POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
Lisa Andersson
Kvinna ·
09 jan, 2013
Då var man hemma igen efter bröstoperationen. Det blev 330cc bakom muskeln. Första timmarna gjorde asont, men nu är det helt okej. All smärtlindring och en underbar och hjälpsam sambo gör susen. Snabbt gick det också, minns bara att en pvk sattes och sedan vaknade jag trött, snurrig och hade väldigt ont. Hoppas ni som redan gjort er op mår bra och att det går bra för er andra. Nu är jag supernyfiken på när förbandet ska tas av på måndag.
Gilla
mammii
Kvinna ·
09 jan, 2013
åh va skönt att det gick bra och att du mår så bra ändå, spänner det ej? Känns de stora :-) ?
Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
09 jan, 2013
Då är man snart hemma efter sin bröstförstoring och ankarlyft.
Haha men givetvis ska man hamna i en kö på motorvägen, nån krock eller nåt
La in 345cc framför muskeln. Är så nyfiken att se hur det ser ut men all tejp och stödbh'n är i vägen hehe .
Är i ett ständigt lyckorus nu verkligen :P ont och spänner gör de men värktabletterna gör susen :)
Gilla
Miabroback
Kvinna ·
09 jan, 2013
Ingen som ska till Proforma den 14 januari? :)
Är också lite osäker på storleken, har provat ut 300 cc / 325 cc runda mentor bakom och funderar nu på om jag skulle ha tagit större? Är dock liten i kroppen, 156 cm / 46 kilo och vill egentligen bara fylla ut min knappa A kupa efter 2 förlossningar/ammningar ..
Skulle vilja ha en C kupa :)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
09 jan, 2013
HAr ni laddat upp med tex ipren och alvedon hemma, eller vad tar man när man kommer hem för lindring mot smärtan ???:D
grattis till er tjejer som äntligen fått det gjort, själv får man står ut och räkna ner några fjuttiga dagar till:(
man får väl gärna fixa ordning håret efter descutan tvätten (föna, platta) ???
Gilla
Busan83
Kvinna ·
09 jan, 2013
Jag har inte laddat upp med ngt än, kanske dags att göra det nu snart :-P När är det din tur Jullan?
Gilla
Miabroback
Kvinna ·
09 jan, 2013
Man brukar få med sig citodon hem efter OP :)
Men Alvedon är alltid bra att ha hemma skulle jag tro :)
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
09 jan, 2013
Alvedon är bra men Iren är inte bra före eller veckan efter op... fick order att inte ta Ipren, Treo eller Magnecyl innan op.... bara så ni vet ;)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
09 jan, 2013
thnx för svaret !! min tur är nästa torsdag (17.e) änsålänge har inga barnbaciller smittat ner mig, dotter stannar hemma från dagis och har urtråkigt på dagarna stackarn.. men föna, platta håret efter sista descutan (stavning??) tvätten lär man väl få göra??
Gilla
Jullan
Kvinna ·
09 jan, 2013
Busan83 skrev:
Jag har inte laddat upp med ngt än, kanske dags att göra det nu snart :-P När är det din tur Jullan?17.e och du hade 23.e eller nått va??:)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
09 jan, 2013
Har svårt att tänka mig att man inte får platta håret :-) Den 21 är det min tur, pirrigt värre! :-)
Gilla
Jullan
Kvinna ·
09 jan, 2013
ah 21.a iiih fy fan rent ut sagt vad kul det ska bli! jag vet att jag kommer börja lipa när jag ser mina stora bröst!
vet att dom är skitfula i början (oftast) men dom kommer bara vara bättre än innan ialf :D
Gilla
Mamma81
/ ·
09 jan, 2013
Idag har jag äntligen gjort mina bröst och är hur nöjd som helst vet dock inte hur mycket det vart får veta de imorrn (375-400) har inte haft några problem alls idag inga jätte smärtor men kanske kommer imorrn hoppas inte det =(
Gilla
Lisa Andersson
Kvinna ·
09 jan, 2013
mammii skrev:
åh va skönt att det gick bra och att du mår så bra ändå, spänner det ej? Känns de stora :-) ?
Jo de spänner verkligen, går omkring lite kutryggig för det är svårt att sträcka på sig. De känns alldeles underbart stora :)
Gilla
Lisa Andersson
Kvinna ·
09 jan, 2013
Mamma81 skrev:
Idag har jag äntligen gjort mina bröst och är hur nöjd som helst vet dock inte hur mycket det vart får veta de imorrn (375-400) har inte haft några problem alls idag inga jätte smärtor men kanske kommer imorrn hoppas inte det =(
Grattis! Det jag fick höra är att det känns mindre dagen efter. La du framför eller bakom muskeln? Framför gör mindre ont.
Gilla
LillaMy89
Kvinna ·
10 jan, 2013
nu har jag skrivit op berättelsen om de är nån som är intresserad av att läsa den. bilder kommer längre fram
Gilla
Mamma81
/ ·
10 jan, 2013
Lisa Andersson skrev:
Mamma81 skrev:
tror att det blev bakom eller delvis får veta allt idag på återbesöket :-) tycker att jag mådde relativt bra igår men idag har jag mer ont än igår fick med mig smärtstillande men mår jätte illa utav dom så måste byta mot andra :-)
Grattis! Det jag fick höra är att det känns mindre dagen efter. La du framför eller bakom muskeln? Framför gör mindre ont.
Gilla
mammii
Kvinna ·
10 jan, 2013
Jullan skrev:
thnx för svaret !! min tur är nästa torsdag (17.e) änsålänge har inga barnbaciller smittat ner mig, dotter stannar hemma från dagis och har urtråkigt på dagarna stackarn.. men föna, platta håret efter sista descutan (stavning??) tvätten lär man väl få göra??
Jag ska också göra den 17e :) !
Gilla
Busan83
Kvinna ·
10 jan, 2013
Jullan skrev:
ah 21.a iiih fy fan rent ut sagt vad kul det ska bli! jag vet att jag kommer börja lipa när jag ser mina stora bröst!
vet att dom är skitfula i början (oftast) men dom kommer bara vara bättre än innan ialf :D
Gilla
Anna.
Kvinna ·
10 jan, 2013
Miabroback skrev:
Ingen som ska till Proforma den 14 januari? :)
Är också lite osäker på storleken, har provat ut 300 cc / 325 cc runda mentor bakom och funderar nu på om jag skulle ha tagit större? Är dock liten i kroppen, 156 cm / 46 kilo och vill egentligen bara fylla ut min knappa A kupa efter 2 förlossningar/ammningar ..
Skulle vilja ha en C kupa :)Gilla