Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Taxörat

Kvinna ·

02 mar, 2013

Tack!🙂
Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

Har mailat Patrik nu och frågat om tejpen och lite annat! Får se vad han säger :p
Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

Gick in på change.com och kollade vilken storlek jag skulle få ( mätte utanpå bh'n ) och det sto att jag skulle ha 65F vilket jag tycker är väldigt konstigt! Hade tidigare 75c, visserligen har jag ner ca 4kg de senaste veckorna men jag tycker inte att bhn har suttit sämre?!
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

02 mar, 2013

Dom ringde just från kliniken och kollade hur jag mår! Då passade jag på att fråga om tejp o bh. Köpte du en extra igår? 

Jag köpte en amningsbh innan op på rea. Jag tog 70G och det är ett gränsfall att jag kan ha den 😲 Men det är klart, jag är ju duktigt svullen nu. Jag trodde att jag skulle ha 70D - 70DD efter op. Jag mätte brösten runt om och det är 99cm.
Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

Dom har ringt mig med :) frågade om jag fick tjuvkika och det fick jag om man gjorde det väldigt snabbt. Så nu har jag lite bilder som jag tänkte lägga ut på bloggen :) Ja jag köpte en extra igår, tänkte att det är ju bra att han när man ska tvätta :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

02 mar, 2013

Snula skrev:
Dom har ringt mig med :) frågade om jag fick tjuvkika och det fick jag om man gjorde det väldigt snabbt. Så nu har jag lite bilder som jag tänkte lägga ut på bloggen :) Ja jag köpte en extra igår, tänkte att det är ju bra att han när man ska tvätta :)

Smart drag! 😉 Att jag inte tänkte på det!  Jag spillde ut kaffe på min så jag var tvungen att tvätta den. Tur att jag är bh-nörd så jag hade chansat o köpt en annan i förväg.
Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

haha okej, då har du också tjuvkikat! vad tycker du? :)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

02 mar, 2013

Jag är sjukt stressad över att jag är osäker på vilken stl jag ska lägga in. Jag ville ha lite större mot min kropp men att det ser bra ut. Vi bestämde oss efter ganska snabbt provande för 375cc och nu är jag osäker. När jag kikar runt här på forumet så är det oftast dom tjejer som har a/bkupa som lägger in 375-400cc och när jag provade ut stl igår på twilfit har jag 70d??? Då kan jag ju inte lägga in så mycket, dom blir ju enorma??? Jag ska opereras på tisd!!
Gilla

Maninna

Kvinna ·

02 mar, 2013

Jag hade 75B och la in 275 och 325.. 375 Funkar säkert för dig. :)
Gilla

Taxörat

Kvinna ·

02 mar, 2013

Snula skrev:
haha okej, då har du också tjuvkikat! vad tycker du? :)

Ja jag passade på att smörja in juvelerna med aloevera. Jag är supernöjd, med det är stooort! 😛

Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

Okej, jag är rätt nöjd med min storlek men dom är rätt så ojämna så hoppas att dom jämnar till sig. Visserligen var dom väldigt ojämna innan också, så man kanske får nöja sig med att dom blir fastare :)
Gilla

Anonym användare

02 mar, 2013

Jag hade innan 75c/d (asymmetriska) och la in 310/345. Enligt change så ska jag hamna på en 70E och tycker inte att det ser överdrivet stort ut :)
Gilla

Mercasthlm

Kvinna ·

02 mar, 2013

Nu är mina BOOBS 11 dagar gamla. Är jätte nöjd so far. Vänster är lite mer svullen men annars är allt prima. Lagt ut ny bild. Hoppas att alla andra också är nöjda med era nya bästisar :)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

03 mar, 2013

Bilder finns i mitt galleri nu, Stressad över att inte va säker över vilken stl jag ska lägga in. Jag har en tunn urammad byst, 166cm lång ca 54 kg. Har tänkt efter konsultationen lägga in 375cc mentor high profil. Men efter ha kikat här och pratat med vänner som ha mindre kupa och lagt in mindre eller samma. Känns som mina blir enorma?!! Och jag ska opereras nu på tisdag!!!!!
Gilla

summer76

Kvinna ·

03 mar, 2013

Hur snabbt kunde ni jobba efter operationen?
Gilla

Maninna

Kvinna ·

03 mar, 2013

Jag gjorde min op på en tisdag och var tillbaka på jobbet på måndagen. Hade kunnat gå tidigare då jag sitter på kontor men det var skönt att få vila lite. Ingen på jobbet visste något.
Gilla

summer76

Kvinna ·

03 mar, 2013

Jag gjorde i torsdags och tänkte försöka jobba i morgon men just nu känns det lite tufft. Jobbar också på kontor.
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Jag har fått instruktioner av min kirurg att vara hemma minst två veckor eftersom art jag jobbar på förskola.
Gilla

Maninna

Kvinna ·

03 mar, 2013

summer76 skrev:
Jag gjorde i torsdags och tänkte försöka jobba i morgon men just nu känns det lite tufft. Jobbar också på kontor.
Det är nog bättre att vara hemma någon dag till om du känner så. Lyssna på din kropp :) Man är ju öm och stel och det är ju skönt att inte behöva stå/sitta still hela dagen.
Gilla

Anonym användare

03 mar, 2013

Mina bröst är nu inne på din tredje dag och är väldigt spetsiga, någon som vet ungefär när de börjar försvinna och de börjar runda till sig? :)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem