Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop februari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstoperation i februari 2013.
592

Sortera efter

Anonym användare

25 jan, 2013

Ja det går att ligga på mage, det är bara smärtan som hindrar dig så när du känner att det är bekvämt så är det inga problem :)
Gilla

zyn

Kvinna ·

25 jan, 2013

okej!👍
 kan inte ens tänka mej hur det kommer att kännas! säkert helskumt, tills man vant sig såklart 😎
Gilla

Anonym användare

25 jan, 2013

Haha ja, va jätteorolig att man inte skulle få/kunna ligga på mage eftersom att jag bara ligger på mage när jag sover :p
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

Jag ska opereras den 6/2 på proforma, hos Örjan Gribbe :)
Gilla

Chumsy99

Kvinna ·

25 jan, 2013

Skal gjøre min 12 februar på Proforma klinikken :) Reiser helt fra norge fordi jeg har fått høre så mye positivt om Dr . Örjan gribe ;D 
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

25 jan, 2013

Tänk att Örjan har ett sånt gott rykte att det når Norge:))?jag är riktigt nöjd med mitt val av dr och jag är väldigt trygg med honom!!! Så spännande och förväntansfull:)))))
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

Vad bra, jag med! Han får en å bli så lugn, efter konsultationen blev jag mest taggad på å göra operationen så snabbt som möjligt å inte alls nervös, men det kommer väl när det närmar sig ;D Är du nervös? :)

Gilla

Chumsy99

Kvinna ·

25 jan, 2013

Ja, når det kommer helt til Norge må det være bra :P Jeg har bare hatt en konsultasjon på telefon med han , men likevel virket han så proffosjonell og gjorde så at jeg kjenner meg trygg på valget:) Nå er jeg bare kjempe nervos er jo bare litt over to uker tiil
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

ja verkligen ! :) Ja det håller jag med om, riktigt trevlig och förstående är han ! :) Vet du vad du vill ha för storlek och så? :)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

25 jan, 2013

Min konsultation med honom var sådär, han var lite smått dryg och konsultationen gick lite snabbt. Men det gör inte han är helt enkelt grym och jag har läst bara gott om honom. Vissa dagar är jag hur taggad som helst och tänkte synd det inte var operation idag:) medan andra dagar förtränger jag att jag snart ska dit:) hihi jag är sjukt rädd för att sövas... Örjan rekommenderade 375cc high profil, mentor.
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

Vad synd ! jag sa att jag ville ha bra med tid för jag hade massa frågor och han sa att det inte var någon fara så jag hade konsultation i en timme ungefär :) Jag har också läst en massa bra om honom :) Jag känner exakt samma, är helt sjukt nervig över narksoen och kanylen i armen och allt sånt.. usch! Han och jag kom fram till 450cc high profil, mentor. Jag är ca 165 och väger 48. Vääääldigt smal. Men det som kändes svårast var å se när man fick testa under en tight t-shirt med implantaten under, tyckte 450cc var jättelitet men min tjejkompis osm var med tyckte det såg bra ut. Kommer ha 65F efteråt, det låter stort men med tanke på hur det såg ut med t-shirten så känns det litet :P
Gilla

Chumsy99

Kvinna ·

25 jan, 2013

@fashionn : Ja vi kom frem til at det ble noe rundt 300 , men det jeg er mest osikker på er hvilket profil, er lite redd for at high profil kan se litt fake ut men Örjan sa at jeg kunne få en konsultasjonstime før operasjonen på samma dag sånn at vi fant ut av det. Hva med deg da  , har du bestemt deg for størrelse og alt eller? :) Når skal du ha operasjonen forresten ? 
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

chumsy99: okej det blir säkert bra ! det är ju perfekt att du får ha konsultationen innan operationen på samma dag ! :) ja jag var där i måndags hos örjan. vi kom fram till 450cc bakokm muskeln, hög profil :) kommer nog bli bra, är nervös inför sprutorna och narkosen :(
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

jag opereras den 6 februari :)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

25 jan, 2013

Ja jag vet det var jättesvårt att få ett hum över hur det kommer se ut med bara inlägget under tshirten. Blev lixom ingen form. Jag "får" inte göra större för då kommer de bli för tunga och börja peka neråt, nu kommer bröstvårtan stå lite uppåt och med tiden pekar dom rakt framåt men inre neråt. Jag har lite häng efter två barn och är 166 och väger 54kg
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

ja precis, synd att man inte fick testa med sportbh och lite tightare kläder så man verkligen får se hur det ser ut med den övriga figuren :P jag får inte heller göra större då jag inte kan ha större pga lite bröstvävnad. När va de du skulle operera dig? :)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

25 jan, 2013

19feb:))))
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

Det är snart ju, kul! :):)
Gilla

Fjoff82

Kvinna ·

25 jan, 2013

Ja och för dig med:)) synd vi inte hade samma dag:)
Gilla

Kakan14

Kvinna ·

25 jan, 2013

Ja inte långt kvar :) Ja verkligen.. :( jag läser hela tiden folk som har samma dag hit å dit, men ingen som har den 6:e februari... men jag lär ju förhoppningsvis inte vara den ända på kliniken som opereras då :):):)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem