :) ser fantastiskt ut och så har du världens finaste kropp! Våndas över att lägga upp bilder på mig själv, speciellt förebilder, usch vilken ångest haha men efteråt kommer jag lägga upp både före och efterbilder ;)
Tack snälla för dom fina kommentarerna!
Var mycket lättare att lägga upp "före-bilden" efter man blivit opererad. Att veta att jag inte längre ser ut sådär är en så härlig känsla. Tror verkligen storleken kommer bli bra när dom väl landat. Kram
Linneaaaa
Kvinna ·
11 jan, 2018
Cupidus
Kvinna ·
12 jan, 2018
Rebell
Kvinna ·
12 jan, 2018
Nu ligger jag också på hotellrummet med mina nya tuttar! Hann bli ordentligt nervös dagen innan och värre blev de ju närmare tiden för op kom. Men jag blev oerhört bra bemött och det känns så bra nu! Det är en härlig tanke att jag faktiskt har ett par bröst nu, proportionerliga mot min kropp!
Har ett tryck i bröstet, känns som att jag har ett kassaskåp på bröstkorgen. Men annars mår jag bra!
Var går det läsa op-berättelser? Ska också lägga ut min, om det är till stöd för andra.
KarolinaP
Kvinna ·
12 jan, 2018
Nu ligger jag också på hotellrummet med mina nya tuttar! Hann bli ordentligt nervös dagen innan och värre blev de ju närmare tiden för op kom. Men jag blev oerhört bra bemött och det känns så bra nu! Det är en härlig tanke att jag faktiskt har ett par bröst nu, proportionerliga mot min kropp!
Har ett tryck i bröstet, känns som att jag har ett kassaskåp på bröstkorgen. Men annars mår jag bra!
Var går det läsa op-berättelser? Ska också lägga ut min, om det är till stöd för andra.
Klyftan
Kvinna ·
12 jan, 2018
Alfen
Kvinna ·
12 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
12 jan, 2018
Jag ska opas fredag den 19e på Art Clinic i GBG dock av landstinget så kirurgen är inte anställd på art Clinic. Är supernervös då ja inte vet vem kirurgen är, samt har ja ingen aning om vad hon har för planer att göra för mig. Känner mig helt utan kontroll o d känns läbbigt...
Alfen
Kvinna ·
13 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
13 jan, 2018
Tack! Ja ska verkligen försöka prata me henne innan ja, d låter konstigt att man inte får ses innan nämligen. Kan inte stämma!
Alfen
Kvinna ·
14 jan, 2018
Beefcuts
Kvinna ·
14 jan, 2018
KarolinaP
Kvinna ·
14 jan, 2018
Tydligen om d e via landstinget har man ”inget att säga om” utan kirurgen väljer helt själv. Jag har asymmetri på min byst e bara orolig att hon antingen bara gör ena bröstet eller tar bort hur mkt som helst utan att kolla me mig först. Känns jobbigt när man dessutom inte träffat kirurgen innan. D e trots allt en personkemi som ska stämma in då förtroende är väldigt viktigt i en sådan stor sak.
Linneaaaa
Kvinna ·
14 jan, 2018
Cupidus
Kvinna ·
15 jan, 2018
maggan96
Kvinna ·
15 jan, 2018
För mig är det dags IDAG! Kan inte ens förstå detta än, och jag velar fortfarande (lol) mellan två storlekar, så det kommer att bestämmas på palts hehe.
Ska till improva kl 10:30, 2h kvar :D
Visar 121 till 140 av total 286 objekt