POFbrons
Kvinna ·
09 dec, 2012
Vi som skall göra bröstop januari 2013
BröstförstoringEn tråd för er som skall göra bröstop januari 2013
Sortera efter
gadongas
Kvinna ·
10 jan, 2013
Någon som ska bli opererad av Peter Cosmo på Citadellkliniken 30e januari?
Lycka till allihop! :D
Gilla
Mamma81
/ ·
11 jan, 2013
Mamma81 skrev:
Lisa Andersson skrev:
Mamma81 skrev:
Idag har jag äntligen gjort mina bröst och är hur nöjd som helst vet dock inte hur mycket det vart får veta de imorrn (375-400) har inte haft några problem alls idag inga jätte smärtor men kanske kommer imorrn hoppas inte det =(
tror att det blev bakom eller delvis får veta allt idag på återbesöket :-) tycker att jag mådde relativt bra igår men idag har jag mer ont än igår fick med mig smärtstillande men mår jätte illa utav dom så måste byta mot andra :-)
Grattis! Det jag fick höra är att det känns mindre dagen efter. La du framför eller bakom muskeln? Framför gör mindre ont.
hej nu är det andra dan och känns väldigt spänt och ett tryck på brösten men ska vara normalt :-) gjorde bakom muskeln :-)
Gilla
Mamma81
/ ·
11 jan, 2013
Mamma81 skrev:
Lisa Andersson skrev:
Mamma81 skrev:
Idag har jag äntligen gjort mina bröst och är hur nöjd som helst vet dock inte hur mycket det vart får veta de imorrn (375-400) har inte haft några problem alls idag inga jätte smärtor men kanske kommer imorrn hoppas inte det =(
tror att det blev bakom eller delvis får veta allt idag på återbesöket :-) tycker att jag mådde relativt bra igår men idag har jag mer ont än igår fick med mig smärtstillande men mår jätte illa utav dom så måste byta mot andra :-)
Grattis! Det jag fick höra är att det känns mindre dagen efter. La du framför eller bakom muskeln? Framför gör mindre ont.
hej gjorde bakom muskeln och nu andra dan känns de mer tryck och spänning än smärta :-)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 jan, 2013
9 dagar kvar jag är så nervös!! :-)
Gilla
andrasidanköping
Kvinna ·
12 jan, 2013
ahh jag med håller med dig Busan, nu är det inte långt kvar ;) hoppas bara att man blir nöjd och att det blir ett bra resultat
Gilla
zzofia
Kvinna ·
12 jan, 2013
Busan83 skrev:
9 dagar kvar jag är så nervös!! :-)Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 jan, 2013
andrasidanköping: Ja vi får hoppas att vi blir jättenöjda! :-)
Zzofia hur mår du och dina nya vänner? :-)
Gilla
SandyMandy
/ ·
12 jan, 2013
citadell kliniken Tuve den 21 januari, någon annan som skall dit samtidigt?
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 jan, 2013
Jag ska dit då :-) Ska vara där kl 10 :-)
Gilla
zzofia
Kvinna ·
12 jan, 2013
Nu mår vi bra tror jag! Haha om du inte har läst vad som hände finns det i mina trådar så slipper jag berätta igen :)
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 jan, 2013
Just det ja, hade muskeln åkt av? :/
Gilla
zzofia
Kvinna ·
12 jan, 2013
Ja precis :s jätte knepigt har aldrig hört att det har hänt någon annan förut. Tror inte det är så vanligt för då borde Örjan ha tat upp detta med mig innan operationen. Men så länge de inte händer nått igen eller att det blir nått annat strul med muskeln nu när han har vart och pillat på den rätt mycket så är jag nöjd :) längtar tills dom hänger till sig och blir runda och fina. Nu är det bara två stor fyrkantiga klumpar typ haha inte så vackert
Gilla
Busan83
Kvinna ·
12 jan, 2013
Håller tummarna för dig att allt går bra framöver nu då! :-)))
Gilla
Fembarnsmamman
Kvinna ·
12 jan, 2013
Opererades i förrgår. De tär nu 48 timmar sen jag rullades in på mitt rum efter operationen och jag är väldigt glad att den dagen/natten är över för det var ingen rolig historia... men man glömmer fort o nu känns det mest bara kul att kunna titta ner på mina stora nya fasta tuttar!!! :)
Gilla
mammii
Kvinna ·
12 jan, 2013
Grattis! Jobbigt att et var så tufft. Men skönt att höra att det är bättre nu! :-)
Gilla
Baylis
Kvinna ·
12 jan, 2013
Provar att få ett svar här i januari tråden :)
Nu närmar det sig med stormsteg :) och undrar hur man ska hinna med allt som man tänkt få gjort innan. Ja sen hundra andra funderingar som snurrar.
Tänkte lite på det här med bilkörning, när kan man köra igen? Har sett endel som inte kunnat köra på 3 veckor :S
Sen så lyckas min period pricka in så jag har den på op dagen, hur 17 ska det gå, kan tänka mig att tampong inte är att räkna med (?)
Gilla
mammii
Kvinna ·
12 jan, 2013
Jag kör ej bil själv och har inte ännu opererats, så jag skriver bara utifrån vad jag hört. Vissa har kunnat köra redan dagen efter och vissa har ej kunnat köra på 2-3 veckor. Men DU får lyssna på din egen kropp, har du ej ont och mår ej dåligt (känner dig ej svag) 2-3 dagar efter så är det bara att köra.
Men mår du dåligt måste du vänta. Har du opererats någon gång förut? (inte brösten eller så)
Det ang mensen tycker jag att du skall kontakta din läkare och se vad de säger.
Gilla
Baylis
Kvinna ·
12 jan, 2013
Tack för svar :)
Hoppas att jag kan köra då, annars blir det problem när sonen ska till skolan på min vecka :S
Det är väl lika bra att förbereda sig på binda för man lär ju vara ganska stel efter. Som tur så kommer den vara på slut tampen hoppas jag.. Men så typiskt bara..
Gilla
zzofia
Kvinna ·
12 jan, 2013
Är nog inte så bra att köra bil så länge du äter starka mediciner i alla fall... Sedan är det lite hur du känner själv
Gilla
Baylis
Kvinna ·
12 jan, 2013
Neä det kan jag tänka mig men en vecka efter hoppas jag iaf på att vara kör duglig, får hålla en tumme :)
Gilla