POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Balobas
Kvinna ·
01 jan, 2013
Busan83 skrev:
Balobas skrev:
Smarrig skrev:
Nu är det VÅRAT år!! :) eller ja, våran månad! Hoppas ni har det fint och är lika nervöst taggad som jag ! Puss Börjar verkligen längta nu!
Nej... jag ska ju ner till Malmö på konsultation på fredag. Kommer bestämma mig efter det men det lutar ju starkt åt citadellkliniken om jag inte får väldigt dåligt bemötande eller så.
Gilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Balobas skrev:
Busan83 skrev:
Balobas skrev:
Smarrig skrev:
Nu är det VÅRAT år!! :) eller ja, våran månad! Hoppas ni har det fint och är lika nervöst taggad som jag ! Puss Börjar verkligen längta nu!
Nej... jag ska ju ner till Malmö på konsultation på fredag. Kommer bestämma mig efter det men det lutar ju starkt åt citadellkliniken om jag inte får väldigt dåligt bemötande eller så.
Gilla
Nusse
Kvinna ·
01 jan, 2013
Mindre än 24 h kvar nu tills jag ska infinna mig på Proforma. Jag längtar!
Gilla
Busan83
Kvinna ·
01 jan, 2013
Nusse skrev:
Mindre än 24 h kvar nu tills jag ska infinna mig på Proforma. Jag längtar!Gilla
Skbj
Kvinna ·
01 jan, 2013
Nusse skrev:
Mindre än 24 h kvar nu tills jag ska infinna mig på Proforma. Jag längtar!säg hej om du ser en liten blond tjej på 18 år :) lycka till!!
Gilla
Balobas
Kvinna ·
01 jan, 2013
Busan83 skrev:
Balobas skrev:
Busan83 skrev:
Balobas skrev:
Smarrig skrev:
Ja det blir till å flyga för mig men... det verkar ju som att Citadellkliniken är de som kan ge mig vad jag vill ha så då får det väl vara värt den resan då :)
Gilla
Nusse
Kvinna ·
01 jan, 2013
Nä, inte än! Känns overkligt. Det kommer nog inte förrän jag är på plats :)
Gilla
Nusse
Kvinna ·
01 jan, 2013
Skbj skrev:
Nusse skrev:
Mindre än 24 h kvar nu tills jag ska infinna mig på Proforma. Jag längtar!säg hej om du ser en liten blond tjej på 18 år :) lycka till!!
Gilla
Miss Marvel
Kvinna ·
01 jan, 2013
Lycka till tjejer!
Inte lång tid kvar nu! Något tips för att få dagarna att gå fortare? 😀
Något speciellt ni som redan har opererat er kan tipsa om att man borde "ta itu med" innan op?
Gilla
Smarrig
Kvinna ·
01 jan, 2013
Nån annan som velar över placering? Jag har typ sjuk ångest, men ska nog köra på bakomplacering (pga lite egen vävnad) och ta risken att få muskelpåverkan. Vet inte om jag väljer fel men antar det är så för de flesta! Lycka till oss alla :P
Gilla
Sommarflickan
Kvinna ·
01 jan, 2013
Handla, städa, tvätta innan :)
Tröjor med dragkedjor..
LYCKA TILL!!!
Gilla
Jullan
Kvinna ·
02 jan, 2013
Busan83 skrev:
Jullan skrev:
tålamod tålamod ;) visan när var det din tur (minns ej)hahah skulle givetvis stå busan men mobilen har sitt egna liv ibland:)
okej snart så, den 17.e:D tiden rullar ju ialf på lite bättre med barnen :)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
02 jan, 2013
Busan83 skrev:
Jullan skrev:
tålamod tålamod ;) visan när var det din tur (minns ej)hahah skulle givetvis stå busan men mobilen har sitt egna liv ibland:)
okej snart så, den 17.e:D tiden rullar ju ialf på lite bättre med barnen :)
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
02 jan, 2013
Hej hoppar väl in i denna tråd då jag ska opas den 21 jan av Peter Cosmo :) börjar få lite kalla fötter till och från... men det är väl normalt hoppas jag. Ska snart betala in pengarna och sen är det bara att vänta på att dagarna ska gå fortare tills den 21 jan ;)
Såg att ni skrev om ultra hög profil och det ska jag oxå ha för att jag just inte kan ha bredare implantat och då blir profilen annorlunda
Gilla
Mamma81
/ ·
02 jan, 2013
Hej ska operera mig nu den 7:e och är jätte nervös undrar om 390cc kommer att se bra ut är 160cm och väger 54 kg ska ha mentor runda ??
Gilla
Mjemjee
Kvinna ·
02 jan, 2013
Jag skall operera mig hos Peter den 21 januari :D hur mycket har du bestämt dig för att lägga i? :D
Gilla
Busan83
Kvinna ·
02 jan, 2013
Så roligt med fler som ska opas den 21/1!! :-) Ngn som ska vara där på morgonen som jag? :-)
Gilla
Mjemjee
Kvinna ·
02 jan, 2013
Jag skall vara där klockan tio! :)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
02 jan, 2013
Mjemjee skrev:
Jag skall vara där klockan tio! :)Gilla
Mjemjee
Kvinna ·
02 jan, 2013
Så roligt! Önskar dig all lycka till :-)
Gilla