Silicon dream
Man ·
19 jul, 2014
Vi som ska opereras i oktober 2014
BröstförstoringHittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.
Sortera efter
Cheetah
Kvinna ·
01 okt, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
01 okt, 2014
Maria85
Kvinna ·
01 okt, 2014
Carr
Kvinna ·
01 okt, 2014
Vi ska opereras samma dag av samma kirurg! :)
[/ Kul! Ska du op på fm? Jag skrivs in kl 12. Ska stanna över natten.fisalotta
Kvinna ·
01 okt, 2014
Vi ska opereras samma dag av samma kirurg! :)
[/ Kul! Ska du op på fm? Jag skrivs in kl 12. Ska stanna över natten.
Jag har för mej att det står en tidig tid på mina papper, så jag ska vara där ganska tidigt. Men sen vet jag inte riktigt när operationen blir, det tror jag inte står? Eller gör det det? Jag har för mej att det bara står en tid när man ska komma dit och så är det väl lite förberedelser och såna grejer innan. Jag ska oxå stanna över natten :)
Ankipanki
Kvinna ·
01 okt, 2014
Vkac
Kvinna ·
02 okt, 2014
hubbabubba
Kvinna ·
02 okt, 2014
Glanso
Kvinna ·
02 okt, 2014
Nu har jag åtta dagar kvar. Häromdagen fick jag ett mail att de flyttade på inställelsetiden från kl 8 till kl 9.
Nu börjar jag nojja mig att de skall ställa in operationen helt. Vill bara ha det gjort!
Sommar2015
Kvinna ·
02 okt, 2014
Glanso
Kvinna ·
02 okt, 2014
Jag hoppas det är väldigt ovanligt. Men jag antar att saker kan hända, kirurgen kan väl också bli sjuk?
Men jag målar nog fan på väggen 😐
Cheetah
Kvinna ·
02 okt, 2014
Cheetah
Kvinna ·
02 okt, 2014
Cocosboob
Kvinna ·
02 okt, 2014
åh jag ska också opereras imorgon av Patrik Höijer på Laser och Estetik!
Börjar kännas lite i nerverna nu..
Någon mer som ska dit imorgon? :D
Pärlan123
Kvinna ·
02 okt, 2014
cheeta =) skönt att höra att han har så gott rykte!!
En fråga till alla; vad har ni sagt på era arbetsplatser/skolor och har ni berättat för alla i er närhet?
På jobbet har jag sagt att jag ska opereras men inte för vad, har gjort 2 operationer pga av förlossningskador när jag fick min dotter så dom läser mellan raderna och tror att jag sla opereras för det igen...Lite dåligt samvete över det men mina chefer är tre äldre män, har inte riktigt lust att berätta =S och har ännu inte riktigt räknat ut hur jag ska göra sen. Typ dölja och gradvis plocka fram dom, hehe.
Har bara berättat för de närmsta vännerna också, vet inte varför jag tycker det är så svårt att få det ur mig, skäms ju inte!!
Mja ja, hur har ni gjort?
hubbabubba
Kvinna ·
02 okt, 2014
Carr
Kvinna ·
02 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
02 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
02 okt, 2014
fisalotta
Kvinna ·
02 okt, 2014
Jag kollade nu, kl. 8.00 står det på mina papper. Jag längtar oxå jättemycket! :)
Visar 181 till 200 av total 385 objekt