Spanarn
Kvinna ·
05 sep, 2015
Vi som ska opereras i November 2015!!
BröstförstoringOperation inbokad i november! Ska vi följas åt?
Sortera efter
Asirnas
Kvinna ·
26 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
26 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
26 nov, 2015
Igår opererades jag för kapselkontratur och gjorde ankarlyft där jag okcås korrade DB:n.
När vi tog av lindan i morse fick jag nästan glädje tårar i ögonen.
Mina bröst kommer bli så fina när de har börjat läka mer och svullnaden har lagt sig :,)
jp85
Kvinna ·
26 nov, 2015
Nej, de minst första 1-2 veckorna är det viktigt att man sover på rygg. Fråga din klinik om detta innan du börjar sova på sidan.
Lunda
Kvinna ·
26 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
26 nov, 2015
A-D
Kvinna ·
27 nov, 2015
Lunda
Kvinna ·
27 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
27 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
27 nov, 2015
Duckan
Kvinna ·
27 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
28 nov, 2015
A-D
Kvinna ·
28 nov, 2015
Köpte två bhar så funderar på att låta bli att öppna den andra tills återbesöket, ifall jag behöver en mindre så kanske jag bara kan byta istället för att behöva köpa ännu en till. Tycker large lät stort på mig då jag är ganska liten upptill samt inte la i jättemycket :/ van att ha allt i small.
Öppnade och tittade på mina idag och känns mycket bättre! Ser jämna ut i storleken. Hade helt glömt att fråga kirurgen vilken profil jag har, men har tydligenMotiva Ergonomix Demi 245 och Full 375. Så det kändes bra att veta😀
pacman
Kvinna ·
28 nov, 2015
A-D
Kvinna ·
28 nov, 2015
Vad skönt att det inte bara är jag som tänker så! :D har ju även sett att vissa känner att dom blir större medan dom läker.
Jag fick large från kliniken och känner att jag skulle vilja att dom pressades ihop liiiite till, för jag har så sjukt stort mellanrum emellan (hade det även innan operationen). Men vet ju inte alls om det skulle hjälpa. Längtar tills den värsta smärtan försvinner så man blir normal igen, haha.
LiAndra
Kvinna ·
28 nov, 2015
Hej allihop,
LiAndra
Kvinna ·
28 nov, 2015
Ja just det, någon skrev att det kliade efter operationen. Det gjorde det för mig också, hur mycket som helst, jag trodde jag skulle bli galen ett par dagar där. Jag smorde med mandelolja och då blev det bättre, vanlig lotion räckte inte till. Tror det var för att skinnet var så spänt.
Spanarn
Kvinna ·
29 nov, 2015
jp85
Kvinna ·
30 nov, 2015
Spanarn
Kvinna ·
30 nov, 2015
Igår opererades jag för kapselkontratur och gjorde ankarlyft där jag okcås korrade DB:n.
När vi tog av lindan i morse fick jag nästan glädje tårar i ögonen.
Mina bröst kommer bli så fina när de har börjat läka mer och svullnaden har lagt sig :,)