Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Silicon dream profilbild

Silicon dream

Man ·

19 jul, 2014

Vi som ska opereras i oktober 2014

Bröstförstoring

Hittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.

385

Sortera efter

Maria85

Kvinna ·

04 sep, 2014

Ja precis! Väldigt svårt val. Man kan ju inte ångra sig så lätt sedan ;) ja det kommer nog landa på 450-500cc för mig. Har bokat en extra konsultation imorgon för att få lite extra hjälp med valet :)
Gilla

CillaMilla

Kvinna ·

04 sep, 2014

Op bokad 24/10! oMG
Gilla

MissL

Kvinna ·

05 sep, 2014

Hejhej jag hoppar in här, har precis varit på konsultation på Plastikakademin och bokat Op 24/10, känner mig som ett barn på julafton just nu
Gilla

jt78

Man ·

05 sep, 2014

Jag hoppar väl också in här, ska opas den 20e på Gerlee i Helsingborg. Betalade min op idag :)
Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

05 sep, 2014

MissL skrev:
Hejhej jag hoppar in här, har precis varit på konsultation på Plastikakademin och bokat Op 24/10, känner mig som ett barn på julafton just nu
Åh skoj, jag ska med operera mig där fast hos Hans :)
Gilla

MissL

Kvinna ·

06 sep, 2014

heisenberg84 skrev:
MissL skrev:
Va kul, dom verkar ju super duktiga där, du ska ju dit två veckor innan mig d0 vill ja höra allt om hur det gick:)
Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

06 sep, 2014

MissL skrev:
heisenberg84 skrev:
MissL skrev:
Va kul, dom verkar ju super duktiga där, du ska ju dit två veckor innan mig d0 vill ja höra allt om hur det gick:)

Ja det tycker jag med, gillade Hans jätte mycket. Kändes inte alls så konstigt som jag var rädd för innan. Jadå jag rappoterar sen ;)

Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

06 sep, 2014

heisenberg84 skrev:

MissL skrev:
heisenberg84 skrev:
MissL skrev:

Ja det tycker jag med, gillade Hans jätte mycket. Kändes inte alls så konstigt som jag var rädd för innan. Jadå jag rappoterar sen ;)

Vad ska du ha för storlek föresten?

Gilla

MissL

Kvinna ·

07 sep, 2014

Jag är smal i kroppen och fyller inte ut en A-kupa, vi kom fram till 325cc ska göra ristestet och verkligen känna efter, sen ringer han någon vecka innan och då spikafvi strl. Vilken storlek ska du ha ?
Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

07 sep, 2014

Okey då är vi ganska lika i kroppen. Jag har inte helt bestämt mig vad jag ska ta för storlek men blev rekommenderad att ta 350cc mellan profil bakom muskeln, men funderar på att ta lite större. Har provat med ris och tycker inte det känns så stort, men det är svårt att få till det med ris tycker jag. Ska diskutera det med han när han ringer, men jag hoppas jag kan ta lite större.
Gilla

MissL

Kvinna ·

08 sep, 2014

Jag gjorde ristestet nyss och gick runt med de ett tag, men som du så känns det inte så stort som jag vill. Han rek inte mer än 325cc då de går efter hur bred man är över bröstet och jag var runt 11.5 och 350cc va runt 12.men alltså ser det så konstigt ut med bredare inplantat, vill ändå ha ett rätt naturligt resultat
Gilla

MissL

Kvinna ·

08 sep, 2014

Jag skrev ett mail till johan och frågade, zå får se vad han svarar. Han sa att många ångrar lite efteråt att de inte tog lite större nör de opade sig. Jag tror 350 skulle bli precis lagom för mig
Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

08 sep, 2014

Okey va spännande, hoppas du får ett bra svar. Jag ska med ska mejla och kolla hur stort jag kan ta och att det fortfarande måste se bra ut...
Gilla

Tvillingmamma

Kvinna ·

08 sep, 2014

Precis bokat 10/10 på laser och estetik. Så nervös....
Gilla

Cheetah

Kvinna ·

09 sep, 2014

5v o 2dagar kvar :-) woohoo :-). Nu börjar det kännas verkligt, bokade operationen tidigt så jag har väntat sen i maj på detta. Vad roligt attvi har blivit så många i tråden nu :).
Gilla

indianen92

Kvinna ·

09 sep, 2014

jag ska opereras i november :)

Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

09 sep, 2014

MissL skrev:
Jag skrev ett mail till johan och frågade, zå får se vad han svarar. Han sa att många ångrar lite efteråt att de inte tog lite större nör de opade sig. Jag tror 350 skulle bli precis lagom för mig
Fick du svar på mejlet sen som du skickade Johan?
Gilla

MissL

Kvinna ·

09 sep, 2014

Ja han skrev att det gick bra med 350 också om det kändes bra i ristestet. Ska testa några gånger till med 325 och 350 så jag får fundera lite till. Men det var inga problem eller konstigheter enligt honom:)
Gilla

heisenberg84

Kvinna ·

09 sep, 2014

Okey vad bra. Hoppas du kommer fram till nått bra ;)

Gilla

Maria85

Kvinna ·

12 sep, 2014

Jag har testat många gånger med mjöl, men det som trycktes ihop och blev inte så realistiskt. Sedan testade jag att fylla små plastpåsar med vatten och då såg jag verkligen skillnaden. Då blev det mer realistiskt! Ett tips ☺ och jag testade även i en vanlig bh utan stoppning och då kunde jag se mer hur det faktiskt kommer att bli. Börjar längta nu!!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem