Silicon dream
Man ·
19 jul, 2014
Vi som ska opereras i oktober 2014
BröstförstoringHittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.
Sortera efter
Pärlan123
Kvinna ·
02 okt, 2014
Katri77
Kvinna ·
02 okt, 2014
Op imorgon kl 11. Skräckblandad förtjusning... haha... och aningens nervös inför att bli sövd då jag aldrig blivit det tidigare.
Dagen har gått åt till att fixa, handla och förbereda hemma, allt för att underlätta när man halvt handikappad kommer hem igen efter op:et. Lycka till alla ni som oxå ska opas nu framöver! :)
CillaMilla
Kvinna ·
02 okt, 2014
Ja höstlovet kommer väldigt passade ;) när ska du opereras CillaMilla? jag ska opas 22:a, kan ju vara kul att jämnföra läkning och så! Hur mycket ska du lägga in?
Glanso
Kvinna ·
03 okt, 2014
cheeta =) skönt att höra att han har så gott rykte!!
En fråga till alla; vad har ni sagt på era arbetsplatser/skolor och har ni berättat för alla i er närhet?
På jobbet har jag sagt att jag ska opereras men inte för vad, har gjort 2 operationer pga av förlossningskador när jag fick min dotter så dom läser mellan raderna och tror att jag sla opereras för det igen...Lite dåligt samvete över det men mina chefer är tre äldre män, har inte riktigt lust att berätta =S och har ännu inte riktigt räknat ut hur jag ska göra sen. Typ dölja och gradvis plocka fram dom, hehe.
Har bara berättat för de närmsta vännerna också, vet inte varför jag tycker det är så svårt att få det ur mig, skäms ju inte!!
Mja ja, hur har ni gjort?
Jag har berättat för min närmsta chef vad jag skall göra, men hon är bara ett par år äldre och har barn och är ganska förstående. Ett par arbetskamrater som jag jobbar nära vet också.
De närmsta inom familjen har jag berättat för, jag har turen som har en släkt som inte är speciellt fördomsfulla när det gäller sånt här. Mamma är väl mest orolig för själva operationen och narkosen. Jag har varit öppen mot barnen också, de är 9 och 12, så de vet vad jag skall göra nästa fredag och att jag kommer att vara lite trött och ha lite ont ett tag.
ung tant
Kvinna ·
03 okt, 2014
Får jag hänga på här?
Ska opereras den 16:e :) Kommer att lägga in 240 cc, anatomiska bakom. Opereras via landstinget då jag är helt platt, ses som en missbildning.
Funderar mycket på hur jag ska berätta för barnen, de två större på 8 och 9 år kommer ju definitivt att undra. Och tiden rinner ju iväg, mindre än två veckor kvar nu.. Har har ni lagt fram det? Känns som det är otroligt viktigt att det blir rätt :/
Cocosboob
Kvinna ·
03 okt, 2014
cherry
Kvinna ·
03 okt, 2014
Glanso
Kvinna ·
03 okt, 2014
Får jag hänga på här?
Ska opereras den 16:e :) Kommer att lägga in 240 cc, anatomiska bakom. Opereras via landstinget då jag är helt platt, ses som en missbildning.
Funderar mycket på hur jag ska berätta för barnen, de två större på 8 och 9 år kommer ju definitivt att undra. Och tiden rinner ju iväg, mindre än två veckor kvar nu.. Har har ni lagt fram det? Känns som det är otroligt viktigt att det blir rätt :/
Till barnen har jag sagt att jag skall operera brösten för att må bättre och kunna trivas mer i fina klänningar på sommaren, men att det är en vuxengrej. Gjorde så odramatiskt som möjligt, egentligen ingen big deal. Bara något som en del vuxna tjejer vill göra.
Vkac
Kvinna ·
04 okt, 2014
Carr
Kvinna ·
05 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
05 okt, 2014
Cheetah
Kvinna ·
05 okt, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
05 okt, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
07 okt, 2014
Vkac
Kvinna ·
07 okt, 2014
fisalotta
Kvinna ·
07 okt, 2014
Glanso
Kvinna ·
07 okt, 2014
Tre dagar kvar.. Hur mycket kan jag koncentrera mig på arbete nu? I min hjärna är jag redan där.
Maria85
Kvinna ·
07 okt, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
07 okt, 2014
Lycka till Vcak, du får rapportera sen hur det gått :)
hubbabubba
Kvinna ·
07 okt, 2014
Ja höstlovet kommer väldigt passade ;) när ska du opereras CillaMilla? jag ska opas 22:a, kan ju vara kul att jämnföra läkning och så! Hur mycket ska du lägga in?