Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Snövit33 profilbild

Snövit33

Kvinna ·

01 dec, 2014

Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.

Bröstförstoring

Startar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.

301

Sortera efter

Hardlove

Kvinna ·

10 dec, 2014

Hejsan!

Jag ville bara säga att bröstträning vid plantat bakom muskeln kommer kännas obehagligt och ni kommer inte kunna träna bröstmuskeln som innan. Eller kan och kan, det kommer kännas väldigt konstigt. Jag ska tävla i Bikini Fitness och behöver inte ha bröstmuskler för min gren men jag vet att de som tävlar i body fitness och uppåt alltid op. framför muskeln för att kunna träna den precis som vanligt. Ett tips bara ;)

Gilla

Hardlove

Kvinna ·

10 dec, 2014

Velar också lite mellan 450 och 500.. men det återstår att se. Ju mer jag ser på bröst desto större vill jag ha :p Om en vecka ligger jag på op. bordet :D

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

10 dec, 2014

Mindre än en vecka kvar! Haft en stress vecka och det går magsjuka på jobbet så ber till gudarna att jag ska slippa den! Någon mer som känner sih hängig? Nedräkning pågår! Sååååå spännande :D Hoppas ni som blir först ut på måndag kan ge oss lite jul peppande ord!
Gilla

plasti

Kvinna ·

10 dec, 2014

Det är betalt nu.... Längtar med sjuka nerver. 17e på Proforma kl 7 45. Nån mer här som ska opereras den 17e där? Skulle va kul att ha en tutt-kompis som opas samma dag :)
Gilla

ungmamma19

Kvinna ·

10 dec, 2014

SweetMelon skrev:

Vad kul, då är du (och kanske fler här i tråden?) först ut av oss alla, Målartjejen :D Nervös? Hur mycket ska du lägga in? :)

Op 15 för mig med så tar mig friheten och svara ;) Jag är inte speciellt nervös över open men har fasiken blivit sjuk.. har ont i magen nu att ja inte ska kunna genomföra operationen :( De blir anatomiska 610cc bakom muskeln
Gilla

Emzzii

Kvinna ·

10 dec, 2014

plasti skrev:
Det är betalt nu.... Längtar med sjuka nerver. 17e på Proforma kl 7 45. Nån mer här som ska opereras den 17e där? Skulle va kul att ha en tutt-kompis som opas samma dag :)
Åh vad kul, jag ska också vara där 7.45! Ringde och fick tiden imorse :D vi kommer säkert stöta på varandra där :)
Gilla

plasti

Kvinna ·

10 dec, 2014

Emzzii skrev:
plasti skrev:
Åh vad kul, jag ska också vara där 7.45! Ringde och fick tiden imorse :D vi kommer säkert stöta på varandra där :)

oj och du ska också opereras av Örjan?

Gilla

Cilllan

Kvinna ·

10 dec, 2014

ungmamma19 skrev:
SweetMelon skrev:

Vad kul, då är du (och kanske fler här i tråden?) först ut av oss alla, Målartjejen :D Nervös? Hur mycket ska du lägga in? :)

Op 15 för mig med så tar mig friheten och svara ;) Jag är inte speciellt nervös över open men har fasiken blivit sjuk.. har ont i magen nu att ja inte ska kunna genomföra operationen :( De blir anatomiska 610cc bakom muskeln
Samma här..men du kräktes å hade dig? =( jag har rakblad i halsen typ.. Fått tid imorgon på VC för å kolla upp om det är virus eller bakterier. Har mailat min kirurg oxå vi får se om han svarar eller om han ringer. Håller tummarna att vi klarar oss och kan genomföra våra operationer.
Gilla

Emzzii

Kvinna ·

10 dec, 2014

plasti skrev:

Emzzii skrev:
plasti skrev:

oj och du ska också opereras av Örjan?

Japp det ska jag. Vi får säkert tiderna precis efter varandra :)
Gilla

plasti

Kvinna ·

10 dec, 2014

är du nervös?

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

10 dec, 2014

plasti skrev:

är du nervös?

Jag börjar bli riktigt nervös nu :/ är du?
Gilla

Jane

Kvinna ·

10 dec, 2014

Ska opereras den 17/12 på proforma. Aaah, så nervös men så glad! Funderar nästan på om man tagit för "små" och om man kommer att ändra sig. Fast ändå, nja detta kommer bli kanoners!
Gilla

ungmamma19

Kvinna ·

10 dec, 2014

Cilllan skrev:
ungmamma19 skrev:
SweetMelon skrev:

Samma här..men du kräktes å hade dig? =( jag har rakblad i halsen typ.. Fått tid imorgon på VC för å kolla upp om det är virus eller bakterier. Har mailat min kirurg oxå vi får se om han svarar eller om han ringer. Håller tummarna att vi klarar oss och kan genomföra våra operationer.
Ahfy! Jag har feber också -.-' men hoppas på en bra nattsömn så kanske man blir bättre (?) Håller tummarna för att inte är något för dig! Jag själv vägrar inse att jag är sjuk haha! De här ska bara gå :)
Gilla

Cilllan

Kvinna ·

10 dec, 2014

ungmamma19 skrev:
Cilllan skrev:
ungmamma19 skrev:
SweetMelon skrev:

Ahfy! Jag har feber också -.-' men hoppas på en bra nattsömn så kanske man blir bättre (?) Håller tummarna för att inte är något för dig! Jag själv vägrar inse att jag är sjuk haha! De här ska bara gå :)
Ja vi får hålla våra tummar! Jag har tappat rösten helt å hållet nu och det gör så sjukt jäkla ont =(
Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

10 dec, 2014

Här är en till som är hängig med op den 15/12. Suck! Barnen är sura på mig för jag inte vill ta med kompisar att leka men vill verkligen inte ha något mer än jag redan har. Håller tummarna att det vänder och man kan samla lite energi! Krya på er alla med op datum nästa vecka.
Gilla

Cilllan

Kvinna ·

10 dec, 2014

Det va väldans vas många sjuklingar vi är. Förstår dig till fullo, dagis/skola finns nog det mesta just nu och det vill man ju helst slippa för våran egen skull
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

10 dec, 2014

Åh jag höll på att bli förkyld, men drack massa te med typ en hel ingefära och citron i! Det hjälpte kanoners, dagen efter var jag frisk :D

Gilla

Magr

Kvinna ·

10 dec, 2014

Ska göra min den 18e :) Hade tid den 4e men blev sjuk. Nu har jag snart varit supernervös i en månad, vill bara få det gjort nu :)

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

10 dec, 2014

jaana.e skrev:
Ska opereras den 17/12 på proforma. Aaah, så nervös men så glad! Funderar nästan på om man tagit för "små" och om man kommer att ändra sig. Fast ändå, nja detta kommer bli kanoners!
Vad kul med en till som ska ha op på proforma den 17e :) det blir säkert toppen, gå på din magkänsla!
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

10 dec, 2014

17e smäller det för många av oss :D hur länge har ni väntat? Jag har väntat i typ 2 månader nu! Tiden har ändå flugit iväg tycker jag, snart är dagen här 👍

Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem