Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Joi

Kvinna ·

03 mar, 2013

Snula skrev:
Mina bröst är nu inne på din tredje dag och är väldigt spetsiga, någon som vet ungefär när de börjar försvinna och de börjar runda till sig? :)
Mina är så med:-( Madonna boobisar liksom ;-( men dom har blivit bättre sedan första dagen och nu är det dag 6 för mig:)
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Okej :) va skönt att de ändå blir bättre! Haha jag måste nog ha lite mera tålamod. Vill att de ska vara fina och klara redan nu!! :)
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Snula skrev:
Mina bröst är nu inne på din tredje dag och är väldigt spetsiga, någon som vet ungefär när de börjar försvinna och de börjar runda till sig? :)
Är också inne på min tredje dag. Undrar också när svullnaden släpper liye. Två strutar, brett mellanrum steenhårda ;)
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Lugna er ;) tog 2 veckor innan brösten började bli runda för mig :)
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Haha precis, är jättesvullen just idag! Känns som att bhn ska spricka :p
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

03 mar, 2013

Snula skrev:
Haha precis, är jättesvullen just idag! Känns som att bhn ska spricka :p

Ja, idag är det sprickvarning. 😛 BH:n täcker knappt strutarna!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

03 mar, 2013

. Dubbelpost
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Ja fy Fabian! Jobbigaste dagen hitils! :(
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

03 mar, 2013

Snula skrev:
Ja fy Fabian! Jobbigaste dagen hitils! :([/quote Ja ikväll blir det morfin.
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Usch! Tog en igår och har aldrig mått så illa i hela mitt liv! Har hellre asont!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

04 mar, 2013

Snula skrev:
Usch! Tog en igår och har aldrig mått så illa i hela mitt liv! Har hellre asont!

Idag känns det mycket bättre! Tråkigt att du mådde så illa ac oxy:n, för den är suverän att ta bort smärta.
Men det är ju potenta grejor 🤭 Hur känns det för dig idag?
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Är det bara jag som inte tyckte oxycontin hjälpte typ nå? :P
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Jodå, jag tycker att det är fram och tillbaka varje dag! :p Nej första gångerna jag tog den märkte jag ingenting fram tills igår -.-
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Skulle behöva lite hjälp, gå in på bloggen och titta på bilderna? Tack på förhand! Biggerboobs.blogg.se (snula, biggerboobs)
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Jag kan säga såhär. Du har mkt finare och rundare form än jag har på mina. Man ser knappt var dom skutar i mitten eftersom dom är så strutiga framåt! Jag tror ojämnheterna också är nånting som försvinner :) tycker dom ser fina ut ! Förutom lite blåa ;)
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Haha ja, har ett par groteska blåmärken! Hur läng tid brukar de ta innan de formar till sig någorlunda? :)
Gilla

DaisyDuke

Man ·

04 mar, 2013

Oj, dina är ju redan superfina Snula! :)
Mina är som två strutar, inte runda på en fläck, haha! Men hon på kliniken berättade också för mig att när man som jag har valt moderate plus-profil så kan det ta längre tid innan dom rundar till sig än för de med hp. 

Så det är väl bara att bita ihop och vänta :) 

Jag har samma undran som du angående bröstbandet! Hur vet man att det sitter rätt?
Jag har satt det så att det trycker ner implantaten och även håller in dom på sidorna. Men om det är nog mycket, för mycket eller så det har jag ingen aning om..
Gilla

Anonym användare

04 mar, 2013

Haha okej tack! Aha det kan ju vara bra att veta men jag vill att de ska vara klara och fina nu!! :) Nej precis, det där med bröstbandet är jättesvårt! Man vill ju inte använda det fel om det påverkar brösten!
Gilla

Nolitaa

Kvinna ·

04 mar, 2013

Snula skrev:
Jodå, jag tycker att det är fram och tillbaka varje dag! :p Nej första gångerna jag tog den märkte jag ingenting fram tills igår -.-
Jag fick tips från min narkos läkare att om jag mådde illa av dom kunde man köpa på Apoteket mot illamåendet! Jag fick ett plåster från kliniken som man satte bakom örat å det höll 72 timmar så tre dygn å då mådde jag inte alls illa! 'Men den är på recept! Men det skulle finnas något liknande receptfritt ifall du känner att du behöver smärtstillanden :) Jag åt oxynorm! Lycka till med nya boobsen :)
Gilla

Anonym användare

05 mar, 2013

Jaha va smart, det ska jag kolla upp! :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem