Snövit33
Kvinna ·
01 dec, 2014
Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.
BröstförstoringStartar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.
Sortera efter
hejsanhoppsam
Kvinna ·
11 dec, 2014
mmmjo
Kvinna ·
11 dec, 2014
plasti
Kvinna ·
11 dec, 2014
är du nervös?
SweetMelon
Kvinna ·
11 dec, 2014
17e smäller det för många av oss :D hur länge har ni väntat? Jag har väntat i typ 2 månader nu! Tiden har ändå flugit iväg tycker jag, snart är dagen här👍
Jag såg att vi ska lägga in i princip samma och har nästan samma mått! Vad kul! Hur gammal är du? :)
hejsanhoppsam
Kvinna ·
11 dec, 2014
Jane
Kvinna ·
11 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
11 dec, 2014
Jag ska lägga in 250cc i ena och 300cc i mitt mindre :) Får inte plats mer sa han, men det såg iaf lagom ut på konsultationen! Ja det ska bli så spännande verkligen, tiden bara flyger fram dessutom!
hejsanhoppsam
Kvinna ·
11 dec, 2014
Jag ska lägga in 250cc i ena och 300cc i mitt mindre :) Får inte plats mer sa han, men det såg iaf lagom ut på konsultationen! Ja det ska bli så spännande verkligen, tiden bara flyger fram dessutom!
Bluebutterfly
Kvinna ·
11 dec, 2014
wishxing
Kvinna ·
12 dec, 2014
18 dec på clinic strömstad😀
SweetMelon
Kvinna ·
12 dec, 2014
18 dec på clinic strömstad😀
Åh dagen efter mig :D
Modda
Kvinna ·
12 dec, 2014
plasti
Kvinna ·
12 dec, 2014
heel
Kvinna ·
12 dec, 2014
SweetMelon
Kvinna ·
12 dec, 2014
Oroar mig också över att kunna njuta av ledigheten :O har såå mycket att göra över mitt jullov, träffa alla man inte sett på 4 månader + plugg! Hoppas att 5 dagars vila innan jag åker till min hemstad räcker för att få bort den värsta smärtan :) Enligt de flesta så är ju smärtan värst de första 3 dagarna ❤️
Emzzii
Kvinna ·
12 dec, 2014
Heeelt sjukt!! snart är det dax, kan verkligen inte förstå det :D :D
Hardlove
Kvinna ·
12 dec, 2014
Har samma dag! Och ja, tiden går sjuukt sakta nu. Köpte tvålen idag iaf :D ett steg närmare :D lycka till båda!
Emzzii
Kvinna ·
12 dec, 2014
Har samma dag! Och ja, tiden går sjuukt sakta nu. Köpte tvålen idag iaf :D ett steg närmare :D lycka till båda!
Åh vad roligt för dig! Nästa vecka smäller det tjejer. Så himla stört! Nu börjar jag dock bli mer taggad än nervös. Har hittills fått ont i magen bara av att tänka på det. Men nu känner jag mer spänning och pirr i magen 😀 Lycka till du också! Vi får följas upp efteråt när alla har piggnat till lite
SweetMelon
Kvinna ·
12 dec, 2014
Åh är också så jävla taggad nu! Det pirrar konstant i magen VARJE dag nu. Hittills har jag varit ganska likgiltig men NU kommer det :D
hejsanhoppsam
Kvinna ·
12 dec, 2014
17e smäller det för många av oss :D hur länge har ni väntat? Jag har väntat i typ 2 månader nu! Tiden har ändå flugit iväg tycker jag, snart är dagen här 👍