Nu är Fråga Kirurgen-sektionen live! Välkommen med frågor!
POFbrons profilbild

POFbrons

Kvinna ·

09 dec, 2012

Vi som skall göra bröstop januari 2013

Bröstförstoring
En tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
934

Sortera efter

mammii

Kvinna ·

04 jan, 2013

Mamma81 skrev:
aussie1 skrev:
ska opereras hos gerlee den 30e januari!! :D:D

Oh jag ska dit nu på onsdag den 9/1 är super glad men nervös ska du ha framför eller bakom muskeln ?? D

Ska också opereras hos Garlee den 17:e Januari :-)

Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

andrasidanköping skrev:
Mjemjee skrev:
Dumt nog kommer jag inte ens ihåg svaret på den frågan :/ Är inte ute efter speciellt stora bröst i vilket fall så tyckte 305 vart perfekt :)
Jag skall vara där klockan tio och åker från Götebborg så det är en bra bit! Vart åker du ifrån? :)

Jag åker oxå från Göteborg :) va kul då har man nån nära som har samma läkningsperiod och kan bolla med... hoppas vi ses där då man ska ju ändå sova där samma natt och kanske åka hem samtidigt på morgonen efter ;)
vi har samma vikt du och jag fast du är lite längre än mig
vi kanske rent av kan träffas i Gbg nån gång och prata om du känner för det....
Jag bor lite utanför Gbg, får jag hänga på? :-)
Gilla

miss p

Kvinna ·

04 jan, 2013

Smarrig skrev:
Känner mig lätt ensam här i tråden för tillfället haha. 16e januari är min OP på plastikakademin, Linköping !:) Är nervös och sjukt orolig för att nåt snökaos ska stå ivägen för tågresan.

16e är det dags för mig med! Iiiihh börjar närma sig nu!
Ska hålla tummarna för dig o att du kommer fram okej.
Ser fram emot att höra hur allt gick efter 🙂
Gilla

December82

Man ·

04 jan, 2013

2 inplanerade operationsdagar. Måste nu bara bestämma mig för vilken klinik jag ska välja.

25 jan Plastikkirurgiska Institutet i Malmö, Jan B Wieslander.
700cc Parthese ULTRAHIGH el MX
Armhålan

30 jan Proforma, Carl-Johan Gustafsson
700cc
Under bröst

👍
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

04 jan, 2013

Vad roligt! Ja, hoppas vi träffar på varandra :) det kändes bra att ha någon som skall göra exakt samma sak samtidigt så vi kan prata med varandra som du sa! Hade verkligen varit kul att träffas på riktigt också, äntligen träffa någon som vill och skall göra samma som mig :D
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

04 jan, 2013

Tycker jag absolut du kan göra Busan! :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

Mjemjee skrev:
Tycker jag absolut du kan göra Busan! :)
Så kul! :-) Ska lyfta samtidigt så jag är lite orolig men längtar ändå sååå mkt! :-) De ska ju ha en boobieträff i Sthlm nu i helgen, hade vart kul med ngt sådant i Gbg också. :-) Eller bara en vanlig fika och tjat. :-) Hur åker ni ner till citadell? :-)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

December82 skrev:
2 inplanerade operationsdagar. Måste nu bara bestämma mig för vilken klinik jag ska välja.

25 jan Plastikkirurgiska Institutet i Malmö, Jan B Wieslander.
700cc Parthese ULTRAHIGH el MX
Armhålan

30 jan Proforma, Carl-Johan Gustafsson
700cc
Under bröst

👍
Kan tänka mig att det är en del att fundera över! :-) Vilken kirurg känns bäst och vem får du mest förtroende för? :-)
Gilla

zzofia

Kvinna ·

04 jan, 2013

usch vad dagarna går segt nu när det inte blev som planerat! :( tänk nu hade jag vart opererad om den inte had blivit inställd.... men men fick jobb ni u helgen så då går det ju lite snabbare sedan åker jag till stockholm redan på måndagen för ska va på kliniken redan vi 7.45 på morgonen :)
har missat i fall det va någon mer som ska till proforma den 8 jan?
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

04 jan, 2013

Oroheten är en del av det hela uppenbarligen haha :-) längtar också så otroligt mycket! Ja jag tycker ickså något sådant borde anordnas här i Gbg :-) jag får skjuts av min pojkvän ner, ni då? :-)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ja, hoppas den försvinner sen bara :-P Min man kör ner mig, lillan följer nog också med. :-) Vi får ta tag i det så det blir en träff i Gbg :-)
Gilla

Lisa Andersson

Kvinna ·

04 jan, 2013

Bor också i Göteborg. Om det blir en boobie-träff är jag gärna med :)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ja vi får faktiskt se till att det blir något sådant här också! :) okej vad skönt med skjuts, skall dom sova över på ett av hotellen i närheten då eller?
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

Lisa Andersson skrev:
Bor också i Göteborg. Om det blir en boobie-träff är jag gärna med :)
Låter bra det! :-) Ska du också göra förstoring? :-)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

Mjemjee skrev:
Ja vi får faktiskt se till att det blir något sådant här också! :) okej vad skönt med skjuts, skall dom sova över på ett av hotellen i närheten då eller?
Jag vet faktiskt inte, beror nog på hur rastlös han är och hur borta jag är efter op. Ska din kille stanna? :-)
Gilla

Mamma81

/ ·

04 jan, 2013

mammii skrev:
Mamma81 skrev:
aussie1 skrev:
ska opereras hos gerlee den 30e januari!! :D:D

Oh jag ska dit nu på onsdag den 9/1 är super glad men nervös ska du ha framför eller bakom muskeln ?? D

oh va roligt hur mycket ska du lägga in :-)?

Ska också opereras hos Garlee den 17:e Januari :-)

Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ja det är tänkt att han skall stanna. Ser oss för efter något vandrarhem eller liknande men hittar bara hotell för 5-600 vilken känns lite dyrt för en natt bara :/ Måste man inte stanna över natten på kliniken då? Eller vart skall din man ta vägen hade ni tänkt? :)
Gilla

Busan83

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ja det känns lite väl saftigt för en natt :-( Han åker hem i så fall om vi inte kör på ett hotellrum. :-) Jo man ska nog helst stanna över natten, vilket är en av anledningarna till att jag valde citadell. :-)
Gilla

Balobas

Kvinna ·

04 jan, 2013

Nu är det bestämt :)

Det blir operation på Citadellkliniken den 28 jan 275cc Parthese mp med Tuve.

Behöver jag tillägga att jag längtar? :) :) :)
Gilla

Mjemjee

Kvinna ·

04 jan, 2013

Ja jag tyckte också det kändes bra med att man skulle ligga kvar över natten så man är säker på att allt står rätt till :-) jaha okej, hämtar han dig dagen efter i så fall? :-)
Gilla
Community

Är du redo att påbörja din resa?

Bli medlem