Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

zzofia

Kvinna ·

03 jan, 2013

Nusse skrev:
zzofia skrev:
kakan xoxo skrev:
lycka till idag zofia 👍
Örjan är sjuk så operationen är flyttad! :(
Ja, han var lite snuvig igår, hörde att han sjukat sig idag. Men han var inne på kliniken en snabbis. Det är nig bättre det än att han opar när han är sjuk. Men ni flyttades till imorgon va?
Jasså okej. De är klart han inte ska operera sjuk men va väldigt tråkigt att den blev flyttad eftersom jag hade hotell och hund vakt bokad :( tyvärr får jag vänta ända tills på tisdag! :/ men men tiden går nog fort ändå :)
Gilla

zzofia

Kvinna ·

03 jan, 2013

Grattis tjejer till era tuttar! ;)
Gilla

Skbj

Kvinna ·

03 jan, 2013

Nusse: Är glad för din skull att du mådde helt okej iallafall :) ser fram emot en operationsberättelse av dig! Hade velat gå upp och hämta frukost själv imorse för att kika på lite ansikten och se hur alla mådde, men jag kunde somsagt inte.. Det var dock inte jag som "skrek" eller liksom stönade högt i korridoren, hörde det igår och imorse. Kanske var någon mer som också hade himlans ont..

zzofia: Tack så mycket och lycka till med din egen operation :) kommer gå super!!
Gilla

Jullan

Kvinna ·

03 jan, 2013

ooooh jag är jätte intresserad av attt se bilder på era fina nya booobs:D
längtar ihjäl mig nu när jag läser era inlägg !:( grattis till era nya kompisar:D!
Gilla

zzofia

Kvinna ·

03 jan, 2013

Skbj skrev:
Nusse: Är glad för din skull att du mådde helt okej iallafall :) ser fram emot en operationsberättelse av dig! Hade velat gå upp och hämta frukost själv imorse för att kika på lite ansikten och se hur alla mådde, men jag kunde somsagt inte.. Det var dock inte jag som "skrek" eller liksom stönade högt i korridoren, hörde det igår och imorse. Kanske var någon mer som också hade himlans ont..

zzofia: Tack så mycket och lycka till med din egen operation :) kommer gå super!!
Tack så mycket :) de tror jag och hoppas på att det inte blir nått mer strul! :p
Gilla

andrasidanköping

Kvinna ·

03 jan, 2013

Mjemjee skrev:
Jag skall operera mig hos Peter den 21 januari :D hur mycket har du bestämt dig för att lägga i? :D

Vet inte om frågan var riktad till mig men jag ska lägga in 485cc och kommer inte komma till kliniken förrän kl 12 så vi får se om vi springer på varandra... har hört att man kan få vänta lite på Cosmo ibland ;)
Börjar bli lite nervös nu...

Hur mkt ska du lägga i?
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

03 jan, 2013

Jo den var allt riktad till dig :) Haha ja jag har också hört detta ;) Jag skall lägga i 305 :)
Gilla

andrasidanköping

Kvinna ·

03 jan, 2013

305cc okej hur mkt hade du i egen vävnad då? Jag har 125 och 150cc
Vilken tid skulle du vara där förresten? Har du långt att åka?
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

03 jan, 2013

Mamma81 skrev:
Är så nervös att jag har börjat få illamående ska opereras nu den 9/1 kl 08:30
Var ska du göra din op? Jag har samma dag och tid i Oslo där jag ska göra min op :)
Gilla

LillaMy89

Kvinna ·

03 jan, 2013

roxy_ skrev:
alltså jag har tänkt på en sak, får man äta ppiller som vanligt? för min op läkare har inte sagt ngt om det! De står i mina papper att man inte får dricka eller äta ett visst antal timmar innan, får man inte ta en klunk vatten med p pillret på morgonen då? ;) annars får jag väl ta de för tidigt :P wiie, en vecka kvar idag! :)
Jag skulle skulle sluta med mina p-piller 2 veckor innan min op, vet inte om de är olika för olika kliniker :/
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

03 jan, 2013

Dumt nog kommer jag inte ens ihåg svaret på den frågan :/ Är inte ute efter speciellt stora bröst i vilket fall så tyckte 305 vart perfekt :)
Jag skall vara där klockan tio och åker från Götebborg så det är en bra bit! Vart åker du ifrån? :)
Gilla

Mamma81

/ ·

03 jan, 2013

Hej jag ska undrar om vad som ser bäst utvek undrar om det är för mycket med 375cc är 160 och väger 53 och har valt runda mentor och framför
Gilla

Mamma81

/ ·

03 jan, 2013

Busan83 skrev:
Mamma81 skrev:

Kan förstå att du är nervös, jag lär gå upp i atomer kvällen innan :P Men snart är det gjort! :)))
Ska du lägga bakom eller framför min läkare rekommenderar framför för mig
Gilla

Mamma81

/ ·

04 jan, 2013

aussie1 skrev:
ska opereras hos gerlee den 30e januari!! :D:D

Oh jag ska dit nu på onsdag den 9/1 är super glad men nervös ska du ha framför eller bakom muskeln ?? D
Gilla

Mamma81

/ ·

04 jan, 2013

LillaMy89 skrev:
Mamma81 skrev:
Var ska du göra din op? Jag har samma dag och tid i Oslo där jag ska göra min op :)
Ska göra min i Helsingborg :-) men är så orolig med att välja framför eller bakom
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

Mamma81 skrev:
Busan83 skrev:
Mamma81 skrev:

Kan förstå att du är nervös, jag lär gå upp i atomer kvällen innan :P Men snart är det gjort! :)))
Ska du lägga bakom eller framför min läkare rekommenderar framför för mig
Jag ska lägga bakom :-)
Gilla

mammii

Kvinna ·

04 jan, 2013

Jag ska opereras hos Garlee den 17 Januari, mindre en 2 veckor kvar :) !
Gilla

Ljus

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ingen som ska opas den 7 jan? Dags snart! Den tvålen eller vad de e som man ska duscha med innan, kan inte hitta den :( måste leta! Kan man köpa de någonstans annars?
Gilla

Nusse

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ljus skrev:
Ingen som ska opas den 7 jan? Dags snart! Den tvålen eller vad de e som man ska duscha med innan, kan inte hitta den :( måste leta! Kan man köpa de någonstans annars?
Det är bara att leta på efter descutan. Jag har hört att det kan vara svårt att få tag på så ring runt till olika apotek för att inte förlora tid.
Gilla

andrasidanköping

Kvinna ·

04 jan, 2013

Mjemjee skrev:
Dumt nog kommer jag inte ens ihåg svaret på den frågan :/ Är inte ute efter speciellt stora bröst i vilket fall så tyckte 305 vart perfekt :)
Jag skall vara där klockan tio och åker från Götebborg så det är en bra bit! Vart åker du ifrån? :)

Jag åker oxå från Göteborg :) va kul då har man nån nära som har samma läkningsperiod och kan bolla med... hoppas vi ses där då man ska ju ändå sova där samma natt och kanske åka hem samtidigt på morgonen efter ;)
vi har samma vikt du och jag fast du är lite längre än mig
vi kanske rent av kan träffas i Gbg nån gång och prata om du känner för det....
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem