Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
Emzzii
Kvinna ·
20 dec, 2014
Nemax78
Kvinna ·
21 dec, 2014
Mina låter när jag rör armarna upp och ner eller till sidorna heheheheheh d ä säkert luft, så känns d i a falla.
Jag har inte vågat öppna bhn å titta. får man göra det första dagen är d ok, men jag kommer inte att kunna knäppa igen , har svårt när jag anstränger mig i armarna.
CherryLee
Kvinna ·
21 dec, 2014
hejsanhoppsam
Kvinna ·
21 dec, 2014
Åh, mitt vänstra bröst villl int gå ned i svullnad ✉️
Vet att jag bara är på dag 5 men vill se en förbättring, inte en försämring -.- ....
Joliine
Kvinna ·
21 dec, 2014
Vet att jag bara är på dag 5 men vill se en förbättring, inte en försämring -.- ....
hejsanhoppsam
Kvinna ·
21 dec, 2014
Ja, säkert men det känns upp i armhålan och säkert det som gör att det spänner till ibland... 😡 och blåmärken på den men inte på höger...
Skönt med smärtan!!! :)
Så skönt att bara ta alvedon, min mage har inte gått ned och inte riktigt släppt efter oxi. tabletterna så är svullen...
Min sambo har faktiskt fått tvätta mitt hår. Fast om du orkar böja dig fram lite så du inte sträcker dem så mycket "över" huvuet.
Jag höjer armarna efter koppar osv, kanske inte ska det men lite måste man väl röra på dem så länge man inte sträcker sig eller att det gör ont.
Ekm
Kvinna ·
21 dec, 2014
Jag hade också väldigt ont mellan brösten. Sakta har det klingat av (idag ca. 2,5 vecka efter op) men känner fortfarande av det när jag skall sätta mig upp på morgonen eller reser mig från en stund i soffan. Inte skönt när man samtidigt har haft hosta :-(
hejsanhoppsam
Kvinna ·
21 dec, 2014
Usch för hosta :( Hålla tummarna att man är frisk nu under jul !
hejsanhoppsam
Kvinna ·
21 dec, 2014
Man har ni ont i "mellanrummet" eller insidan bröstet, kan de vara öm hud om de stöter mot varandra?
Snövit33
Kvinna ·
21 dec, 2014
Ekm
Kvinna ·
21 dec, 2014
Man har ni ont i "mellanrummet" eller insidan bröstet, kan de vara öm hud om de stöter mot varandra?
hejsanhoppsam
Kvinna ·
21 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
21 dec, 2014
cherryLee hej, har du lagt 570 sillimed HI runda? vet du vem jag är? med tanke på att du skirver om mig? Hoppas det vi pratat om där och så inte kommer ut här till alla ;-) var det du som sa hejdå till mig innan och berättat var du jobbar?? hoppas vi ses igen, kommer förbi dig nån gån och så kan vi prata om boobbsen hehehhehe
CherryLee
Kvinna ·
21 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
21 dec, 2014
okidoki, nu förstår jag. trodde att du var en annan. vi var 3 tjejer som hade det mycigt tillsammans en stund. det gick bra för alla. jag var nog nr 5 av 6 som Patrik opererade den dagen. Så du la samma som jag, kul!
Jag känner mest att de är hårda som fan och att det spänner i huden som bara den. Hade inte så mycket hud eller vävnad mest lite häng i slutet därför för att undvika lyft la vi en större inplantat. eg skulle det vara allegran 450cc hp men jg föll för silimed m t p minst risk för rippling å kapselbindning de går inte lätt sönder behåller form osv. och då blev det 570 HI silimed (samma mått?).
Hur går det för dig? har du ont, jag tar morfintabletterna vart 3e timme nästan och alvedon vart 4e (1ST.) hur hade du innan alltså brösten? är det också mkt svullnad höst upp och tomt i nedre polen? jag är orlolig att den inte går ner och fyller nedre polen. sen märker jag att ena brösten är en aning större än den andra. orolig lite :-(
CherryLee
Kvinna ·
22 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
22 dec, 2014
Grattis till dina nya "vänner". Själv ä jag så glad :-) å så stolt över att jag äntligen bestämde mig och gjort detta.
Skönt att du inte har ont. Jag har mest ont när jag ska upp samt sträcka armarna för att ta upp saker eller ta på mig kläder, kan inte heller bära ett paket mjölk hur lätt som helst. Det spänner rejält i brösten, ryggen och sidorna. Jag tar morfin vart 4e timme nu och 1 alvedon ibland om det behövs, jag kanske ska testa bara alvedon men det står 2 tabletter 3 gng per dag, jag behöver mer, det viktigaste är att jag inte ska ha ont, jag tål inte smärta.
Då gick du när jag hade kommit in i rummet i så fall. kom ni överrens om Silimed? de storleken? varför valde du det och inte Allergan el mentor?
Har du möjligtvis bilder före och efter. Jag sk aförsöka lägga in mina. Har tagit redan men ska ladda in de i datorn.
CherryLee
Kvinna ·
22 dec, 2014
Jojobagge
Kvinna ·
22 dec, 2014
heehhe, eller hur, på löpande band tuttfabrik hehhehehe
tack för tipset hur jag kan gå upp, här hjälper min man och mina barn mig , de är så gulliga, jag känner mig handikappad, jag är väldigt aktiv annars och sitter inte still samt löptränar nästan varje dag sen juni i år och lyckats gå ner 10kg :-))))
Patrik verkar gilla silimed då det är hög kvalitet på dem, jag har läst lite på nätet om dem, det är liksom senaste tekniken och de har fått kvaltetsstämpel fr FDA nånting i USA. De har minst risk för rippling då de inte vckar sig lätt samt de håller bra (går inte sönder hur lätt som helst) samt håller formen över lång tid och inte faller ner. Jag skrattar när jag tänker på mig som 90 åring och sillisar hehhehe
Valet blev vid operationsdagen, Silimed istället för allergan, allegran skulle vara 475 extra hög profil och då om man ska jämföra med silimed blir det säkert 570 HI (de har högre putt än de andra inplantaten därför räcker det med Hp och det behövs inte xtra hög. vet ej, han har säkert valt det som är bäst för mig.
Nu är de svullna, jag är rädd att de sticker ut mkt på sidorna och att de skiljer sig lite i storlek då ena var en aning större fr början men han tyckte inte att det behövdes olika storlekar på implantaten. Hoppas att det var rätt beslut och inte bara ekonomisk, det är kanske dyrare för de att plocka en av varje, inte vet jag???? han sa att allegran har den fördelen om nu gillar det att de lir mer av anatomiska formen med tiden, de faller ner m a o.
Vi får se :-) hörs
Joliine
Kvinna ·
22 dec, 2014