POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
zzofia
Kvinna ·
03 jan, 2013
Nusse skrev:
zzofia skrev:
kakan xoxo skrev:
lycka till idag zofia 👍
Gilla
zzofia
Kvinna ·
03 jan, 2013
Grattis tjejer till era tuttar! ;)
Gilla
Skbj
Kvinna ·
03 jan, 2013
Nusse: Är glad för din skull att du mådde helt okej iallafall :) ser fram emot en operationsberättelse av dig! Hade velat gå upp och hämta frukost själv imorse för att kika på lite ansikten och se hur alla mådde, men jag kunde somsagt inte.. Det var dock inte jag som "skrek" eller liksom stönade högt i korridoren, hörde det igår och imorse. Kanske var någon mer som också hade himlans ont..
zzofia: Tack så mycket och lycka till med din egen operation :) kommer gå super!!
Gilla
Jullan
Kvinna ·
03 jan, 2013
ooooh jag är jätte intresserad av attt se bilder på era fina nya booobs:D
längtar ihjäl mig nu när jag läser era inlägg !:( grattis till era nya kompisar:D!
Gilla
zzofia
Kvinna ·
03 jan, 2013
Skbj skrev:
Nusse: Är glad för din skull att du mådde helt okej iallafall :) ser fram emot en operationsberättelse av dig! Hade velat gå upp och hämta frukost själv imorse för att kika på lite ansikten och se hur alla mådde, men jag kunde somsagt inte.. Det var dock inte jag som "skrek" eller liksom stönade högt i korridoren, hörde det igår och imorse. Kanske var någon mer som också hade himlans ont..
zzofia: Tack så mycket och lycka till med din egen operation :) kommer gå super!!
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
03 jan, 2013
Mjemjee skrev:
Jag skall operera mig hos Peter den 21 januari :D hur mycket har du bestämt dig för att lägga i? :DVet inte om frågan var riktad till mig men jag ska lägga in 485cc och kommer inte komma till kliniken förrän kl 12 så vi får se om vi springer på varandra... har hört att man kan få vänta lite på Cosmo ibland ;)
Börjar bli lite nervös nu...
Hur mkt ska du lägga i?
Gilla
Mjemjee
Kvinna ·
03 jan, 2013
Jo den var allt riktad till dig :) Haha ja jag har också hört detta ;) Jag skall lägga i 305 :)
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
03 jan, 2013
305cc okej hur mkt hade du i egen vävnad då? Jag har 125 och 150cc
Vilken tid skulle du vara där förresten? Har du långt att åka?
Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
03 jan, 2013
Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
03 jan, 2013
roxy_ skrev:
alltså jag har tänkt på en sak, får man äta ppiller som vanligt? för min op läkare har inte sagt ngt om det! De står i mina papper att man inte får dricka eller äta ett visst antal timmar innan, får man inte ta en klunk vatten med p pillret på morgonen då? ;) annars får jag väl ta de för tidigt :P wiie, en vecka kvar idag! :)
Gilla
Mjemjee
Kvinna ·
03 jan, 2013
Dumt nog kommer jag inte ens ihåg svaret på den frågan :/ Är inte ute efter speciellt stora bröst i vilket fall så tyckte 305 vart perfekt :)
Jag skall vara där klockan tio och åker från Götebborg så det är en bra bit! Vart åker du ifrån? :)
Gilla
Mamma81
/ ·
03 jan, 2013
Hej jag ska undrar om vad som ser bäst utvek undrar om det är för mycket med 375cc är 160 och väger 53 och har valt runda mentor och framför
Gilla
Mamma81
/ ·
03 jan, 2013
Busan83 skrev:
Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30Kan förstå att du är nervös, jag lär gå upp i atomer kvällen innan :P Men snart är det gjort! :)))
Gilla
Mamma81
/ ·
04 jan, 2013
aussie1 skrev:
ska opereras hos gerlee den 30e januari!! :D:D
Gilla
Mamma81
/ ·
04 jan, 2013
LillaMy89 skrev:
Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30Gilla
Busan83
Kvinna ·
04 jan, 2013
Mamma81 skrev:
Busan83 skrev:
Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30Kan förstå att du är nervös, jag lär gå upp i atomer kvällen innan :P Men snart är det gjort! :)))
Gilla
mammii
Kvinna ·
04 jan, 2013
Jag ska opereras hos Garlee den 17 Januari, mindre en 2 veckor kvar :) !
Gilla
Ljus
Kvinna ·
04 jan, 2013
Ingen som ska opas den 7 jan? Dags snart! Den tvålen eller vad de e som man ska duscha med innan, kan inte hitta den :( måste leta! Kan man köpa de någonstans annars?
Gilla
Nusse
Kvinna ·
04 jan, 2013
Ljus skrev:
Ingen som ska opas den 7 jan? Dags snart! Den tvålen eller vad de e som man ska duscha med innan, kan inte hitta den :( måste leta! Kan man köpa de någonstans annars?Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
04 jan, 2013
Mjemjee skrev:
Dumt nog kommer jag inte ens ihåg svaret på den frågan :/ Är inte ute efter speciellt stora bröst i vilket fall så tyckte 305 vart perfekt :)
Jag skall vara där klockan tio och åker från Götebborg så det är en bra bit! Vart åker du ifrån? :)
Jag åker oxå från Göteborg :) va kul då har man nån nära som har samma läkningsperiod och kan bolla med... hoppas vi ses där då man ska ju ändå sova där samma natt och kanske åka hem samtidigt på morgonen efter ;)
vi har samma vikt du och jag fast du är lite längre än mig
vi kanske rent av kan träffas i Gbg nån gång och prata om du känner för det....
Gilla