Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
Snövit33 profilbild

Snövit33

Kvinna ·

01 dec, 2014

Vi som skaffar silikonbröst vecka 51. 15 -21 dec. 2014.

Bröstförstoring

Startar en tråd där vi som gör bröstförstoring under vecka 51 så vi kan följas åt både nu innan och efter.

301

Sortera efter

hejsanhoppsam

Kvinna ·

11 dec, 2014

SweetMelon skrev:

17e smäller det för många av oss :D hur länge har ni väntat? Jag har väntat i typ 2 månader nu! Tiden har ändå flugit iväg tycker jag, snart är dagen här 👍

Ända sedan 12 sep! 3 månader som gått både fort men kännts så långsam många ggr!
Gilla

mmmjo

Kvinna ·

11 dec, 2014

Den 16/12 har jag, ingen mer på Bella då?
Gilla

plasti

Kvinna ·

11 dec, 2014

Emzzii skrev:
plasti skrev:

är du nervös?

Jag börjar bli riktigt nervös nu :/ är du?
Det känns som att nervositeten kommer och går, typ som i vågor. Ena stunden tok-lugn och andra stunden nästan hysterisk haha
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

11 dec, 2014

hejsanhoppsam skrev:
SweetMelon skrev:

17e smäller det för många av oss :D hur länge har ni väntat? Jag har väntat i typ 2 månader nu! Tiden har ändå flugit iväg tycker jag, snart är dagen här👍

Ända sedan 12 sep! 3 månader som gått både fort men kännts så långsam många ggr!

Jag såg att vi ska lägga in i princip samma och har nästan samma mått! Vad kul! Hur gammal är du? :)

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

11 dec, 2014

Okej:) vad ska du lägga in? Jag är 23 så lika i ålder också:) Fast du är allt några cm kortare än mig hehe ;).. Spännade om vi gör lika implantat samma tidpunkt, kan man följas åt hehe :)
Gilla

Jane

Kvinna ·

11 dec, 2014

Två veckor har jag endast väntat ;) haha. Så fort gick det.
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

11 dec, 2014

hejsanhoppsam skrev:
Okej:) vad ska du lägga in? Jag är 23 så lika i ålder också:) Fast du är allt några cm kortare än mig hehe ;).. Spännade om vi gör lika implantat samma tidpunkt, kan man följas åt hehe :)

Jag ska lägga in 250cc i ena och 300cc i mitt mindre :) Får inte plats mer sa han, men det såg iaf lagom ut på konsultationen! Ja det ska bli så spännande verkligen, tiden bara flyger fram dessutom!

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

11 dec, 2014

SweetMelon skrev:

hejsanhoppsam skrev:

Jag ska lägga in 250cc i ena och 300cc i mitt mindre :) Får inte plats mer sa han, men det såg iaf lagom ut på konsultationen! Ja det ska bli så spännande verkligen, tiden bara flyger fram dessutom!

Okej:) Samma här, fanns inte plats och naturliga begränsningar som hindrar lite pga att jag är så smal över brösten:/ och redan har det mellanrummet jag ska ha m.m Så blir "bara" 225 cc ellrr 265 runda fast det är samma mått på dem så "samma storlek" egentligen:p Ja, fullspeckad helg och sedan åker vi till sthlm på måndag 3D simulation och sedan smäller det :D
Gilla

Bluebutterfly

Kvinna ·

11 dec, 2014

Jag har väntat sedan maj, så tiden hat varit väääldigt lång och nästan tortyr för mig. Men den som väntar på något gott!! Ingefärste med citron och honung har jag fixat sedan innan, men tack för fina tips!!
Gilla

wishxing

Kvinna ·

12 dec, 2014

18 dec på clinic strömstad😀

Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

12 dec, 2014

wishxing skrev:

18 dec på clinic strömstad😀

Åh dagen efter mig :D

Gilla

Modda

Kvinna ·

12 dec, 2014

Jag ska opereras den 18/12 på akademikliniken, Claes Lauritzen :)
Gilla

plasti

Kvinna ·

12 dec, 2014

Nu är det inte alla lång tid kvar. 4 dar!!! Trots det så känns det som att tiden går saaaaakta...
Gilla

heel

Kvinna ·

12 dec, 2014

15e på citadell hos Peter Cosmo ! Har knappt hunnit känna efter, men nu börjar nervositeten komma ordentligt..! Hoppas verkligen att det inte känns lika mycket som förra gången(även om det inte var extrem smärta), vill kunna njuta av julledigheten också och inte bara "ha ont" :P
Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

12 dec, 2014

Oroar mig också över att kunna njuta av ledigheten :O har såå mycket att göra över mitt jullov, träffa alla man inte sett på 4 månader + plugg! Hoppas att 5 dagars vila innan jag åker till min hemstad räcker för att få bort den värsta smärtan :) Enligt de flesta så är ju smärtan värst de första 3 dagarna ❤️

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

12 dec, 2014

plasti skrev:
Nu är det inte alla lång tid kvar. 4 dar!!! Trots det så känns det som att tiden går saaaaakta...

Heeelt sjukt!! snart är det dax, kan verkligen inte förstå det :D :D

Gilla

Hardlove

Kvinna ·

12 dec, 2014

Emzzii skrev:

plasti skrev:

Har samma dag! Och ja, tiden går sjuukt sakta nu. Köpte tvålen idag iaf :D ett steg närmare :D lycka till båda!

Gilla

Emzzii

Kvinna ·

12 dec, 2014

Hardlove skrev:

Emzzii skrev:

plasti skrev:

Har samma dag! Och ja, tiden går sjuukt sakta nu. Köpte tvålen idag iaf :D ett steg närmare :D lycka till båda!

Åh vad roligt för dig! Nästa vecka smäller det tjejer. Så himla stört! Nu börjar jag dock bli mer taggad än nervös. Har hittills fått ont i magen bara av att tänka på det. Men nu känner jag mer spänning och pirr i magen 😀 Lycka till du också! Vi får följas upp efteråt när alla har piggnat till lite

Gilla

SweetMelon

Kvinna ·

12 dec, 2014

Åh är också så jävla taggad nu! Det pirrar konstant i magen VARJE dag nu. Hittills har jag varit ganska likgiltig men NU kommer det :D

Gilla

hejsanhoppsam

Kvinna ·

12 dec, 2014

Börjar bli förkyld, opererar mig på tisdag så känner mig faktiskt lite orolig!
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem