Silicon dream
Man ·
19 jul, 2014
Vi som ska opereras i oktober 2014
BröstförstoringHittar ingen tråd för oss som ska opereras i oktober så jag tänkte starta en tråd för oss där vi kan prata av oss, få råd, tips, stöttning och pepp.
Sortera efter
Chiick
Kvinna ·
27 aug, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
27 aug, 2014
fisalotta
Kvinna ·
27 aug, 2014
CillaMilla, förstår att det känns skit efter att ha fått ett sånt utlåtande när du har gått och hoppats och drömt.. :( Men ge inte upp! Det finns massvis av kliniker. Se till att hitta en du litar på bara, så du inte tar någon som erbjuder hjälp men som ändå verkar lite skum.. En jag känner opererade sej på en klinik i Malmö. Den heter Bröstkliniken och hennes kirurg hette Göran Sanden. Men nu när jag googlade på det så hittade jag ingen hemsida till dom... Men hon blev i alla fall väldigt nöjd. Men hör runt med folk du känner som har opererat sej. Kolla forum. Skriv en tråd här på forumet och fråga efter kliniker :) Jag har varit på Citadellkliniken i Landskrona och ska operera mej där, är väldigt nöjd med deras bemötande och så, känns tryggt. Lycka till! Styrkekramar till dej! :)
Chiick
Kvinna ·
28 aug, 2014
Sommar2015
Kvinna ·
28 aug, 2014
Idag är det exakt 6 veckor kvar! Längtar verkligen, och tänker på det mest hela tiden :) Testade att lägga in 4,5 dl vatten i en sportbh igår, och det kändes alldeles lagom och jag blev verkligen ännu mer taggad :)
fisalotta
Kvinna ·
28 aug, 2014
Det var jag med! Och när jag skulle klicka på "skicka" på mailet där det stod att tiden jag blev erbjuden passar bra, shit, det var läskigt! Haha. Sen var jag nervös någon dag men nu är jag bara grymt förväntansfull! :) Men oron för komplikationer finns där...
CillaMilla
Kvinna ·
28 aug, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
28 aug, 2014
CillaMilla
Kvinna ·
28 aug, 2014
fisalotta
Kvinna ·
28 aug, 2014
haha, tänkte nästan det ;)
Chiick
Kvinna ·
28 aug, 2014
Jag kan inte heller tänka på något annat! Ska bli så kul att det äntligen blir av när man velat göra det så länge. Som du skrev, det är klart man är orolig för komplikationer. Men jag tycker dom flesta här inne är så öppna på korrigeringar, men jag känner att sålänge det inte är något allvarligt så vill jag helst inte göra någon korr. Det finns ju alltid en risk att något går fel vi en op. så att utsätta sig för flera är inget jag har lust med :P
fisalotta
Kvinna ·
28 aug, 2014
Nej jag vet, det ända som snurrar i huvudet är ju bröstförstoring! Haha :) Äntligen är det man längtat efter hela livet på gång! :D
CillaMilla
Kvinna ·
28 aug, 2014
haha, tänkte nästan det ;)
htb1992
Kvinna ·
29 aug, 2014
heisenberg84
Kvinna ·
02 sep, 2014
Nu kan jag kliva in och gå med i den här tråden :)
Maria85
Kvinna ·
03 sep, 2014
Vkac
Kvinna ·
03 sep, 2014
htb1992
Kvinna ·
04 sep, 2014
Jag funderar också kring mitt val av implantat. Storleksmässigt känns det bra med 420cc, det jag funderar på och är nyfiken över är det faktum att vi valde de något bredare implantaten. Någon som har erfarenhet av "smalare" och "bredare" implantat? Bara för att de är bredare blir de väl inte mindre runda och mer "liggandes ovala" hoppas jag? Har mailat dr ang mina funderingar också för att känna mig tryggare i beslutet.
Vkac
Kvinna ·
04 sep, 2014
Jag funderar också kring mitt val av implantat. Storleksmässigt känns det bra med 420cc, det jag funderar på och är nyfiken över är det faktum att vi valde de något bredare implantaten. Någon som har erfarenhet av "smalare" och "bredare" implantat? Bara för att de är bredare blir de väl inte mindre runda och mer "liggandes ovala" hoppas jag? Har mailat dr ang mina funderingar också för att känna mig tryggare i beslutet.
Cheetah
Kvinna ·
04 sep, 2014