Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
SweetMelon
Kvinna ·
19 dec, 2014
CherryLee
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
Härligt :)
grattis :)
Funderarpåtuttar
Kvinna ·
20 dec, 2014
Härligt kämpat alla som genomfört sina operationer nu! Hoppas att det går bra för alla, och att det känns lättare nu för er som haft ont och mått illa osv :/
Jag hade min operation i onsdags på Strandkliniken och allt har gått så himla bra hittills, så tacksam över det! Knappt haft ont ALLS alltså, kan ju strama lite och man känner att något är gjort, men inte så att det är jobbigt. Dock känner jag att det var en påfrestning för kroppen, så vilar mkt och känner mig lite matt ibland. Men försöker röra på mig en del också för att hålla igång cirkulationen.
Det jag är mest spänd på nu är hur de egentligen ser ut och hur stora de blev. Svårt att se nu när jag är lindad :o Plus att man är väl svullen och så, så de ser väl antagligen större ut nu än vad de kmr bli sen? Jag velade mellan 250 och 300 och blev 300 tillslut, tror det blev bra men är mer orolig att de är för stora än för små nu iaf. Imorgon är det fjärde dagen och då får jag duscha och ska ta bort alla förband förutom den innersta tejpen, SPÄNNANDE!! Men lite läskigt också..
Hur är det för er andra, har ni fått ta bort förbanden än/kunnat kollat in brösten ordentligt? Och känns det som ni blev nöjda med storlek osv? :) Men som sagt, kanske svårt att se redan hur de verkligen kmr bli..
Kramar!
Cilllan
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
Joliine
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
Funderarpåtuttar
Kvinna ·
20 dec, 2014
Jobbigt att smärtan inte går över Joliine.. Förstår att man blir orolig och undrar om det är något fel. Men jag tror att det är väldigt individuellt och att vissa helt enkelt har ont längre utan att det behöver vara någon fara.
Försök slappna av och ha tålamod så blir det förhoppningsvis bättre snart.. Annars kan du ju alltid ringa kliniken och höra om det inte går över/blir värre/du känner dig orolig :)
Och jätteskönt att vi har varandra här på forumet att diskutera med tycker jag! :)
Joliine
Kvinna ·
20 dec, 2014
Jobbigt att smärtan inte går över Joliine.. Förstår att man blir orolig och undrar om det är något fel. Men jag tror att det är väldigt individuellt och att vissa helt enkelt har ont längre utan att det behöver vara någon fara.
Försök slappna av och ha tålamod så blir det förhoppningsvis bättre snart.. Annars kan du ju alltid ringa kliniken och höra om det inte går över/blir värre/du känner dig orolig :)
Och jätteskönt att vi har varandra här på forumet att diskutera med tycker jag! :)
Joliine
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
20 dec, 2014
NU ä d gjort , äntligen en 20 års dröm som har gått i uppfyllelse. Äran att sätta kniven i mig fick Patrik Höijer och L&E i Sthlm. Vilket team. Nu ä jag hemma och myser framför tv. Konstigt nog förväntade jag mig starkare smärta men det kan komma imorron hörde jag. Men jag har smärtlindring så får jag hoppas på det bästa. Ska inte börja kommentera brösten än, det FÖÖÖR tidigt , ska avvakta åtminstone till återbesöket om 2 v. Men ska såklart hålla koll på de. Brösvecket var det tvunget att sänka så jag inte får bröstvårtor som pekar nedåt och jag ville absolut inte lyfta och få fula ärr och mer komplicerad operation. Vi hörs. Grattis all asom fixat sina bröst idag igår och ännu längre bak i tiden och ni som opas framöver lycka till, det kommer att kännas så j**la skönt ska ni veta. Jag grät av glädje när jag vaknade och det första jag gjorde kände och tittade på brösten och där var de mina nya boobs, älskar dem ;-)
BÄSTA JULKLAPPEN JAG EVER FICK, och det fixade jag själv, så stolt så stolt.
CherryLee
Kvinna ·
20 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
20 dec, 2014
Mina låter när jag rör armarna upp och ner eller till sidorna heheheheheh d ä säkert luft, så känns d i a falla.
Jag har inte vågat öppna bhn å titta. får man göra det första dagen är d ok, men jag kommer inte att kunna knäppa igen , har svårt när jag anstränger mig i armarna.
Joliine
Kvinna ·
20 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
20 dec, 2014
Tack så mycket för svaren, känner mig lite lugnare nu ^^
Har lagt upp två nya bilder på mina bröst i galleriet om ni vill kika! På bilden framifrån så blev ljuset konstigt så de ser väldigt olika stora ut, men det är inte så stor skillnad haha. Hann inte ta en ny bild bara för jag började må dåligt och var tvungen att sätta mig ner :)