POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop februari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
Sortera efter
zyn
Kvinna ·
04 feb, 2013
Hoppas det gått bra för er som fått boobsen idag!! :D
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
04 feb, 2013
usch imorn e de min tur, e helt sjukt nervös över att vakna å ha ont som fan, samt narkosen ...
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
04 feb, 2013
Åh så spännande att höra att några har och ska opa sig snart:)) själv har jag får komplikation i och med aborten och ska ev skrapas imorn. Ska maila Örjan gribbe efter det om jag måste boka om. Kanske bra för psyket...
Lycka till tjejer!!!!!! Stor kram till er❤
Gilla
Minisken
Kvinna ·
04 feb, 2013
Jag ska opererar mig hos Tuve Mårtensson på Citadell den 11:e. Hoppar in på ett återbud dom fått pga sjukdom och nu känns det lite pirrigt. Jag känner mig lite smårädd för den storlek jag valt men hoppas att jag hade rätt när jag provade och att det blir bra. Vad jag förstår så ångrar många att dom inte tog större, så jag tar nu den större av de två jag väljer mellan och hoppas att det blir bra! Spännande med alla i tråden som ska operera sig! Jag håller tummarna för er, och ni får gärna hålla en för mig med!! 👍
Gilla
Minisken
Kvinna ·
04 feb, 2013
Linda.W skrev:
Jag kollade runt lite på underkläder idag, ska bli sååå roligt att kunna shoppa loss lite när tuttarna väl sitter på plats.
Har även ändrat storlek från 345cc till 380cc. Peter rekommenderade 380cc från början men jag velade och vi bestämde att jag kunde fundera lite. Men nu är det alltså bestämt blir 380cc istället men nu börjar jag nojja direkt att det kommer se för stort ut på mig. Bara det blir min tur snart, mannen blir galen på mitt dagliga tjat om tuttar hit och ditt :)
Ja ni får berätta hur det går för er nu när det blir vår tur. Lycka till alla!
Jag ska operera mig där dan före dig, fast för Tuve! Börjar bli lite pirrigt! Jag är så spänd på vad man blir för storlek, lite rädd för att bli förstor men nu är det bara att köra! 🙂 Vi kanske ses! 🙂
Gilla
Maninna
Kvinna ·
04 feb, 2013
Jag ska opas i morgon! Det står mellan 275-325. Jag har verkligen inte bestämt mig!
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
04 feb, 2013
jag med! hos örjan!!! vilken tid har du? :D
Gilla
Madeleine89
Kvinna ·
04 feb, 2013
Jag ska Opereras på Proforma hos Örjan 28/2!
Är heelt förvirrad gällande storlek och om jag ska ha bakom eller framför bröstmuskeln.
Men just nu lutar det mest åt framför :)
Är bara så rädd att resultatet inte alls blir som jag tänkt mig..
Men jag antar att jag blir lite lugnare efter konsultationen :)
Vill bara att tiden ska gå fortare!!
Gilla
Joi
Kvinna ·
05 feb, 2013
Lycka till kakan14 och findussen:-)
Gilla
Kakan14
Kvinna ·
05 feb, 2013
tack så mycket! har precis duschat sista gången med descutan å ska snart invänta en vän, sen ska vi åka :) är inte nervös, ännu ;)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
05 feb, 2013
Spännande!!! Lycka till kakan!!! Uppdatera när du orkar:)) kram
Gilla
Minisken
Kvinna ·
05 feb, 2013
Kakan14 skrev:
tack så mycket! har precis duschat sista gången med descutan å ska snart invänta en vän, sen ska vi åka :) är inte nervös, ännu ;)
Duschar du i descutan även på kliniken eller? Håller tummarna för dig! 🙂
Gilla
Findussen
Kvinna ·
05 feb, 2013
Idag är det min tur!!! Åkte till Skåne igår 6h bilresa och var på konsultation, fick så otroligt bra intryck av klinik och av Jörg (mr bean) så jag känner mig otroligt nöjd och trygg.. Inatt har jag sovit ca 12h som en stock! Har tagit antibiotika igår och idag och vart fastande sedan midnatt, klockan 10 (om 40 min) ska jag checka in på kliniken och duscha första gången med descutan och göra mig redo! Jag är verkligen inte nervös utan bara glad!!! Vi velar mellan 450cc och 500cc men det lutar åt 450cc, är trots allt bara 159cm och väger 46kg, tror att det blir bäst så! Nu ska jag fortsätta kolla på min sambo och bästa vän som äter frukost innan det bär av :D :D Håll tummarna för mig!!!!
Gilla
robiin
Kvinna ·
05 feb, 2013
Min operation har gått jättebra och smärtan är uthärdlig när man tittar ner på sina nya tuttar! Jag var lite rädd för narkosen vilket jag absolut inte hade behövt vara! Lycka till de som ska opereras idag!
Gilla
Semlan83
Kvinna ·
05 feb, 2013
Lycka till!
I morgon ska jag ner till citadellkliniken, fast till Tuve. Längtar !
Har inte heller bestämt storleken, velar som du mellan 450 - 500. Är 161cm och väger 49kg så lite mer än dig :)
Du får uppdatera när du orkar, kanske ser jag en skymt av dig när jag kommer :)
Gilla
Cazze
Kvinna ·
05 feb, 2013
Börjar nojja riktigt mycket nu. Ringde kliniken idag och ska träffa Peter en 3e gång imorgon. Då Tar jag med min mamma! Vill verkligen göra detta men det är det faktum att jag kommer få ett ärr runt bröstvårtorna som oroar mig.
Gilla
Nolitaa
Kvinna ·
05 feb, 2013
Lycka till och hoppas det går bra för er brudar som opereras idag! Imorgon är det min tur! Har inte fattat det än, ska försöka lägga upp före bilder senare idag för jag tkr det är lite dåligt med före och efterbilder. Lättare å föreställa sig själv då vad man tror skulle passa en själv :)
Gilla
Fjoff82
Kvinna ·
05 feb, 2013
Åh glad jag är för alla som ska opa sig snart eller gjort det. Själv har jag avbokar min tid och måste vänta till början av mars:-/ förlorat mycket blod och har lågt blodvärde..suck!!
Gilla
Joi
Kvinna ·
05 feb, 2013
Fjoff82 skrev:
Åh glad jag är för alla som ska opa sig snart eller gjort det. Själv har jag avbokar min tid och måste vänta till början av mars:-/ förlorat mycket blod och har lågt blodvärde..suck!!Gilla
December82
Man ·
05 feb, 2013
Findussen skrev:
Idag är det min tur!!! Åkte till Skåne igår 6h bilresa och var på konsultation, fick så otroligt bra intryck av klinik och av Jörg (mr bean) så jag känner mig otroligt nöjd och trygg.. Inatt har jag sovit ca 12h som en stock! Har tagit antibiotika igår och idag och vart fastande sedan midnatt, klockan 10 (om 40 min) ska jag checka in på kliniken och duscha första gången med descutan och göra mig redo! Jag är verkligen inte nervös utan bara glad!!! Vi velar mellan 450cc och 500cc men det lutar åt 450cc, är trots allt bara 159cm och väger 46kg, tror att det blir bäst så! Nu ska jag fortsätta kolla på min sambo och bästa vän som äter frukost innan det bär av :D :D Håll tummarna för mig!!!!Åhh, va spännande. Lycka till. Ser fram emot att få se bilder efter då jag är nyfiken på din storlek. Tycker mina 500cc försvunnit men tittar på anxdra som har mindre cc och det ser mkt större ut. Vare sig du väljer 450cc el 500cc så tror jag att du kommer bli nöjd. Det är ganska mkt såhär första gången. :)
Gilla