Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

Detsamma! :-)) Har du blivit nervös än? Mitt kommer och går, men har redan svårt att sova :-)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

Ja det är samma här, kommer och går. De flesta tankarna kommer när det är läggdags :-) har även drömt om själva operationen men som tur är var det en lyckad dröm! Annars hade jag blivit skraj tror jag :-)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

Jag har drömt helknas, såg inläggen genom huden..:-( men som tur är har det inte avskräckt mig! ;-)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

Ne usch vad hemskt :-( en kvinnas mardröm efter operation? Haha ;-)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

Ja tur att det bara var en dröm! ;-) ska bli underbart med nya boobies! :-)))) <3
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

Ja det är väll en väldig tur du! :-) jaaa jag längtar så sjukt mycket <3!! Går inte att beskriva för någon annan som inte är i samma situation ..
Gilla

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

Nej de tycker bara att man tjatar.. :-P Men de kan inte förstå hur mkt man längtar och hur häftigt det ska bli med nya snygga bröst :-)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

Precis! Kan sitta och prata om detta hur länge som helst känns det som haha :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

Eller hur! :-) Hur mkt ska du lägga in?
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

305 cc mp blir det för mig! :-) vad blir det för dig? :-)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

480hp för min del :-)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

okej okej :-) lite större än mig då hehe
Gilla

Busan83

Kvinna ·

02 jan, 2013

Lite grann :-) Tur att det händer lite nu i början av januari, hade inte pallat att bara vara hemma och inte göra ngt :-)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

02 jan, 2013

Haha ja, det är väll en väldans tur det! :-) Dessa tre veckor kommer nog gå väldigt snabbt, längtar dock inte till natten innan.. Kan tänka mig att det inte blir speciellt mycket sömn 
Gilla

kakan xoxo

Kvinna ·

02 jan, 2013

Smarrig skrev:
Nån annan som velar över placering? Jag har typ sjuk ångest, men ska nog köra på bakomplacering (pga lite egen vävnad) och ta risken att få muskelpåverkan. Vet inte om jag väljer fel men antar det är så för de flesta! Lycka till oss alla :P

jag har oxå velat fram o tillbaka om placeringen o hur mkt cc jag ska ha 😕
men jag tycker det verkar gå bra med bakom för de flesta, det är nog den vanligaste placeringen.
lycka till 👍
Gilla

kakan xoxo

Kvinna ·

02 jan, 2013

lycka till idag zofia 👍
Gilla

Nusse

Kvinna ·

03 jan, 2013

Då har jag avklarat operationen! Verkar vara bland de första här... Nu är det inte långt kvar tills det är er tur! Ni som skall opas på Proforma, se till att packa med er lite godis alt sött. Verkar som om nästan alla här vart sötsugna igår ikväll :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

03 jan, 2013

Nusse skrev:
Då har jag avklarat operationen! Verkar vara bland de första här... Nu är det inte långt kvar tills det är er tur! Ni som skall opas på Proforma, se till att packa med er lite godis alt sött. Verkar som om nästan alla här vart sötsugna igår ikväll :)
Grattis!! :-) Hur känns det, har du mkt ont?
Gilla

zzofia

Kvinna ·

03 jan, 2013

kakan xoxo skrev:
lycka till idag zofia 👍
Örjan är sjuk så operationen är flyttad! :(
Gilla

Busan83

Kvinna ·

03 jan, 2013

Mjemjee skrev:
Haha ja, det är väll en väldans tur det! :-) Dessa tre veckor kommer nog gå väldigt snabbt, längtar dock inte till natten innan.. Kan tänka mig att det inte blir speciellt mycket sömn 
Nej det lär bli svårt att sova då :-) Bara att ladda upp med en massa filmer :-P
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem